Opis bloga burninmad

Na ovom blogu moći čete čitati svakodnevne zgode i nezgode budala iz gadnog ali preiskusnog BOROVA.



Malo slika sretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đole, Slave, Roga, Darix i Niđorofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edy i Riki...nakon...burneee nocizubo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edy i jasretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slavemah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hjer Žika sa iskusnom kosomrolleyes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gadni Bubabelj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FFRmah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kljuka likzujo


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yagi narkomansmokin


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Plavi poslje...ko zna čegasretan


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đole!!!rofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Singegreedy


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Roganono


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i gadni Bubawink


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Čoro kojem je OSJEČKO u očima(Nebo reko)party


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nebo i Đoleroflroflroflheadbangheadbangheadbang

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Do sad vas je bilo čak...

Free Site Counter
Free Site Counter

Zakon blogovi njami

www.desperadovu.blog.hr
Singetov blogthumbup

www.roga666.blog.hr/
Levati Roga i Đolewave

www.layyourworldonme.blog.hr
MaLi LeTeChI mEdVjEdIcHwave

www.tequierojovanka.blog.hr ULAZ NA VLASTITU ODGOVORNOST!!!
Ne preporučujem vam baš odlazak na obaj blog jel mnogi su na njemu umrli od smjeha.

www.slatkica014.blog.hr
Sarin blogwave

utorak, 15.01.2008.

Proklet bio 14.1.2008

Evo ljudi nisam dugo pisao post i onda dođe taj gadni 14.1. i evo materijala za blog.sretan Dan je počeo usrano skroz moro sam se probudit u pola 7 tuzantuzantuzan i kontam prvi dan je ma nečemo ništa garant radit pustit če nas, kad ono mauna prvi dan drugog polugodišta, i odma novo gradivo radimocry pa dajte ljudi koji vam je kurac. I tako ja bez olovke i papira sam moro lapit jebenih 7 sati u školi. Čak sam pod matematikom i bio zaspo kolko je bilo zanimljivo, mislim ja još uvijek ne shvačam kako mogu biti takvi da nas prvi dan muče pa jebo ih... al dobro poslje škole je bilo skroz OK. Kad sam došo kući odma sam se bacio u krevet i nadokadio ono nespavanje (kako mi fali dizanje u 2-3 popodne crybang). I onda oko pola 8 dođe Đole po mene i kaže keva da spavam oš da ga probudim on kaže ma ne trebaheadbang I tako oni odu bez mene u klošarenje po Borovuno. Probudim se oko pola 9 i odem van reko idem malo sam šetat i tako šetam ja sam po BRV-u i razmišljam o pizdarijama kad ono Roga i Šolim ( e kolko to Šolima nisam vidio - bio čovjek u inozemstvu sretan) kažu oni da su ostali kod Nebe i šta ču ja reko dosta mi je samovanja i lutanja i odem ja tamo. A oni se uživili u neke priče i onda smo napravili đir po Borovu i yagi mi je sve prepričo kako je bilo u toplicama ( to me najviše zanimalosretan ) kaže bilo je super u detalje nečusretan. Uglavnom bez obzira i što je bio prvi dan škole bilo je skroz OK jebiga ipak je to Borovo - BRV uvijek izvuče sve najbolje iz tebesretansretansretan . Dobro dosta serendanja odo spavat ipak se treba opet sutra dignit i iči u tu glupu ustanovu - ŠKOLUheadbangpuknucuburninmad

Poruka dana: doče i 6 mjesecsretanyessretan



| CoMeNtIrAj (26) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.