< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Errr... kratak opis... -.-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 23.01.2008.

Crveno crna shpagichicaaaa... Baterichica Upaljachek i dio za komp...

Ovaj post nema veze sa nebom...


Napokon pishemo post kod mene... da, kod mene...
Uglavnom, dobio sm neki malo vishe stariji komp pa sad kao pishemo kod mene...
Bok, kaj ima kod tebe?
Ooooooo da...
E da, ja sm na Novoj bio kod Mate... Dujma, Mata i ja...
Malo je bilo jadno al je bilo dobro, ak znate o chem pricham... il pishem. Svejedno.

Idemo mi sad zapalit jenu u hodnik jer meni tata neda da pushim u sobi.

Moram za shkolu napravit pojachalo 2x18w B1113.
Jel kome treba? Htio sam napravit stroboskop al ga je neko uzo prije mene.
Bilo bi guba napravit stroboskop pa ga furat na tulume.
Luka che probat napravit bubu, ono kaj ide u uho, za slushat...
Onda chemo bit pravi strujichi.

Nisam bio vani vech jako dugo, stari neda pare, tj. nea pare da mi da.
Nadam se da chu ovu subotu izach. Neda mi se vishe gledat filmove.

Luki je krepo komp, njegov boravak na katu brzo napreduje.
Bili su Neven i on u Bestu jedne subote i bilo im je dobro.
Ja nisam isho zato kaj nisam imo para...
Luka je sad svaki drugi ponedjeljak slobodan pa sad ima vremena za cure...
Nada se da che uskoro ich polagat vozachki.

Ja bi htio tablet zato mi se javite ak znate kaj je to i di se mozhe kupit tu kod nas.
Ok, sad sam ih bio nasho, skupi su pun kurac tak da ak znate nekog ko prodaje jeftino JAVITE MI!
OCHU TABLET!



Nezhelimo slushat komentare...



..zato ih chitamo! BWAHAHAHA...

- 22:27 - …HiP-HoP... SaMo(6) - …Or DiE… - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.