koješta i svašta

16.03.2006., četvrtak

ljubav....

Kaže Edo ljubav je smisao života.... i da se ne može ni s čim mjerit...
E pa u zadnje vrijeme mi baš i ne ide na tom polju... Biah u dugoj vezi ,a bio mlad i svakakav,a i ona....pa stvari završile loše. I ja sad u tako nekoj dilemi ustat il odustat....al treba ići dalje!Doduše polako al sigurno ja se nadam da ću ponovno naći svoje mjesto pod suncem i da mi sreći neće biti kraja. Sada nam je odnos čudan i to mi nije OK pa se pitam treba li ostati u kontaktu s bivšom djevojkom ili jednostavno sve staviti na stranu....zasada nemogu nadoći na pravi odgovor jer je prekid frižak pa pomoć bi dobro došla....
osjećaji rade svašta i kod mene i kod nje ali mi se čini da je to upravo zbog toga što je sve svježe....
e da mi je sad jedna djevojka da ne mislim na nju.....

- 16:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Bit će nešto...

Ovdje će se naći svakakvih tema...
Samo lagano je moj moto...

Idol.....
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

NOSTALGIJA ME PUCA........

tu je moja njiva,
moja šljiva,
moga konja griva,
moja krv živa,
di rijeka bosut pliva.....




Niko, ali Rosberg...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MMMmmmmmMMmm...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi se na njega nameračili..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lolo moja