Bubz

Odričem se svega za dodir...
jer znam da i ti mene voliš...
želiš biti u mojem zagrljaju...
hm...bilo bi nam ljepše nego u raju...

Sve što mogu pamtiti je ovaj trenutak...
tvoje poljupce pogotovo...
ne želim to propustiti večeras...
ali prije ili kasnije biti će gotovo...

Ne želim da drugi znaju...
neće nas moći shvatiti...
kad sve bude uništeno...
vrijeme nećemo moći vratiti...

Ne možeš sakriti svoje suze...
jer sve kao bajka izgleda...
pamti zauvijek ovaj trenutak...
jer da budemo skupa život nam neda...

17.05.2007. u 21:54 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

The killers-somebody told me

Breaking my back just to know your name
Seventeen tracks and I've had it with this game
I'm breaking my back just to know your name
But heaven ain't close in a place like this
Anithing goes but don't blink you might miss
Cause heaven ain't close in a place like this
I said heaven ain't close in a place like this
Bring it back down, bring it back down tonight
Never thought I'd let a rumor ruin my moonlight

Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nešto kratko o sebi...

Ime mi je Branka
Zovu me Buby ili Bubz
Imam 19 godina...
Horoskop-ŠKORPION
Volim....svašta....he he volim iskrene ljude,zajebanciju....
Ne volim.....kad me netko gleda u oči i laže...
Ljubavno stanje...za sada sretno slobodna...he he

Everywhere

Turn it inside out so I can see
The part of you that drifting over me
'cause when I look You're You're never there
But when I sleep you're you're everywhere
You're everywhere

just tell me how I got this far
Tell me why you're here and who you are
'cause everytime I look you're never there
And everytime I sleep you're always there

'cause you're everywhere to me
And when I close my eyes it's you I see
You're everything I know that makes me belive
I'm not alone....I'm not alone....