bubamarra

23.02.2009., ponedjeljak

..

Image and video hosting by TinyPic

vec odavno lutam ulicama ovog uspavanog grada.
tek toliko, da ispunim ovo dosadno vrijeme.
a voljela bi razmisljati o umjetnosti, o plesu..

sto uopce znaci plesati?
stajati na vrscima prstiju potpuno krvavih nogu?

plesati znaci imati SLOBODU.
biti krhka, blistava i snazna..

mislim da bih mogla provesti sate pred ogledalom
dotjerujuci neki pokret, osmjehujuci se i sireci ramena.
onako potpuno svoja.
samo ja, ja i ples.

a kako biste molim vas, Vi htjeli plesati?
noge su Vam tako mrsave.

zar ne znate da plesati znaci nadahnuti moderne slikare?
a Vi, vec odavno, ne nadahnjujete nikoga.
Vi ste lutke od papira, a ja uistinu ne volim igracke.

omotat cu Vas pamukom i ugusiti mirisom etera.
ne zelim vise da me boli.

Image and video hosting by TinyPic

srebrni...
srebrni snijeg je zasuo...ulicu...
nedostajes mi...mada te mrzim, voljet htjela bi...



- 21:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.