body etoga novi postek!!!(nije baš bog zna kakav) - my live....is ....music...i...love music... - Blog.hr body

etoga novi postek!!!(nije baš bog zna kakav)

evo moram napisati jedan novi postek pa sad pišem dok mi nema
sisterki ali je malo jadan pošto nemam baš neke zanimljivosti u životu
prvo vam svima želim sretan uskrs!ako vam nisam već čestitala
.joj uskoro nam se bliži rastanak praznika pa nastupa škola.samo
da vas pitam ako je netko čitao lektiru
waitapu pa nek mi kaže meni to tak sporo ide tek sam na 17 stranici a imam ih ili je kraj na sto i nekoj ili na 300 neznam jer piše novi naslov nakon
100 i neke pa neznam a na kraju knjige piše da pročitamo waitapu pa neki ne neki da svejedno neznam pa ak neko zna nek mi kaže jer je stvarno
meni barem malo teška prošla psima ulaz zabranjn je baš bila lagana al ova ....
zakaj nam ne daju neke baš one da se lako čitaju mislim po meni bi to bilo super ne pet puta sam morala čitati jednu stranicu jer nisam razumjela tekst mislim ono...
ali nema veze lektira imamo sam 2 mj valjda radna do kraja školske godine pa mi je to loše malo mislim super kaj se tiče praznika ma nema veze da pustim i to i malo uživam dok praznici traju...e da ako netko ima svoj msn nek mi ga da.
tnx curama koje su me komentirale stavila sam ih u linkiće pa ih posjetite!
sve vas pozzam i ki$$Am finofinofinofino

24.03.2008. | 14:48 | | 29 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


svakakav(procijenite)dao bog da je dobar...


blog mi je
super
najbolji....
tak-tak
obrisi ga za kantu je...
treba ti jos nekaj pa bi bio super
pollcode.com free polls



sto mislite kaj da si stavim na blog?
slike definitvno o bilo cemu...
neku muziku
ovak je super
ovak i onak ti je bezveze kaj ces ga poravljat
likice o sebi...
pollcode.com free polls





Ošini po prašini

'Ajmo, Begići

Tri jabuke, tri dunje na ormaru istrule

istrule su stajajući, dragog čekajući

sitna dika, sitan ja, sitna slama pod nama

sitno mene, dragi, ljubi, ne znaju se zubi


Htio, ne htio, to sam što sam bio

puno pio sam, puno ljubio

nemam ničega osim dobre volje

cure dolaze, dobre, najbolje

Jedna šara očima, guzom mrda mala

radi, radi, ne bi l' se dobro udala

ja, kad ništa mi ne ide od ruke

pjevam od muke


Refren:

Ošini po prašini i udri po dobrom vinu

pusti druge, neka svoje brige viju

ošini po prašini, udri brigu na veselje

samo nek je žena, nemam druge želje


Dođi, dragi, u moj stan

riješila sam da ti dam

riješila sam i dat ću

i sinoć sam i sad ću


Željko Bebek & Braća Begić


ALEN SLAVICA-neke cue starije

Moja soba mala odnose je dani

stalno usne skrivaš nisam ja od lani

kažeš daj ohladi a košulja ti pala

priznat sebi nećeš da bi sve mi dala

Neke cure starije ( rade bi pizdarije )

a ja volim mlađe ( mlađe su mi slađe )
oo oooo

evo jedne ali sam je ja repisala pa
neznam jesu li sve riječi točne
mislim možda sam neke fulala pa e to ne
čujem dobro nagluha sam

MERCEDES-SEC

hercegovci tange lange najvole
mercedes najvole mercedes
čača aj mi kupi mercedesa
naki ko u rođe samo većega
ja ću mlađem bratu dati bmw-a
čača aj mi kupi mercedesa
čača aj mi kupi šleper marlbora
diplomu sa prava i jednog ministra
pa će rasti biznis veleprodaja čača
aj mi kupi mercedesa mercedes sec
makina je prava mercedes sec i
direktor sam ja nek se cure pale
sve do ludila svaka od nih sanja
međana nek se cure pale sve do
ludila svakoj curi godi mečka čača
aj mi kupi stan u zagrebu trosobni
u centru i neku tvornicu privatni avion
plavu stjuardesu da sam pravi pilot sredi
potvrdu mercedes sec makina je prava
mercedes sec i direktor sam ja nek se
cure pale sve do ludila svaka od njih
sanja međana nek se cure pale sve do
ludila svakoj curi godi mečka ja bi rado
voza što karcinovoga ooooo
s color šajbama
i a u felgama izbacit ću lane
stavit cvikere zlatna mobitel
mercedes sec makina je prava
mercedes sec i direktor sam ja nek
se cure pale sve do ludila svaka od
njih sanja međana mercedes sec makina
je prava mercedes sec i direktor sam
ja nek se cure pale sve do ludila svaka
od njih samja međana nek se cure
pale sve do ludila svakoj curi godi mečka




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

evo vam linkići nekih blogova:(P.S.posjetite ih)

josipa

antonija

mala ludacha

black queen

lonelybird

3 koke cool cure

jul@

3mozga kao jedan...

teicch

2freakygirls

dance11

malakuceljica

ne prekidaj ženu dok šuti

smedooka14

tamyp545


evo cure jelda ja mislim da sam vas sve stavila u linkiche
ako koga nisam nek mi kaže ja nisam vidjela...




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




ŠTO UČINITI KADA VAM JE DOSADNO U LIFTU ??

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekas prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži:"E,di si buraz, šta ima.."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži:"Imam nove čarapeeee.."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!",kad god lift stane na nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući:"Dole, rekao sam dole!"
21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni...


evo vam malo slikica jer nekima ne valja
blog kad nema slikica no nema veze...finofino

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Credits

dizajn : patka dizajn
picture: deviantart
base code: sugarmeemee