subota, 27.10.2007.

...najkraći post u povijesti ovog bloga...ili ipak ne??!

da da..ovo ce bit jako kratak post..sam par recenica..vise cu napsati sutra il tek u ponedjeljak...pokusat cu sastavit samo par recenica..tek toliko...razlog tome kao prvo sto nisam doma neg kod frendica pa sam malo uhvatila vremena da vam se javim...prije neg odemo nas dvije van..iako se jos ne mozemo odlucit di cemo iako imam feeling da cemo zavrsit u štrosu...a jebiga...kao drugo ne znam kaj bi vam napisala nije se nis posebno dogodilo u mojem zivotu,,a da u petak sam bila sa siviiom i anamarijom u kinu gledale smo gas do daske 3..a film je ok..ono naj bolji prizori su na onom ajfelovom tornju u parizu jer ipak ja imam sliku tog na mobu pa sam ja svako malo vadila mob i pokazivala tu slikusmijehsmijeh...a to sve zahvaljujuci Markusmijeh..hehehe..e da ivana i kristina bas lijepo sto niste isle..mislim stvarno...valjda ipak kristina nije ti sudeno da gledas taj film..e da jos nesto...cure sjetila sam se jednog mjesta di mozemo van...ja sam tam stalno...ne znam kak mi nije prije palo na pamet..budem vam rekla u ponedjeljak...eto to bi bilo sve...sad moram ic...valjda ipak ovo nije najkraci post...a jebiga ne ide mi da bas da dogadaje sastavim u 2 do 3 recenice...nema veze...ocekujem punooooo komentara...pozdrav silvii,lani,plavoj,crnoj i ivkici..i svim ostalim uzivajte..a ja sad odoh van..pusaaa velikamahwavekisskiss


19:51 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.