3.66 - Ecstasy of Gold - Blog.hr
The page has loaded

Ecstasy of Gold

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nešto o... 

















Mjuza tvog života:
Punk is not dead!
Heavy Metal 4ever
Rock
Pop
Rap
Narodnjaci...pa šta?
R'n'B
Tehno, trance...
Ja cijenim samo klasiku...
Alternativa


  

Free polls from Pollhost.com














Kakvu vezu imaš za internet:
Nešto turbo-brzo i turbo-skupo
DSL
ISDN
56k
28,8k
Nešto drugo



Free polls from Pollhost.com


 
Ecstasy of gold

 rezultati će bit poražavajući...
Free Web Site Counter

website counter

<

 Cool Blogovi
Markomania
Totalna glupača ili ???
Kako odgojiti kravu

 08.06.2005., srijeda

3.66

Pozdrav smrtnici!
Hehe, ful dugo nisam niš pisao.Ma čisto me boli kurac.Šta da pišem ,jebote, kad imam još 2 predmeta za ispravit?!?Ma još sam ja i normalan, kakvih ima čudaka u pičku materinu!Dobro još je to u redu ali kakvih ima primitivaca i glupana.To su oni koji bi uletili u zgradu s teroristima, sve ih pobili i mirno izašli vani.Tek bi onda skužili da su to bili turisti.
Profesori štrajkaju.I to sad na kraju godine.Postoji velika mogućnost da će me to zajebati.Ko da nebi mogli štrajkati sad na kraju ljeta.I to neka 3 tjedna.Svima bi bilo dobro...
Stavili su da se može glasati za neki blog.I to za 3,66 kn(kako isklišejizirano :)).Stvarni neznam ko bi mogao glasati za ovakvu crkotinu od bloga( u tuđim očima naravno, za mene je on najljepši i najbolji).
Pozdraf!
- 08:15 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #