četvrtak, 06.09.2007.

pa da napišem nešto pametno....

evo da vam se javimsmijeh...dugo nisam napisala post..al pocela je skola pa se i ne stigne..ugl kao sto i vecina vec zna upisala sam osmu gimnaziju i upala sam u 1.b razred sa lanom i anamariom..tak da mi je mozda bilo i lakse kad smo nas tri isle prvi dan...ugl razred mi je prejeben i svi su super...i decki i i cure...tak da smo se svi skompali...da raska nam je iz kemije...brrr!!al zena je fakat super(sta god ludviž reko)...ima cek i par zgodnih decki..bar koliko sam vidjela..e da i dino jelusic ne ide sa mnom u razred...on je u a razredu i ljudi kazu da je tip ulizica i da sam prica sa profesorima...bangjadnooo..al ok..ne znam kaj bi vam jos napisala,nadam se da je vama isto super u kojoj god skoli bili...i da ste si nasli super drustvo..i tak odoh sada...javim se ja jos...pozzzzzzzzwavewave


14:08 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.