ponedjeljak, 27.12.2004.

.. BigBrother ..

Mislim, stvarno.. Zašto sam ja to uopće danas gledala ??? Ah, da, zaboravila sam da nitko nije išao van :( I tako sam ja bila osuđena sjediti pred tv-om. I kako na tv-u nije bilo ništa što me je previše zanimalo, ja sam gledala VelikogBrata :)) Možete zamisliti da je ovo prvi put da sam to odgledala od početka do kraja? Nikada prije nisam imala strpljenja to gledati, ali dobro tko voli nek izvoli :)

Danas sam skoro cijeli dan provela obilazeći rodbinu. Toliko sam se vozala u autu da sam ga zamrzila. Stvarno mi je dosadila ta vožnja sa jednog mjesta na drugo.

Evo baš gledam svoj bor. I jako mu se divim :) Cijeli je crven sa crvenim lampicama i crvenim mašnicama i crvenim kuglicama i crvenim vrhom :)

Ja neznam što je meni ali ja jednostavno nemam više živaca slušati božićne pjesme. Znam da je božić i da je u ovo vrijeme prigodno slušati te pjesme, ali mislim da ti te pjesme dosade nakon što ih presušaš po nekoliko puta. I onda ja pokušam naći na radiu neku stanicu gdje možda nešto normalno svira, ali NE, koju god da stanicu okrenem sve same božićne. Ili, danas moji i ja se vraćamo kući i tata upali radio kad ono, pogodite šta, božićne pjesme. I još se njima slušaju te pjesme, tako sam ja punih sat i pol slušala samo te pjesme. A onda oni promjene stanicu a tamo one iste pjesme koje su bile na onoj predhodnoj stanici. Jooooooooooooj... Ali zato sam ja sada sjela upallila svoj mali, slatki, najdraži komp i upalila SIXPACK. I baš uživam :)))

pusa..

- 00:01 - Komentari (8) --- Isprintaj --- .. BigBrother ..

<< Arhiva >>