utorak, 01.01.2008.

...novogodisnji post... =)

ejjjjj...evo i mene...vidjela sam da su si svi dali posla i napisali novogodisnji post pa sam zato i ja odlucila da podjelim svoj docek nove godine sa vama...prvo je bio dogovor da cemo lana,poljakica,ines,jos jedna frendica od ines i jos neke cure slaviti zajedno na trgu...i sve je to bilo super i sve smo se veselile tome dok prva nije otkazala lana,,,njoj su ipak dosli neki frendovi tak da je ostala doma a kako nije isla lana onda nisu ni dosle te njene frendice..no ipak to nas nije zabrinjavalo jer ipak ostale smo jos ja,poljakica,ines i ta njena frendica..i sve je bilo super do negdje ok deste do deset..ja sam se bas spremala izaci van i krenuti prema mjestu sastanka kad evo mene zove ines..ona je bolesna i ne moze doc a kak ona ne ide nece doc ni ta njena frendica a sestri od poljakice je bilo lose tak da je ona ostala uz nju al na kraju njih sestero je ipak zavrsilo vani!!hmmmm da....kako nije bilo sanse da ja docekam novu na trgu sa njima iako sam se tome toliko radovala(uostalom nastupali su connect..al kud bi ja bile te srece da ih mogu vidjeti) al opet nije bilo sanse da je docekam doma...i na kraju sam zavrsilqa kod best frendice iz osnovne u Novom Zagrebu...i nisam pozalila..fakat je bilo odlicno..bar onog dijela kojeg se sjecam..naime kad sam ja dosla vec se cijelo drustvo okupilo i atmosfera je bilo veri veri hot..nisam se u zivotu toliko smijala(mda jura i ivan šale su vam stvarno bile blesave..no kao da je bitnosmijehsmijeh)...docekali smo novu,cestitali jedni drugima i nastavili se zabavljati..al jedini problem je da se daljnjih dogadaja bas i ne sjecam...sve mi je nekak u magli..znam da sam u nekih pola pet otisla spavat(prespavala sma kod te frendice)i probudila se u dva(mislim spavala bi ja duzr da mi ljudi nisi poceli slati poruke i cestitati novu a ja glupaca zaboravila sam iskljuciti mob)..eto to bi vam bilo sve u kratko...sad idem opet spavati jer sma jakooo umorna i boli me glava tako da ce te mi morati oprostiti ako mi se negdje zalomila pogreska...smijehnaughtyodoh sad..pozzz ekipi sa doceka saljem vam svima velikuuuu pusuuuu...a i ostalima koji citaju i komentiraju sve ove gluposti koje ja svakodnevno pisem...pozzzzzzzzzz pusaaaaaaaaaaaakisskisswavewave


18:32 | Komentari (64) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.