< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

???
E-mail: bucka1912@net.hrpoker


7a-moj razred
ana Marija
Tomi
X-ica
Nina
Matea
Cimalica
S@ndy
Roza666
Chill
Behind Blue Eyes
Empio
Te-@
Marsovka
Maxxy


Tražilica:
















Ime:
Lozinka:


Luda Bučka
Ponedjeljak

Opet škola... Pisali smo test iz kemije i bio je dosta lagan što se mene tiče. Nesmijem bit na internetu tako da mi se neda pisat, a neda mi se upalit Word.
Već su 3 tjeedna prošla bez starog, već mi puno fali, mama me živcira. dođe ona doma i da nam štajaznamkolko "kućnih poslova".
Sve, sve radimo mi ona samo nagledava. Izgovor joj je da to sva djeca rade za svoje roditelje. Ja mislim da je lijena.
Post je samo da napišem nešto već jedanput.
Moram izdvojit 2 OK bisera: -prof: Nadam se da si naučio ono od prošli put! -uč: Nada umire posljedna, profesorice!

-uč: Nastavniče, spustio se, dignite ga malo (misli na grafoskop).
-prof: E, moj sinko, da bar mogu!
- 20:16 - Piši poeziju... (2) - Ma šta će ti... - #

<< Arhiva >>