Malo njuza - Ecstasy of Gold - Blog.hr
The page has loaded

Ecstasy of Gold

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nešto o... 

















Mjuza tvog života:
Punk is not dead!
Heavy Metal 4ever
Rock
Pop
Rap
Narodnjaci...pa šta?
R'n'B
Tehno, trance...
Ja cijenim samo klasiku...
Alternativa


  

Free polls from Pollhost.com














Kakvu vezu imaš za internet:
Nešto turbo-brzo i turbo-skupo
DSL
ISDN
56k
28,8k
Nešto drugo



Free polls from Pollhost.com


 
Ecstasy of gold

 rezultati će bit poražavajući...
Free Web Site Counter

website counter

<

 Cool Blogovi
Markomania
Totalna glupača ili ???
Kako odgojiti kravu

 02.05.2005., ponedjeljak

Malo njuza

Danas sam malo radio na blogu.Stavio sam ovaj brojač...kao što rekoh, rezultata se bojim.Stavio sam ovu anketu tek toliko da bude ovdje, pa vas molim glasajte.Možda nema onog vašeg ali mogu ponuditi samo deset odgovora.Uskoro ću staviti i neku muziku na blog samo problem je što većina ljudi ima sporije veze pa bi loadanje trajalo pun kurac.
Danas opet škola.Nažalost.Baš sam se dobro proveo ovaj vikend, škola mi nije ni pala na pamet.Danas sam se probudio i odma sjetio da danas pita latinski i biologiju.A još imam instrukcije iz matiša.Ajd bok, moram učiti!!!
- 12:28 - Spusti mi! (1) - Isprobaj printer - #