Brrrr!!! - Ecstasy of Gold - Blog.hr
The page has loaded

Ecstasy of Gold

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nešto o... 

















Mjuza tvog života:
Punk is not dead!
Heavy Metal 4ever
Rock
Pop
Rap
Narodnjaci...pa šta?
R'n'B
Tehno, trance...
Ja cijenim samo klasiku...
Alternativa


  

Free polls from Pollhost.com














Kakvu vezu imaš za internet:
Nešto turbo-brzo i turbo-skupo
DSL
ISDN
56k
28,8k
Nešto drugo



Free polls from Pollhost.com


 
Ecstasy of gold

 rezultati će bit poražavajući...
Free Web Site Counter

website counter

<

 Cool Blogovi
Markomania
Totalna glupača ili ???
Kako odgojiti kravu

 26.05.2005., četvrtak

Brrrr!!!

Bio danas prvi put na moru ove godine.Bilo je super samo "malo" hladno.Ma neka ugrijat će se to za par dana (tjedana).I onda ljeto.
Jel' čuo ko za grupu Wizard (baš tako, jedno 'z')?Grupa mi je odlična.Sviraju neki power metal.Kako čovjek pjeva!!!Ma rastegne on sedam oktava:))).
Stvarno nemam više inspiracije šta da pišem.Ono razmaci između postova sve su veći.Još malo pa će biti tjedan dana.Kad jebiga u životu mi je dosadnooooo!Mislim mogu ja pisati o školi i to sve ali ko to želi čitati?Sve rijeđe idem vani.Pa šta će ti prijatelji kad imaš profesoricu iz matematike:))?
Ajd jebiga, legende vidimo se!
- 15:22 - Spusti mi! (3) - Isprobaj printer - #