bubamarra

29.05.2006., ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us .. danas je lepi dan. i sretna sam jako. cudno se osjecam. smesno je.

jucer smo se ljuljali na ljuljackama. bile su neke cudne boje. mozda ljubicaste, a mozda cak i smede. nisam gledala.

nekad sam umisljala da sam neko drugi. danas mi se stvarno vise neda.
i htela sam protrcati ispod duge, ali su me uvijek bolile noge pa nikad nist od toga. mozda i bolje. jer.. onda bi postala decko.. a ja ne zelim biti decko.. cure mogu nositi sos (makar ga ja nikad ne nosim). i mogu si nasminkati usta u crveno. ja imam crvenu sminku. i bas je kuul..

htela bi.. nekaj..

ali.. ja sam.. kukavica.. blj

- 15:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.