ponedjeljak, 23.06.2008.

ljeto nam se vratilo <3<3<3

napokon da sam se i ja sjetila da ovaj blog postoji,napokon da sam odlucila sloziti par recenica i napisati novi post,napokon da sam odlucila da sredim ovaj blog..evo sad kad je ljeto pocelo i skola je zavrsila imat cu vise vremena da se posvetim svemu cemu nisam stigla dok je trajala skola,pa tako i ovom blogu,ne vjerujem da cu bas tako cesto pisati al bit ce dovoljno postova..pa krenimo redom..

tako smo zeljno iscekivali taj datum 20.06.,cekali smo taj dan [petak] cijelu godinu i kad je napokon dosao prosao je brze nego sto smo se nadali..u skoli nismo nis radili,muvali smo se po razredu,hodnicima,naslikavali se,poslije smo naravno otisli na jarun iako se ni tu kao razred nismo bas iskazali..naime jedan dio deckiju je otisao doma(hm da) drugi su se uputili u npoznatom smjeru,jedan dio cura je prvo isli jesti pa su nam se poslije htjeli pridruziti,a postojale su dvije osobe koje uopce nisu znale doc do jaruna pa smo im morale objasnjavati...i na kraju dosle mi na jarun(anja,andrea,anamarija,brigita,ivana,kristina,silvia i ja)..nasrale se mi tam na neki stol za ping pong i ivana i ja legle..hehe a bas nam je bilo dobro iako meni nije bilo udobno...xDi nije proslo ni 15 minuta kad se ove ostale digle i kao rekle nam da one idu,da je njima dosadno i da one ide na bundek..mi onak dobro i ostale na kraju anamarija,ivana i ja..na kraju smo mi zavrsile u nekom kaficu...i bilo nam je super..e sad poslije je doslo do jednom "nesporazuma"(to je zapravo ljepsa rijec za ono sto su nam te cure napravile) al ne zelim o tome pisati...jer smo se anamarija,ivana i ja u jednom slozile a to je da je skola zavrsila i sanse da cu prek ljeta sa tim curama bit vani i druziti se su jako male tako da se ne moram uopce zivcirati zbog njih...eto tako je zavrsila ta nas prica o jarunu..i mislim da je nama bilo super,barem meni je!! smijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°ide se na jarun°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
°°iwana spava°°

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


poslije jaruna sam bila kod frendice na gledanju tekme,okupilo se neko drustvo i svi smo bili nabijeni pozitivnom energijom..iako sam ja jedan dio utakmice prespavala( a sta ces,bila sam umorna)al sam se probudila bas kad su bili produzetci...a sad sta rec o utakmici..da bili smo bolji al jebiga mi hrvati nikad nemamo srece..mozemo mi govoriti da je sudac kriv,al opet turci su se provukli samo tako...i poslije gledam kako nasi igraci placu(najsladi mi je bio srna,nisu ga mogli dic sa travnjaka koliko je plakao)...mislim bilo je lijepo dok je trajalo,al sad je gotovo..vracamo zivot u normalu..a ja odustajem od nogometa...nema vise,iako bi rado imala jednog rakitica pored sebe smijeh al nmv..znam jedino da ovo sto su nam turci napravili necemo tako lako preboliti...

sto se tice mojeg ljeta...a imam neke planove,trebala bi prvo ic u italiju(starci su mi to putovanje poklonili za rodendan),budem vam slala razglednice,onda bi u osmom trebala bit na moru..i tak..ma nis posebno..iako znam da ce mi i ovo ljeto proc brzooo i opet cu se nac u skoli...al ne zelim o tome razmisljati..
zato vas pozdravljam sve i saljem vam velikuuu pusuu..uzivajte,svi smo to zasluzili...pusaaakisskiss


11:49 | Komentari (22) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.