< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Errr... kratak opis... -.-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 07.09.2008.

master volume, mob bez antene... i buba na bubregu

al zapravo je upaljach (mob bez antene)*stop*


no inspirejshan...*stop*

nismo vam se dugo javili, od prvog mjeseca tekuche godine*stop*
--.--.-...----.-..-.-.*stop*
ljeto je proshlo, ja bio na moru, dvaput, looka nije ni jedanput*stop*
ja sam zavrshio drugi razred, looka trechi i sada ima stalni radni odnos*stop*

*vanjaaaaaaaaaaaaaa just logged onto her msn*22:16 7.rujan.2008.*
*The Superman Lovers - Starlight*

ej luka je sad... haaaahaaaaaaaaaaa..... konjina is in da house...
vani jebeno sijeva tak da ne zna, kak ću doma a romi neš tu preživa po čvaljami...
ovaj vikend bješe veoma čudan jer sam u petak radio do pola 10,a u subotu i nedjelju štani <----lollllllllllllllllll
upravo slušamo "Samoubojstvo" od El Bahatteea...
i tak odem ja u petak van tam u bo(j)u i bilo mi je u kurcu al je zato u subotu bilo špica,došao sam doma u 6 ujutro,dalje ne moram ni pričat ni pisat ni crtat ni,mislim fakat ne moram da...
kujš
o tom ti ja pričam
sad slijedi "Drogiraj se" od istog umjetnika
i tak sad je nedjelja a za uru i po ponedjeljak mrtvi sjebani i opet ću morat robovat,bog mater i deci i petardami...
e kak mi se neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ustajat svako mrtvo jutro u 6 ujutro kolko god sati bilo (to je bush isto reko,al za fakat)...
ima ko inspiracije za prodat baš mi fali u zadnje vrijeme
evo vraća vam se roman mislim osoba ne literatura ha!!!
s ti lud?

*El Bahattee - Ako ubijem ljubav draga*
ha, sam da velim kak je bilo na moru...*stop*
bili smo kod Dujme na Viru: Jozha, Dujma, Mata, Vuchko i ja*stop*
ishli smo z awutom i bilo je bash fora, e pa bash i je!*stop*

*Kosheen - Empty skies*

onda kad smo se vratili domom, ftishel sam sa starim kod bake i obe sestre*stop*
baka je radila u Sv. Filip Jakovu pa smo se tam skrpali*stop*
tjean dana na Viru i 3 u Filip Jakovu...*stop*
neznam di sam bio u petak al znam za subotu*stop*
bilo sam na cugi u XL-u, pa u vrtichu i onda su ovi otishli u Bou, a ja doma*stop*
fora weekend, a?*stop*

*Army of the Pharaohs - Battle Cry*

neznam kaj da raim, igram tu i tam one mmorpg-ove al mi se bash i neda*stop*
dal da se vratim Photoshopu?*stop*

>>mogli bi mi promijenit ovaj jebeni skin, dajte neke linkove<<

----STVAR--- hit ljeta '08
by: Looka

Nedjelja je 7.Rujna
opet me shora mašta bujna
reko idem pisat post
jer svega mi je dost
i za komp sjednem
po stolu šakom dernem i pisat krenem
pustim neku mjuziku
ignoriram gramatiku
samo da se nekom malo pojadam
i da se lakše boljem sutra nadam.


to bi bilo to za ovaj post...
vidimo se...
kad se budemo vidli...
valjda...
bok!



*upaljach zakach za gach*

- 22:07 - …HiP-HoP... SaMo(1) - …Or DiE… - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.