četvrtak, 23.12.2004.

... pravljanje kolača ... :))

Do sada sam pomagala mami u pravljenju kolača. I sada smo nas dvije to završile. Zadnji kolač koji smo napravile bile su breskvice. Jedva sam čekala da sve to završimo. I sada se tako umorno osjećam, ali mi se ne da ići spavati. Da, nikada nisam spomenila da sam ja jako lijena osoba. Ona majica na mojoj stolici u sobi tamo stoji već tjedan dana i jako mi smeta što je na stolici a ne u ormaru, ali mi se ne da ustati i otići spremiti ju. Nije to baš zdravo :)) Danas sam dobila čestitiku za Božić od male Ive koja je ove godine krenila u školu. I baš sam bila sretna što me se sjetila :))

Da li ste se ikada osjećali da nemate kontrolu nad stvarima koje vam se događaju?? Ja u zadnje vrijeme imam osjećaj da se sve događa suprotno od mojih očekivanja. Kao da se netko urotio pretiv mene. I to mi jako ide na živce. Toliko se trudim oko nekih stvari, a onda nakraju ništa ne ispadne onako kako sam ja mislila da će se dogoditi. Onda si kažem zajebi sve i prestani se toliko truditi, a tek onda ništa ne ide kako treba. I šta da sada radim??????

- 00:43 - Komentari (1) --- Isprintaj --- ... pravljanje kolača ... :))

<< Arhiva >>