Bog Te Blagoslovio!

nedjelja, 13.04.2008.

Moja uloga!

Image and video hosting by TinyPicDali si se ikad zapitao od cega je pravljena cipela? Vidis ju, neke su jako lijepe, neke manje lijepe. Sve one imaju istu ulogu. Tu ulogu njima je dao onaj koji ih je izmislio. Tako da je cipele podjelio na sportske, sminkerske itd. Ti sad kad vidis tu cipelu znas od cega je gradjena. Ako zelis saznati koja joj je svrha morat ces upitati onoga tko ju je napravio. Tako i ja isto na prvi pogled znam od cega sam gradjen. Ali koja je moja uloga? Moja uloga je da se proslavi Gospodin u meni. Ali u cemu? Mogu ja biti uspijesan u zivotu i imati jako lijepu obitelj. Ali dali je za to mene moj Gospodin stvorio? Da budem uspijesan. Molim sada Gospodina da mi da viziju moga zivota. Da znam za sto me je stvorio tako da se On moze proslavit u meni i ja u Njemu.
Ovo je dosta tezak tekst. Probajte ga shvatiti i dobro razmislit o njemu. Molite gospodina da vam da viziju.
Sve vas Bog blagoslovio.

13.04.2008. u 21:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu možete pronaci mnoge stvari o vjeri i o vjerskim cudima. Ovaj blog je napravit kako bi citateljima promjenio sliku vjere na bolje.

O meni!

Moje ime je Marijan Petkovic (Peka).
Ucenik sam srednje tehnicke skole u Pozegi.
Zivim u Pleternici.
Obitelj:1 mama,1 tata,2 brata,1 seka
Najvise volim: Boga!
Ne mogu bez: molitve, mise, Isusa
Preobratio se: u 11 mjsecu.

Meni omiljeni blogovi!!!

aNNabeLLe

rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...

Tabor

Pogledaj!!!