petak, 22.06.2007.

............................................................

STIŽU ME SJEĆANJA
NA SVA DAVNA PROLJEĆA
I NA NAŠE POLJUPCE
TAMO POKRAJ MILJATSKE.

STIŽU ME GODINE
KADA ČOVJEK ZASTANE
I KAD PROŠLOST POGLEDA
NEKIM DRUGIM OČIMA...


Crvena jabuka

Jučer sam slučajno vidjela Žeru u autu kad sam išla s posla, vozi neki plavi neznamkojamarka, pa se sjetih i ovih njegovih tj. njihovih stihova...
Fakat se čovjek okrene unatrag s vremena na vrijeme i malo se zamisli...
Evo da malo izvijestim o događajima s posla: šef javno priznao da ima ljubavnicu, nonšalantno sa smiješkom, ostale glavonje iz firme slušaju cecu, neki su vrlo dvolični i bezobrazni, ne sviđaju mi se odnosi jer se ne zna ko šta radi, svi rade sve, ništa nije regulirano, ne bum ja tu još dugo, dobro da sam uzela ugovor na određeno... fakat mi se ne sviđa, al radit ću da imam bar neke pare pa onda što dalje odavde...
Može se primijetit da koristim riječ FAKAT, ali to je samo zbog radne okoline...riješit ću se već toga... sve bu ok ok ok!
Babe neke me izvrijeđale da im je dosta tog našeg cirkusa s besplatnim večerama, djed neki pitao jel smije povest svoju curu, al nisu oženjeni da ona ne bi izgubila penziju, neki ljudi su totalno izopćeni iz svoje zajednice pa ni ne žele doći, hrpa ljudi je bolesna, al najsmješnije je kad trebaju doći na večeru pa ih zovem da potvrdim.
E, onda počinju laži tipa:
muž je dobio temperaturu pa nećemo doći, imamo puno posla, u penziji smo i djeca su mala (?!!!), nešto je iskrsnulo, šta?kakva večera?ko ste vi?kakav je to cirkus?, ja sam alergičan na crvenu i plavu boju (!!!!). Nešto što je jako zanimljivo je to da žene nikud ni mrdnut bez muževa, koji još u pozadini kaže:ne buš nikam išla, moraš radit i te spike... Pa onda muževi neće doći s nekim drugim ako žena ne može jer su već jedanput otišli negdje sami pa se nisu dobro proveli (!!!). Ne bi ja u takvom braku bila, nema tih para...
Dosta zasad, malo sam pretjerala, bip bip bip bip

- 13:48 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off