subota, 16.02.2008.

...sometimes we forget to look around us to see that there is more than loss and hate...there is love and beauty <3 <3

evo odlucih da vam se javim i podjelim sa vama par dogadaja koji su nas potresli..i pritom ne mislim na politicke probleme tipa sto je kosvo dobilo slobodu,sto je neki talijanski degen odlucio napasti djeciji vrtic i oteti djecu jer on ima imovinskih problema i sto je jucer ana odustala na sljemenu..iako ovo zadnje i ne mislim da je problem al morala sam to spomenuti...nas ostale (pritom mislim na nas koji imamo 15 godina i muce nas punooo manji problemi)potresali su manji dogadaji kojih se ziher necemo ni sjecati za nekolko godina....al opet moram podjeti sam vama svoje misljenje ..zato i ovaj blog postoji

ugl kao sto svi znate u cetvrtak 14.02. bilo je valentinovo...i naravno vecina vas ga ja provela sa svojim voljenim osobama i opet postoji ona druga polovica koja je bila sama...u tu drugu polovicu pripadam i ja..to valentinovo mi je uvijek bio jedan velikii upitnik..(u prijevodu to znaci nikad mi nije bio jasan i nisam ga voljela)..di god smo pogledali vrtile su se reklame,filmovi i serije vezane uz ljubav i sve to...zasto od nas traze da na bas taj dan mi moramo bit sa nekim jer inace ispadamo luzeri a ostale dane nije vazno da li smo sami il imamo nekog...al glavno je da na valentinovo nismo sami i da nekom mozemo kupovati sva ona silna srca i crvene ruze...
u jednu ruku kad pogledas da bila sam sama(kao i prosle godine i kao pretprosle i jos prije toga...)al opet kad pogledas u drugu ruku(btw ove ruke su metafore XD)nisam bila sama..bila sam okruzena sa ljudima koje volim i svojm best frendicom(naravno napominjem da je ona imala decka)koja mi je kupila bombonjeru(zahvaljujem na tome)pa sam ja lijepo hodala sa otvorenom milka bombonjerom radicevom i jela svoje cokoladice..sve u svemu zakljucak je da je ovo valentinovo za mene bio kao obican dan..kako je poceo tako je i zavrsio...gotovo..zavrsavam t temu..

u skoli smo pisali matisu i dobila sam 4..nakon svih mojih jedinica i dvojki ja imam dvije cetvorke..i jako sam ponosan na sebe..

zadnje vrijeme nesto precesto slusam gunse i enrique..znam da jedno nema veze sa drugim..al pasu mi njihove pjesme...gunsi po danu enrique po noci....mislim ne zelim reci da sam nesto u bedu i to sve..al ono smirenija sam..pogledam se u ogledalo i ne prepoznajem se(i to ne samo zato jer sam si skratila šiške pa sam cudna)...promjenila sam se..postala sam nekako hmm kako da kazem zla...i to samo prema nekim osobama(napominjem one su zle i prema meni)..samo pitanje je jesam li ja i prije bila zla??

..gladna sam..odoh jest..dobar tek meni!! XD


21:43 | Komentari (59) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.