< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

o mom blogiću...

ah ovaj blog je nastao iz čiste dosadeeeee.......
još neznam ša će bit na njemu tako da ne mogu puno reći...
eto pričat ću vam svašta...
i molim vas OSTAVLJAJTE KOMENTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pusa....

Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





linkići....

Image Hosted by ImageShack.us
kittysmijeh




ekipa....
*LoOrČe
*zoki
*MoČo
*DRŽAVA REŠETARI
*Da LiMiT
*domo
*beta
marijaaa

njih znam..

*GSS
*turk iz amerike
*luka
*katarina
*hrvoje
*igor
*Lukica
*gaby
*grupa brevis
*jejena
*anče pijanče
*majda & sara

GAM..
+mirtiČ
*dora
*tanita
*hanich
*dorinČe
*vjeran
*virniČ
*tara
*larica
*pijanci
*helen
*roman&erik
*nina
*stela
*iron
sekicaa :)


njih znam preko bloga
cigla





slikiceeeee
eh narode!!!!!!



TRESI SINEsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

tatina mazica :)

Image Hosted by ImageShack.us

silv moa :)

Image Hosted by ImageShack.us
ljube se oni...cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ovo sam od ninice posudila smijeh


Image Hosted by ImageShack.us
ja ovo želim e


e ja obožavam Chada..tako je lijep,sladak,
zgodan....predivan..
aaa gle ga... :0)))



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

---Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



....me,myself and I...

NE NISAM UMIŠLJENA Kao ŠA JE GORE ISPALO..... :D


-Tonkica,Tonči,Tončeko....
Bubisha...Big mamma :D
debeljuca...:D
-GAM
-Ponosno kazujem...DRUGI razred :D


VOLIM:
-ČOKOLADUUUU njaminjaminjami
-CHADA M.M.
-palačinke
-starkice svoje...
-dečke....
-gnjavit mihu :0)
-ljeto
-more
-frendove
-mobitel
-sladoled
-roze i smeđe stvari
-debatu
-pjevat(urlat)
-skakat
-vrištat
-brbljat
-slat poruku
-PRIMAT PORUKE...
-snijeg(al ne kad me bace u njega i kad sam sve mokra!)
-igrat odbojku
-dalmaciju
-muziku
-techno
-plesat
-SMIJAT SE
i još punoooooooooooooooooo toga





NE VOLIM:
-umišljene ljude
-školu
-matematiku
-neke profesore
-kišu
-jesen
-jetrica
-zmije
-bube
-POVIJEST
i tako neznam više....


slikice moje...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tara& me..oprosti..
Image Hosted by ImageShack.us
tinČe & mesmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

loorche& me :)

Image Hosted by ImageShack.us

to je ta mladež :D

Image Hosted by ImageShack.us

silv & me belj

Image Hosted by ImageShack.us

čoki densa belj

Image Hosted by ImageShack.us

ljube moja & me cerek

Image Hosted by ImageShack.us

mateo & me sretan

Image Hosted by ImageShack.us

ekipica :)

Image Hosted by ImageShack.us

trebeeee

Image Hosted by ImageShack.us

marija


Image Hosted by ImageShack.us

lukica

Image Hosted by ImageShack.us

dodica & me

Image Hosted by ImageShack.us

lori,igor & me

Image Hosted by ImageShack.us

dečki

pjesmice

ova pjesma je posvećena svim mojih frendicama!!!!!!!!!!!!!!
VOLIM VAS SVE...PUSAAAA


.....PRIj@TeLJiCE........-severina
Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
u mome srcu draga slicica.

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke...

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti...
Svaka svome jugu odleti...
----------------------------------------

e ova pjesma je posvećena samo jednoj curi!!pretpostavljam da većina zna kojoj...
ko da su pjevale o nama....

Drugarice

Ne znam šta misli devojka ta
Kako je mogla biti tako zla?
Necu da cujem za njega i nju
Moju bivšu drugaricu!

Znam da ste bile k'o nokat i prst
Morace sama da nosi svoj krst
A nije ni on bolji od nje
Od te male izdajice

Drugarice, lazljivice!
Kako si mogla da budeš s'njim?
Kad si znala, što si mu dala
Da te prevari?
Drugarice, lazljivice!
Kako si mogla da budeš s'njim?
Kad si znala, što si mu dala
Da nas rastavi?

Kako ce moci pitam se sad
U oci da me pogleda?
Kada je budem videla s'njim
Mogla bih svašta da ucinim!

Dobra si duša, poznajem te
Zaboravi to, oprosti joj sve!
Uvek si bila bolja od nje
Od te male glupace!

Drugarice, lazljivice!
Kako si mogla da budeš s'njim?
Kad si znala, što si mu dala
Da te prevari?
Drugarice, lazljivice!
Kako si mogla da budeš s'njim?
Kad si znala, što si mu dala
Da nas rastavi?

Drugarice...



Emina jahović-dal ona zna

Prava, ona misli da je prava
i sa tobom bi da spava
a ne zna da si moj

Plava, zar je vazno sto je plava
kad svaki pramen moje crne kose
postace joj nespokoj


Da l' ona zna ko sam ti ja
sta sam ti znacila
da sam ti dane vedrila i oblacila

Da l' ona zna kog ne voli
kom se suprotstavlja
i da sam ja ona koja ostavlja

Drama, zivot postace joj drama
ostace na stubu srama
kad shvati da si moj


ova pjesma mi je tako lijepa...
sjeca me na nekog...

MALENA
Malena,noćas srušio se svijet,
malena sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj,
bože snage mi daj samo da prođe ova noć
tako prokleto sam,
čekam novi dan
prvi četvrtak bez tebe....
Malena oduvijek si znala ko sam ja
malena nemogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti i sve se smiju ko ti
tako su lijepe samo da znaš
i sve me ljube ko ti
i sve me lažu ko ti
i sve su moje a tako sam sam...
Malena,kako ću bez tebe sutra
malena falit će mi s tobom jutra
ima drugih ima boljih,
ali nebo zna,samo ti si moja malena...
malena,noćas srušio se svijet
malena,sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
bože snage mi daj
samo da prođe ova noć
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi četvrtak bez tebe
Malena kao ću bez tebe sutra
malena falit će mi s tobom jutra
ima drugih ima boljih,ali nebo zna,
samo ti si moja malena.....

BILA JE JESEN

Dugo je nema pa lazem da sam je prebolio
A znam nikada nisam poslije nikog volio

Ona je stigla sa juga,lagano u zivot moj
Nestala ko proljetna duga ja jos uvijek nisam svoj

Isti mi je svaki dan kao vjecnost dosadan
I bilo gdje da pogledam sjetim se nje

Bila je jesen zivota mog bila je ljeto srca vatrenog
bila je zima topla i ugodna u mome krilu bila je sigurna

Dugo hje nema pa lazem,da sam je prebolio
Ljepu ko proljetna duga samo nju sam volio

Isti mi je svaki dan kao vjecnost dosadan
I bilo gdje da pogledam sjetim se nje

Bila je jesen zivota mog bila je ljeto srca vatrenog
bila je zima topla i ugodna u mome krilu bila je sigurna


ZA INAT ROĐENA

Nisam,od onih što ce da precute
A da se nedjeljama ljute
Placu i nista ne govore...

Za inat ja nocas spavat cu sa tvojim
Najboljim drugom iz djetinjstva
I cekat cemo te do zore

Da te grize do nesvesti
Ja ljubit cu ga do besvesti
I jos reci cu da sam ja samo njemu sudena
Da je bolji u krevetu
da je dobro kad nisi tu
i sto mozes mi kad sam ja
takva namerno za inat rođena

nisam,od onih sto ce da te cekam
a s tobom druga neka
sto nepristojno ti se udvara

za inat ja nocas spavat cu sa tvojim
najboljim drugom iz djetinjstva
to nece bit čak ni prevara

Da te grize do nesvesti
Ja ljubit cu ga do besvesti
I jos reci cu da sam ja samo njemu sudena
Da je bolji u krevetu
da je dobro kad nisi tu
i sto mozes mi kad sam ja
takva namerno za inat rođena

Seka Aleksic
Aspirin
Ref.
Glavobolja od vina a nigde aspirina
sinoc bila sam sa tobom pijana
na podu posteljina u sobi punoj dima
slika poznata to je prevara

Nocas bih do grada idem negde sama
decko mi je zauzet
kaze ide kod drugara mozda me i vara
znam tu pricu napamet
U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve

Ref. 2x
Zelim nesto vruce nemam to kod kuce
nisam ja od kamena
a ti si tako sladak mali desetka na skali
bices dobra zamena

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimas me

Ma hajde pridji mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno
znaj ja pristajem na sve
Ref. 2x
Ne znam ti ni ime
al' ne kajem se ne
'ajde zovi taksi
ja mozda javicu ti se

Ref. 2x

Kraljica
Ma nemoj zaliti sestro
(4x)

Ref.
Ma nemoj zaliti sestro
sto te je varao
nek ide gde mu je mesto
pravo u pakao
Nijedno musko na svetu
ne voli jadnice
i zato ne zali sestro
ne daj se kraljice

Na ovom svetu devojke nema
koja se nikada primila nije
na glupe lazi nekog kretena
zbog koga suze danima lije
Vrati mu stvari, zapali mu sliku
osmeh na lice i isturi grudi
obrisi suze i popravi sminku
naruci pice i vesela budi

Ref.

Znaj, da samo slabi misle da je kraj
a ti si jaka zato pokusaj
za tebe novi je pocetak to
Znaj, zahvali Bogu sto si slobodna
i ne dozvoli vise nikada
da padnes na dno

Ref.
Ne daj se kraljice

JELENA KARLEUŠA-Najbolja drugarice

Ja nemam više kome
da pričam tajne svoje
uz prvu kafu jutarnju
ko sestra si mi bila
dok si od mene krila
da si mi dragog ljubila

Kako si mogla ti
u oči da me pogledaš
i da se zaljubiš
u njega baš

Ref. 2x
Najbolja drugarice,
moja zvezdo Danice
zbog tvoga lažnog sjaja
suzama nikad kraja,
tuga nema granice
ja sam ga prva srela
što si bas njega htela,
duša ti izgorela

U tebe sam se klela
samo pred tobom smela
da svoju dušu otvaram
ko sestra si mi bila
dok si od mene krila
da si mi dragog ljubila

Kako si mogla ti
u oči da me pogledaš
i da se zaljubiš
u njega baš



Viki
Curice

Ref.
Nije tebi lako, curice
jedan tako lep, a drugi zgodan
sve u svemu od njih dvojice
ispao bi jedan dobar

Nije tebi lako, curice
nije svako tvoje paznje vredan
sve u svemu od vas dvojice
nocas sa mnom ide jedan

Ja ili nemam nikoga
nikome se ne svidjam
ni sa kim se ne vidjam, aha
ja ili nemam nikoga
il' odjednom zovu svi
sa mnom bi se druzili
o, o sirota ja

Ref.

Ja ili nemam nikoga
pa se lose provodim
kuci nikog ne vodim, aha
ja ili nemam nikoga
il' odjednom zovu svi
sa mnom bi se ljubili
o, o sirota ja

Ref. 2x





--------------------------------



PoRuČiCe neke...
1.Vojim te odvde do puževe kućice,pa još
do neba,a na nebu pjobušim jupicu pa kjoz
nju do svemija i jos vice..vojim te najvice!!!
2.Ako sumnjas da mi se nes dogodilo,ne plači
od srece samo pogledaj osmijeh na mom licu
i sjeti se da kuja poput mene NIKAD ne umire..
3.sex je revolucija u kojoj samo nevini prolijevaju krv!!
4.život je igra...igraj sr...
5.život je putovanje u smrt!sretan put...
6.sudbina-izgovor budale za pogrešku
7.teorija-kad se sve zna a ništa ne funkcionira
8...ja samo sanjam...
...još uvijek samo sanjam...
...kažu kada odrasteš prestaneš...
...prestaneš pa nestaneš...




*ĐAČKA MOLITVA*
Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice naše,
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas pred ploču
Nego nas ostavi na mjestu.
AMEN

ZA DEČKE!!! smijehsmijehcerek
Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.
Kada djevojka ne reagira - duboko je zamišljena.
Kada te djevojka upitno gleda - pita se koliko dugo ćeš kraj nje ostati.
Kada djevojka odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda ima grdne probleme.
Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto je lažeš.
Kada djevojka spusti glavu na tvoje grudi, želi da zauvijek ostaneš kraj
nje.
Kada te djevojka želi vidjeti svaki dan- sviđaš joj se (voli te).
Ako djevojka kaže: 'Volim te' - ona to zaista i misli.
Kada djevojka kaže: 'Nedostaješ mi' - onda ne nedostaješ nikom na svijetu
vise nego njoj.

četvrtak, 15.11.2007.

Eto..pisem ja napokon novi post :D
Fala vam na mnogobrojnim komentarima :D
Kad ste me lijepo zamolili napisah :D

Kulicno...:D

Nego da...
Nisam pisala...tjedan dana??

Hm...sta se događalo?
Pa u biti nista...
Bas nista...

U skoli ono..a ide...mislim ne ide..tj stoji :D
Imam matisu i hrvatski za ispravit i onda sam na nuli :D
Sada sam u minusu...
Dobijem 4,3 i onda komad...tak da stoji...
Sve je to relativno :D

Zajebancija je u velikom plusu...
Iako svi imaju masu komada nikoga to bas ne zabrinjava cini se meni...svi to nekako shvacaju jedan komad vise manje...bti ce popravnih sve mi se cini...
Matisa nam je najkriticnija...

I tak...spavala ja u subotu kod lori...
Ana i marin slavili rodendan pa neki ljudi dosli kod njih..simpaticno bili...
Bio neki mali ima 11 godina..pusi..pije..ja bila kod dojmom totalnim..pobogu..
Ja sam ja 11 gledala doma teletabise...jao...
Lose to..
Ta danasnja mladez :D

I isle lori,leona,mateja,vili i ja u tin na cugu...
Ludilo...
Dosli kasnije ana,ivona,alma i neznam ko jos...
Bili tamo karlo,egon,igor,paulo..i tak...
Pili mi malo..egon me zajebavao..idemo idemo :D

I onda isle lori i ja doma...kod nje se tako zajebavali jos..gledali filmove..slusali ziku...i zaspali :D
I ujutro se probudimo..
I ana,marin,pepe,ema i marko isli na misu i ja nagovorila lori da i mi idemo :D
I tak..dosle mi :D
bile unutra i onda sjele ispred jer je meni bilo vruce...
i onda doma...pa ucit...

i tak..
onda u kastav na vecer sa silviom..bili tamo bobo,manci,marko,bozica,lea...zajebavali se...i tak to sve u redu :D

u subotu necu van..neda majka..a i ne da mi se bas...neznam...


ajde danas umrla od smijeha...
filip reko da su zene stvorene za kuhanje i pranje..i svi ga napali..u razredu imamo 27 cura i 4 decka...katastrofa..i one se sve deru na njega..i profka..da sta je njemu..kako to mioze rec bla bla...


i onda kaze profka sta je bog rekao kad je storio Adama???mogu ja i bolje...i stvori Evu :D :D :D J
ja cu poludit..umrla sam skoro od smijeha...
uf uf...

i tak...
moram ispravit matisu...to cu drugi tjedan...i hrvatski...i povijest cu se javit...

a sutra se javljam engleski..nema vise zajebancije...:)
i tako to...
ajde idem ja peglat kosu :D
pozdrav narodu!!! :D


+EDIT
pozdrav...beti..mariji...bozici..lori..silvii....2.1..gamadi cijeloj veseloj naciji :D



| kOmEnTs. (55) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>