srijeda, 17.10.2007.

...kvragu sad ce nas svi vidjeti!!!

pisem post...zasto??paaa ajmo rec sa sam zadovoljna sa brojem komentra...pa eto..znam da ce neke osobe bit presretne kad vide novi postek..zapravo to i radim samo zbog njih..al i ovaj post ce bit kratak..jer ipak ja nemam o cemu pisati..spomenut cu par dogadanja,tu i tamo neku osobu..i to bi bilo to...kao prvo:ovaj naslov...to je zapravo recenica koju je netko rekao a zapravo nije htio...mislim ta "osoba" je to mislila i valjda,barem se nadam rekla to na glas...a sto je najbolje ili najgore(kak god hocete) ja sam to cula...al ok nema veze..ajmo rec da cemo to zanemariti jer se ta "osoba" na neki nacin iskupila..al sve u svemu morala sam stavit tu recenicu kao naslov jer mi je bas onako nekako bila fora..ne znam zas....hm sta da jos spomenem??...a da dobila sam + iz biologije..ma bravo ja!!!thumbup...u skolici je sve po starom..svi ispituju,pisu se testovi il pak diktati...al kod nas se uvijek nade vremena i za zabavu i smijehsmijehsmijeh...da da...eto to bi bilo to...i da svi ste culi za tošu..issusse ja nissam mogla vjerovati kad su mi rekli,misla sam da se zajebavaju..fakat prestrasno...mislim nisam ja bila neki njegov velikiiii fan al tip je imao stvarno dobre pjesme..al kako je Bauer rekao cudni su putevi božiji...i mi nikad necemo znati zas se bas to dogodilo njemu..toliko o toj temi,morala sam to spomenuti...pa nadam se da ce neki biti zadovoljni sa ovim tu napisanim i da ih nisam razocarala..hehe..to se plava na tebe odnosi...odoh sad,,,moram napisati lektiru..ajmeeeee.....a ni sama ne znam kako...a nis pozdrav silvii,lani,plavoj,crnoj(isssuse daj si nadite neke nove nadimkebang) i ostaloj ekipici iz skole..mda pozdrav i njemucerek(iako mi ovo uzasno retardirano izgleda al nema veze)...pozzzzzzzzmahwavemah
mda evo vam za kraj jedna zakon pjesma,,mislim barem je meni super...


15:00 | Komentari (39) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.