Opis bloga burninmad

Na ovom blogu moći čete čitati svakodnevne zgode i nezgode budala iz gadnog ali preiskusnog BOROVA.



Malo slika sretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đole, Slave, Roga, Darix i Niđorofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edy i Riki...nakon...burneee nocizubo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edy i jasretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slavemah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hjer Žika sa iskusnom kosomrolleyes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gadni Bubabelj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FFRmah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kljuka likzujo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yagi narkomansmokin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Plavi poslje...ko zna čegasretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đole!!!rofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Singegreedy


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Roganono


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i gadni Bubawink


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čoro kojem je OSJEČKO u očima(Nebo reko)party


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nebo i Đoleroflroflroflheadbangheadbangheadbang

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Do sad vas je bilo čak...

Free Site Counter
Free Site Counter

Zakon blogovi njami

www.desperadovu.blog.hr
Singetov blogthumbup

www.roga666.blog.hr/
Levati Roga i Đolewave

www.layyourworldonme.blog.hr
MaLi LeTeChI mEdVjEdIcHwave

www.tequierojovanka.blog.hr ULAZ NA VLASTITU ODGOVORNOST!!!
Ne preporučujem vam baš odlazak na obaj blog jel mnogi su na njemu umrli od smjeha.

www.slatkica014.blog.hr
Sarin blogwave

nedjelja, 20.01.2008.

BRV je okupiran!!!

Evo i ja da napišem novi postsretan
Dan je počeo jebitačno prvo dizanje u 9 zatim smo Singe, Tomica, buraz i ja ošli na pecanje bilo je prejebeno, čak sam i Singeta uspjeo naučit pecat (priznajem bilo je teškosretan). Došo sam čik malo se šprdo i došli po mene Filip i Žika( Žika opet ima iskusnu kosu jebo majkuzubo) I ništa tako ošli malo klošarit, ošli po Singeta kupili cugu u Bolek d.o.osretan i ošli u parkič cirkat. Kad ide Đole kriminalacsretan i tako nešta se šprdali i idemo u Opatiju na kafu a Singe i Maky bilder išli na bus za VU i tako idemo mi u Opatiju kad ono murjaci u autu stanu ispred nas i pitaju jesmo vidjeli nekog čovjeka srednje visine obučen u crno da trči reko da baš smo ga vidili. I ništa odemo mi u Opatiju popijemo kavu Đole ode kuči a Žika, Filip i ja odemo još malo se šmucat i odemo do Mixa na sendvic i hamburger i di čemo sad reko ajd idemo do Nebe i dobro dobijemo mi sendviče i hamburger i idemo mi do Nebice i šta imaš od Mixa do Nebe cca. 4 min hodanja i nečemo mi sad to uspjet pojest,a glupo nam bilo upast sa hranom i ništa sjednemo mi na one gadne, zahrđale šine što stoje sa strane i tamo mi se davimo u tim sendvičima i hamburgeru kad odnikud se stvore dvojica cipeliča (murjaci). Dobro veče,dobro veče šta tu radite reko evo jedemo kaže dobar tek(niko im nije reko hvalarofl garant ču im reč hvala jebote nemogu me pustit na miru ni da jedem još da ima kažem haval pa nisam lud ), al ajd dosadni su al šta češ. I počne on nas zapisivat ime. prezime, adresa...bla bla bla dođe do mene kaže oprosti al moramo vas pređepat nešta tražimo kaže raširi noge i ruke ajd ja raširim (reko sad kad mi zabije pendrek u dupe neče mi bit dobrozubo, sva sreča nijesretan) naravno nisu ništa našli jer su tražili na krivom mjestu tj. po đepovima. Al mi smo pametni mi ilegalno u Žikinu iskusnu kosu pa nek traže nebi tamo tražio ja, jer tamo ima i mrtve djece i ko zna čega još sretan I odoše ja reko ajd dobro i onda smo ošli kod Nebi Ademija srknili kavu malo igrali mao mao(đombika) i ošli kuci ugl. prejeben dan em zbog toga što je bilo preiskusno u ribičiji em što sam se smijo glupim policajcima cijelo veče.sretan

Pouka dana: uvijek imajte covjeka sa iskusnom kosom uz sebe tj. Žiku i tamo skrivajte sve što ne smijete držat u đepovima jer ovih murjaka ima iza svakog čoška jebote postali su ko kurve samo što ih je više i uvijek idu u parusretan

P.S: Singe danas nisam pojeo papir od hamburgera bilo me sramota pred murjacimabelj



| CoMeNtIrAj (31) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.