Još jedna usamljena duša.....

04.01.2006., srijeda

Napokon pomirba....

Evo danas san napokon raspravila sve sa frankon i leon i drago mi je jer su mi više dopizdila sva ona sranja...Možda san rekla i pisala neke stvari o jednoj od njih za koje sad žalin...I stvarno mi je ža...I više se neću nikad ponašat ka neka najobičnija kučkasta tračerica prema nikome,promise...Jer mislin da nisan takva,ne znan šta mi je bilo...I eto super šta smo se ka pomirile iako znan da ništa neće ni ne može bit ka prije...Ali jebiga takav je život....Inače je sve super,dobre su mi prije,uživan na praznicima,momak mi je suuper,samo me malo otac zajebaje...Mislin,ma znate one obične svakodnevne prepirke oko izlazaka...Kako mi diže živce time,ajme groozote...On je jedini koji mi upropaštava raspoloženje....Ali nema veze,ja san opet happy happy happy!!!BTW,onaj lik kojeg san prije stalno spominjala s kojin san se pomirila,zove me svaki dan sad i super mi je šta odkad smo se pomirili,postali smo stvarno super prijatelji,i stalno me zove na kavu i satima možemo pričat...Eto,ma cili život mi se popravija tako rečeno...Ovo je za jednu osobu,ona zna ko je:Nikad ne bi tila da više plačeš radi mene,i nikad te ne bi tila više povridit,jer meni je bar stalo do prijateljstva....Oprosti mi ako možeš,šta si plakala radi mene,jer san ti ja sve govorila u dobrim namjerama i mislin da ti to ipak znaš....Eo,ljudi,čujemo se uskoro,lolin vas svih,pozdravljan Tonku,Laru,Petru,Anamariju,Maju,Uju,Franku,Anteu,Ballerinu,Misholinu,cili moj razred,cilu ekipu iz Dolcea koga znan,i naravno mom momčića...:-D.Pussssa
- 23:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

*

Web Counter
Web Counter





myspace

myspace graphics




Evo da van kažen i nešto o sebi:

Volin:muziku,ljubav,filmove,dobre psihološke knjige,
poljupce i zagrljaje,prijatelje i prijateljice,obitelj,
izlaske,ples,zabavu,duvan,muške,
ludorije,
iskrenost,
originalnost,svestranost,
vlastiti stil,posebnost,crnu boju,motore,električnu gitaru,
bubnjeve,pisanje pjesama,rock,Gunse,kompjuter,jesti,
upoznavati nove ljude,kad se osjećam dobro u društvu
svojih prijatelja,biti voljena i voljeti...
Ne volim:školu,laži,pretjerana ogovaranja,dvoličnost,
vrijeđanje,prosuđivanje ljudi po vanjskom izgledu,tugu,
depresiju,laž...Moglo bi se tu još nabrajat,ali evo zasad je dosta...

BBrilliant
UUnnatural
BBright
BBeautiful
LLoving
EExplosive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


myspace

myspace graphics



myspace

images for blogs



Ja:(hih da bar...)






myspace

myspace graphics





OČI SU SLIJEPE...TREBA TRAŽITI SRCEM......




Neka ti miriše cvijeće koje ja zalijevam svojim suzama...


Nemoj buditi odsanjane snove,
nek miruje ono čega ne bi;
odveć rano zamoren životom,
samo čemer osjećam u sebi.....






"Nije li čudno da istoga trena
kad se rodiš počinješ umirati?"-Iron Miden,"The Clairvoyant"



"Reci zbogom smrti,reci zdravo
budućnosti i živi za svaki svoj dah.."-Iron Maiden,"Wicker Man"


"Jedino čega se treba bojati je neustrašivost."-R.E.M.,"Hyena"



"Nisam rođen s dovoljno srednjih prstiju."-Marilyn Manson,"Irresponsible Hate Anthem"



"Hej ti,nemoj mi reći da uopće nema nade,zajedno smo jaki,razdvojeni padamo."-Pink Floyd,"Hey You"



"Imaš mozak,prodrmaj uzde,razbij okove,slomi lance."-Napalm Death,
"Prison Without Walls"



"Sloboda,to su samo priče.Tvoj zatvor čini hod
kroz ovaj svijet u potpunoj samoći."-The Eagles,"Desperado"



"Dosada živi u dosadnu umu."-Metallica,"The Strugle Within"



"Čovjeka,poput gline,oblikuje njegovo okruženje,on počinje poprimati oblik koji mu zadaju batine i udarci."-Biohazard,"Urban Discipline"



"NEKA BUDE SVJETLO,ZVUK,BUBNJEVI,GITARA.
NEKA BUDE ROCK!!!!"-AC/DC,"Let There Be Rock"





LUTANJE

Samotna lutam večernjim ulicama.
Na svakom uglu,visoko,svjetiljka sja:
Stotinu uglova,stotinu svjetiljaka.
Al nigdje nema tebe...Tebe nema.

**


myspace

myspace graphics






THIS ENDLESS MERCY MILE
WE ARE CRAWLING SIDE BY SIDE
WITH HELL FREEZING OVER IN OUR EYES
GODS KNEEL BEFORE OUR CRIME...




Teško je kad si duša neshvaćena,
kada voliš,a ljubav ti nije uzvraćena,
kada od snova ostanu ljubavi zgarišta,
kada on tebi znači sve,
a ti njemu ništa.....

***

Duboko vjeruj u ono što želiš
i zapamti:
izgubljeno je samo ono čega si se odrekao...
U životu poželi samo jedno:
da ne voliš izgubljeno
i da ne izgubiš voljeno....





myspace

myspace graphics




myspace

myspace graphics