Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 09.07.2007.

ROĐENDAN BEZ SLAVLJA

(1995.)

laž, kao kritična masa pred izbore
kao neka smutljiva igra
kao rođendanski tulum bez slavljenika
izbacujem smeće iz glave
skoro sve što je unutra
želim završiti to trovanje
samo još ne znam kako
kako sasjeći sve niti koje me vežu
sa koje strane takozvanog života
sve su to gluposti koje me guše
izblijedjele slike iz prošlosti
sve same utvare koje me neće imati
jer od toga se želim odvojiti
želim postati lik koji se ne vidi
kao rođendan bez slavlja
pa neka drugi plešu
neka piju ako žele
nek mi nazdravljaju
ali ja im neću doći
sve je to smišljeno bez veze
kao izborna pobjeda bez brojeva
neka me puste da gorim
u svitanje ionako nitko neće vidjeti vatru
samo još jedan običan dan
samo još jedan prazan san
i sutra će doći, ponovo uzalud
život bez života, besmisao
rođendan bez slavlja i tulum bez slavljenika
samo još ne znam kako da završim tu priču...

- 10:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme