Čekaju da umrem!

26.06.2005., nedjelja

..............................................................

Branko Sorić, Vlaška 84, 10000 Zagreb
Tekući račun kod Zagrebačke banke br. 3222614205
otvoren 14. VI. 2005.

14.VI.05. Uplata: 20 HRK Stanje: 20 HRK
1.VII.05. (kamata 0.01) stanje: 20,01 HRK
1.I.2006. (kamate) stanje: 20,03 HRK

DRŽAVA MI NEOPRAVDANO ODUZIMA CIJELU IMOVINU I ČEKA DA UMREM !

Stanarsko pravo, t.j. gotovo cijela moja imovina i vlasništvo vrijedno blizu 150.000 eura (EUR), koje sam stekao pošteno i zakonito, voljom pokojne izvorne vlasnice privatnog stana, ukinuto mi je (kao i mnogim drugim obiteljima), sasvim neopravdano i nepravedno, Zakonom o najmu stanova (1996.). Kasnija zemljišno-knjižna vlasnica htjela je prodati stan, ali ga država nije htjela (premda bi morala) kupiti te mi na taj način omogućiti otkup stana, kao što je to omogućila drugim stanarima, koji su otkupili oko 350.000 društvenih i drugih stanova za manje od 10 posto cijene (1991. god. i kasnije). (Na isti način je otkupljen čak i dio PRIVATNIH stanova, oduzetih od vlasnika člankom 48. Zakona o najmu stanova, 1996. god.!).
Nadležnima sam dao dokaze o istinitosti svega gore navedenoga, a može ih dobiti svatko, pod uvjetom da plati javnobilježničku ovjeru fotokopija dokumenata, troškove poštarine, i sl. (Dogovor o tome putem e-maila:
branko.soric@zg.htnet.hr U slučaju da Vaš e-mail možda ne bi stigao do mene, te da ne dobijete moj odgovor, molim poslati faks na broj:
+385 1 4623 436 ). *)

Svatko, tko je otkupio društveni ili drugi stan, dobio je na taj način više desetaka tisuća ili čak par stotina tisuća eura, a meni i mojoj obitelji ta je vrijednost oduzeta !!! Imam 71 godinu i mirovinu od 2877 kuna t.j. oko 390 eura mjesečno. Protuustavno smo teško oštećeni, osiromašeni i diskriminirani, bez ikakve svoje krivice !
Država već 15 godina ne čini ono što bi morala, ne vraća nam tu otetu imovinu, već neodgovorno odugovlači čekajući da umrem! Hoću li doživjeti povrat svoje imovine? Preostaje mi samo nada u humanost i pomoć svih imućnijih od mene, a pogotovo onih koji su otkupili stan po povlaštenoj cijeni. Pomoći možete na slijedeće načine:

(1) Napišite pismo onima koji su na vlasti u Hrvatskoj i u Zagrebu, te zatražite da mi država ili grad Zagreb što prije - dok sam još živ - vrati imovinu, koja je 1996. god. nepravedno oduzeta meni, kao i mnogim drugim nositeljima stanarskog prava, t.j. neka nam da pravo otkupa stana, a pravednu naknadu nominalnim vlasnicima.

(2) Budući da godine prolaze a država to još uvijek ne ostvaruje, ne preostaje mi drugo nego zatražiti od svih građana i direktnu novčanu pomoć: Molim sve imućnije pojedince kao i pravne osobe da daruju dobrovoljni prilog na moj tekući račun kod Zagrebačke banke, br. 3222614205. Ukupni iznos uplaćenih priloga i stanje na tekućem računu bit će redovito objavljeno na Internetu, na adresi: http://bszagreb.blog.hr/ Ako se na taj način prikupi dovoljan iznos, upotrijebit ću ga za kupnju stana, a ako iznos ne bude dovoljan, bit će potrošen za obavješćivanje javnosti o nepravdi koju trpimo, putem plaćenih oglasa u novinama i drugim medijima. Svi iznosi skinuti sa računa bit će također objavljeni na Internetu, kao i svrha u koju su potrošeni. Pristajem na svaku vrstu kontrole trošenja tih sredstava, i zahvaljujem svima !

dr. med. Branko Sorić , Vlaška 84 , 10000 Zagreb
E-mail: branko.soric@zg.htnet.hr
Faks: +385 1 4623 436
Web: http://bszagreb.blog.hr/

Tekući račun kod Zagrebačke banke: br. 3222614205 (U slučaju uplate na taj račun molim da me obavijestite e-mailom, kako bih Vam mogao potvrditi primitak. Molim donatore da navedu, pristaju li ili ne pristaju da se njihovo ime objavi na Internetu).
Molim Vas, proslijedite ovo pismo drugima, molim sve novine da ga objave!


-------------------------
*) Iste dokaze dobio je i Europski sud za ljudska prava, u čijoj odluci je pogrešno navedeno da sam ja bio "najmoprimac" umjesto: nositelj stanarskog prava!!!
VIDI na ovoj adresi (URL):
http://soric-b.tripod.com/dokumenti/


(VIDI DOLJE pismo iz Ureda Predsjednika Mesića! )


- 10:10 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi