četvrtak, 30.12.2004.

.. happy me ..

Wow.. ali stvarno.. wow.. ne znam što se dogodilo ali danas je sa mojim malim prošlo sve u redu. Cijeli dan sam bila na iglama jer nisam znala kako će sve to danas završiti.
Nisam išla van. Mama je večeras pravila pizzu tako da sam se najela za sljedeća tri dana :))
Konačna odluka je pala: novu slavim na trgu. I što je jako čudno mislim da ću se super zabaviti. Možda će mi biti "malo" hladno, ali jednu večer ću izdržati :)
Malo sam danas gledala druge blogove i kontam kako ti ljudi pišu dugačke postove. Kada vidim neki tako veliki blog čisto im se divim :) kako samo imaju inspiracije pisati tako dugačke blogove :)
Ja uzaludno pokušavam napraviti neki duži post, ali uvijek završim na samo nekoliko redova :) Nisam ja baš stvorena za pisanje. I kada pišem zadaćnicu iz hrvatskog jedva uspijem napisati stranicu i pol :)
Tata mi se napokon smilovao i očistio mi liniju. Nije mi htjela očitavati cd-ove. Tako da zadnja 2 tjedan nisam uopće mogla slušati cd-ove. A o njima sam ovisna :)
Ima par stvari o kojim asam ja ovisna:
1. moj maleni - uz njega se osjećam savršeno. On je moja velika potpora. I uvijek je uz mene kada ga trebam. On je moje malo sunce :)
2. dobra mjuza - baš me zanima kojim bih ja glazbenim putem krenila da moj tata nije imao savršenu kolekciju rock ploča. Bez glazbe bih izludila :)
3. mobitel - ja bih se osjećala izgubljeno da njega nema
4. mineralna - ne znam da li je dobro što je toliko pijem, ali nje mogu jako puno popiti
5. internet - moram makar pet minuta svaki dan provesti na netu, eto čisto da mogu reći da sam pogledala što se događa sa mojim blogom
6. prijatelji - uvijek su kraj mene kada ih trebam

ima toga još jaaaako puno, ali sam sada malo preumorana da bih sve nabrajala :)

ukratko, šaljem jednu veeeviku puffu svima :))

- 00:50 - Komentari (11) --- Isprintaj --- .. happy me ..

<< Arhiva >>