.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


petak, 14.11.2008.

tiruriru.....novi post....napokon =]

evo ljudofi....dugo ocekivani post.=] isuse nemogu vjerovati da smo zadnji post napisale u 8.mj. kaj se sve od onda dogodilo....ahh....od kud poceti....evo:
1. pocela je nova skolska godina.doduse vec ce kraj prvog polugodista ali jebi ga =]
meni je ovo zadnja godina u osnovnoj =[
a onda srednja.to je u jednu ruku dobro,a u drugu mi ne pase, jer necu viditi sve ljude koji su mi dragi..=[
ali opet je dobro zato kaj me vise nece zafrkavati zbog visine....xD jako sam mala...paaa ne....a kaj ak budu i u srednjoj svi veci od mene =[....ma nebudu valjda....nadam se
2.ljubav...ah tu je jos uvijek sve isto..ustvari neznam kak s anom jer se duuuugooo nismo vidle [makar zivimo kucu do kuce]...ugl.ko mene je sve po starom....nesretno zaljubljena u idiota =] i kaj sad. to se nemoze promjeniti
<3333333 ili mozda 3.prijatelji...oni su tu kad ih trebam i ne....ana na primjer dok ju trebas tu je,a dok ju ne trebas jos je prije tu...micek moj mali =].kaj smo sve napravile u ovom roku dok nismo pisale =] npr. ja sam postigla najbolji rekord u zivotu...xD....to je bilo na nasem varazdinskom spancirfestu =]...najbolji dani ovih praznika =].....rekord je u slatalju [petarenju ili kak vec..lupanju po guzici =]decki naravno....xD...ah ta deca....rekord je 15 u jedno 10 min xD..............onda ana je imala 13 rodendan....postala je tinejderica micek picek.....joj za rodendan sam joj poklonila jako smesni album sa nasim slikama dok smo bile male i mojim glupim teksticima koje postizem svojim jos glupljim spisateljskim sposobnostima =] nemam pojima kaj sam sad to napisala ali zvuci jako pametno =]i tak svasta smo mi jos napravile =]...jelda ana?!?!
imam i puunoo novih frendova i frendica...a i novih neprijatelja....grrr....ali oni nisu u prvom planu....
i tako mislim da sam rekla sve kaj sam htjela reci....pa do citanja papa......pusam vas i puno mi komajte......=] by:stokica,misek,tena ili kak vec =]

- 19:26 - Comment To My Colorful World... (17) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.