utorak, 09.10.2007.

NO (NEZAPOSLENA OSOBA - kratica sa hzz-a)

i tako prođe pol mjeseca u školi...
jeste li znali da se u prvom razredu više ne uči stožac iz matematike?
izbačen iz programa (i to mi je neko rasterećenje učenika) dok s druge strane moja seka, koja ide u 5.r iz povijesti ima 6 knjiga?!!!
ne znam kamo sve ovo vodi, mi nismo bili rasterećeni pa smo svi dobro ispali, i učitelji nisu morali paziti na svaku riječ pa svi normalno funkcioniramo, a sad se sve pretvorilo u nošenje malih tabula rasa na dlanu...

ne znam kako će ovaj sustav utjecati na te nove klince, al ja već vidim rezultat...
preostaje samo igrati po pravilima novog sistema ako želiš zadržati posao, uvlačiti se roditeljima, i svaku loš riječ koju imaš za dijete što više ublažiti, jer na kraju kraju sve se lomi na tebi...
ne znam što bi više rekla, al ne odustajem, sve se može riješiti, samo treba imati čvrsti stav i dril vježbati svaki dan po nekoliko sati...
bila sam mokra i krepana od umora, al sam nešto i postigla...
kad se bavite ovim poslom onda možete biti sretni samo zbog tih malih uspjeha koje postižete unutar 4 zida...
nema love, nema karijere, samo ljubav prema poslu, nadam se da ste i vi svi ostali dobro izabrali...

pozdrav

brišem se iz evidencije na neko vrijeme (fraza sa hzz-a) pjeva

- 15:58 -

Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off