petak, 30.11.2007.

...sorry...

ajmeeeee....pa jel to moguce da ja imam 100 komentara..i to cak 106...u soku sam..i zo sve zahvaljujuci mojoj best frendici ivkici...e pa bas ti hvala..iznenadila si me....al razlog zas pisem ovaj post nije broj komentara(al samo vi i dalje komentirajte) nego pravi razlog mojeg pisanje je jos jedna moja frendica sa kojom sam se ajmo rec malo posvadala..zapravo ja sam se naljutila na nju..a posto sam vidjela da mi ostavlja komentare odlucila sam da sve napisem i objasnim joj..e pa silvia ovako stoje stvari...ovaj cijeli tjedan ti se ponasas cudno i uzasno si nervozna...i onaj dan kad si nam rekla da ne ides s nama doma neg se ides nac frendicom iz osnovne mi cure smo te iz zezancije pitale kaj se ides nac sa dominikom i ti si se onako izderala na nas i rekla nam da smo bezobrazne i da te prestanemo zezati sa njim da sam ja stvarno pomisla da smo mi pretjerale i htjela sam te poslije nazvati ispricati ti se i rec da cemo te prestat zezati..i sta na kraju ispadne da si ti isla sa njim doma...gle nemoj da sad ispadne da sam ja nes ljubomorna jer nisam i sama znas da je mene potpuno briga za njega i zapravo mi je drago sto si sa njim al ne kuzim zas nam nemozes rec..zas skrivas sve to od nas??misla sam da smo frendice i da nam vjerujes i da nam mozes sve rec a bas i to tako i ne izgleda..mislim mogla si nas zamolit da te ne zezamo i da ti to sve ozbiljno shvacas..pa mi bi to shvatile..mislim ja tebi sve govorim i smatram te jako dobrom frendicom al mi nije jasno zas ti meni ne vjerujes???to je sto se tice onog dana a sad jedna druga stvar(nije toliko vazna al opet...)zas nam nisi htjela dat pitanja iz matise??'e to uopce ne kuzim..neg sam ja morala trazit jadnog bauera koji je jos pritom dobio jedan a ti si imala cijeli test...no dobro to cemo zaboravit...ugl to je ukratko zas sam se nadurila pa se jos cujemo i porazgovaramo...hmmm valjda...ak nis drugo barem sam posvetila cijeli post tebi....mislim ti si meni cijeli super frendica i ne zelim se svadat s tobom i to zbog glupih razloga..sam zelim da imas povjerenja u mene ma zapravo u sve nas cure i da nam mozes sve rec a ne izmisljat tam neke gluposti..i da daj si reci decku da sljedeci put kad bude nes izmisljao smisli nes bolje a ne da se ide nac sa bakom..hahahaha...to je fakat bilo presmijesno..da da....a nis idem sad...pozzzz mojim frendicama silvii,crnoj,ivkici,plavoj,lani,ines,i poljakici...i jednom pre slatkom decku(hmmm ivkica zna na kog mislim)..pozzz


19:27 | Komentari (54) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.