veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

za ovaj blog znati će samo moji prijatelji,o kojim će ja pisati i opisivati kako smo se provodili

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ivona
kika i brčo
tihana

RRRRRRRRRRRRR

Ako me sretnete na ulici
Vičite mi r (uv)
Jer ja sam Biba lepa ko šiba
Ružna mi faca,rudlava mi kosa,nema mi ni guzice
Jera ja sam Biba lepa ko šiba

Volim se kurvati,al me niko neče,
kad me vide rugaju se zbog moje nesreče
Jer ja sam Biba lepa ko šiba
U lice mi viču
Da se kurvam u kafiču
Jer ja sam Biba lepa ko šiba

Frendiva mi se zove Anita,
A ni Samanta nije loša,
Kad nas vidite ipada vam kosa.
Veze sam svima sjebala,ali
Nikad nisam bila jebana

Nema tih spužvi na svetu
Koje bi mi pomogle da izgledam
ko žensko

Zovu me princeza na zrnu graška,
Ali ne zbog svog ponosa,nego zbog
Zrna na mojim prsima

Nijedan kirurg me ne bi tako
viču mi da ružna sam jako
U ljubavi sam jako spretna,ali
Me niko neće iskušati jer sam defektna

Uha mi izgledaju ko sateliti
Okreću se oko glave ko paraziti
Od deve sam gene pobrala,
Dvije grbe na nosu mi je podala
Jadna sam na kvadrat
Cijelo vrijeme mi je sila srat

EJ BIBA KAD BI BILO SREĆE BOG BI TI DAO VEĆE
RADODAJKA BIBA: 091/894 6243

Malo slika iz razreda

Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Ovo je tihana kojoj je ovaj sendvič jako dobar,hahaha
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
A ovo su Maja i Tihana,jako dobre prijateljice na koje uvijek možeš računati
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
Za ovu se sliku ne mora ništ reči jer slika govori više od tisuću riječi
Image Uploaded by ImageShack Toolbar
I za kraj ovo je slika od ne baš cjelog razreda ali od večine,...hahaha

utorak, 20.02.2007.

sat informatike

upravo vam se javljam s sata informatike.Jako je dosadno i nemamo kaj delati pa vam se ja i iva javljamo da vas sve pozdravimo!!!oioioi

- 15:04 - ..pljuni.. (1)- ..pa prilipi- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.