travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

a kako ću ga opisat kad ću sve živo i neživo pisat(kad buden imala vrimena) inače on ja jako dobar ka osoba, ima kratku plavkastu kosicu i zgodan je do bola :)) aj aj dosta zajebancije....


malo vas je malo vas je
Free Web Counter
Free Web Counter












































Linkovi

Toni

evo slika samo za zenske a vi muski patite jer niste ni blizu ovome :):
[IMG]http://imajr.com/th/grba_111080.jpg[/IMG]

evo slika jednog prijatelja tzv.grba:
[IMG]http://imajr.com/th/Dsc00589_111081.jpg[/IMG]

sad karla:


slatko :)

subota, 21.04.2007.

.....post.....

Evo neman sta radit pa ću napisat novi post...Danas sam cili dan bila u fucking gradu da bi na kraju kupila jednu majicu i to sportsku i japanke. namcor ...a stas kad ovde nema nista robe,ipak je ovo usrani grad lud...Jučer sam se "malo" zakačila sa Ivanom i Tonijem,na kraju smo se pomirili,i tad su mi se po prvi put baš digli živci,baš sam popizdila madmadmadpuknucu,i još je samo falilo da tomo nešto kaže i naravno on nešto bia reka,uuuuu kako su mi se digli živci!!! Jučer sam saznala da mi momak ima mononukleozu i da triba jos ic na pretrage za jos neka sranja...ala sta bi još mogla napisat rolleyes... Danas nisam išla vanka,tj. sad jer sam stvarno crknuta,ne osjecam noge zijevzijev..Jutros me Ivana digla oko 5 ipo,zvala me i ja joj zaklopila i pokusala nastavit spavat ali nisam uspila...Otac mi je reka da mi ne namjerava kupit motor ovo lito headbangmadmadnonamcor pizda jedna nonomad....Jučer smo ja i Toni išli do Ivanine škole i usput išli do grada pa nas bila kontrola uvatila u busu,neki debil,cili u kurcu... onda mi Toni reka da me ima nesto pitat,pa je kanije reka da neće i onda ga ja cilo vrime gnjavila da me pita i on mi cilo vrime pokusava skrenit pažnju ali nije uspjeva i na kraju me zalia sa coca-colom po majici i džemperu i onda sam ja njega pa smo to išli oprat sa vodom,ali su meni ostale sve fleke,onda Ivanu završila škola pa smo i nju prolili ali sa vodom ionda smo išli doma....Ala neznam št bi više napisala....Pozdrav:Karli,Ivani,Toniju,i još nekima,osim Baši(nešto sam ljuta na tebe!) i molom vas NE GLEDAJTE REDOSLIJED IMENAAAAAAAA wavemahpartynaughty



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.