< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

a kako ću ga opisat kad ću sve živo i neživo pisat(kad buden imala vrimena) inače on ja jako dobar ka osoba, ima kratku plavkastu kosicu i zgodan je do bola :)) aj aj dosta zajebancije....


malo vas je malo vas je
Free Web Counter
Free Web Counter












































Linkovi

Toni

evo slika samo za zenske a vi muski patite jer niste ni blizu ovome :):
[IMG]http://imajr.com/th/grba_111080.jpg[/IMG]

evo slika jednog prijatelja tzv.grba:
[IMG]http://imajr.com/th/Dsc00589_111081.jpg[/IMG]

sad karla:


slatko :)

ponedjeljak, 11.06.2007.

jednostavno me ubij!!!!!

evo konacno pisen post,malo mi je ka dosadno jer sam u kazni,ne smin izlazit ni nista jedva san uspila upilat da iden po ure na net headbangheadbang.....hmmm...sta mi se sve izdogađalo rolleyes
AHA!!! slavila sam rođendan,bilo je ok,barem meni cereksmijeh ...u pocetku su se svi uzivili u karaoke pa su se cipali za mikrofon yes ...onda su kasnije neplanirano doslui mime,keza,pero,tomo i kusic i bili cilo vrime na balkonu samojin starin....neki su se i opili rolleyesrolleyesparty... Onda je u neki petak iza mog rođendana karla r. slavila rođendan na žnjanu,bilo je ok sve dok keza nije razbia prst na bocu pa nije tia ic na hitnu namcornamcorno....onda je bia jelin,samo sam ja rano otisla jer nisan bila od volje.....ala sta mi je dosadnooooooooooooooooooo sad iden stavit malo slika sta naden....moran jos neke nabavit npr.svoju i od jos nekih ljudi......
ala fala ti boze jos 8 dana jebene skole i vise nikad se ne vracan u ovu socijalnu školu!!!!!!!!thumbupthumbupthumbuppartypartynaughtynaughtywinki onda LITOOOOOOOO!!!Za lito najvjerojatnije iden radit pa cu od tih para kupit motor i više položit!!!!!
AJ POZDRAV mom kraljevskom redu:Ivani N.,Sanji,Bizbi,Karli L.,Toniju,Karli R.,zatim Ivani Z.,Tini (ludo zaljubljenoj u L...) i jednom liku cereksmijeh
partypartyyesmahmah



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.