< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Errr... kratak opis... -.-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 31.05.2007.

Tri jelena, jastreb i rupa i jebeni kamuflazhirani bambi!

subota... tulum u dubravi... djurdjin rodjendan...
trebali smo se nach s nashim chovjekom iz dubrave na okretishtu u dubravi... ali smo fulali...
al sve ok, stigli smo. krenuli smo u Charm, nas 4, Pile, Rashich, Luka i ja. u Charmu smo sreli Kulisha, Severa i ekipu. zaigrali smo stolni nogomet, Sever i Luka vs. Jakopanec i Ja. Jakopanec i Ja smo ih rasturili. lik igra prejebeno. al i ja igram dobro...
poslije smo skupili novce u vrtichu, koji je puno bolji nego nasheg, i otishli po 4 gajbe Karlovachkog kod Severa.
krenuli smo na tulum kroz shervudsku shumu. naishle su neke cure u Calibri i preuzele gajbe.
30 jebenih minuta smo hodali kroz shumu uz puno uspona i padova...
chim smo doshli odma smo si uzeli pivu, al je bila topla.
poslije prve pive, Rashich i ja smo pocheli po litri i vodi dok su ostali josh pili pive.
sve jebeno, zajebancija, cuga al onda je Pile nestao.
nakon nekog vremena se vratio i otisho spavat. Rashich se ugledao na Pileta i takodjer otishao spavati.
i tako smo Luka i ja ostali sami iz drushtva iz Selske, Sever se skrasio u drugoj prostoriju s Huzom.
tako je bilo sve do negdje oko 4 ujutro kada su nas odfurali na okretishte. tamo Luka nije mogao dobiti svog buraza na mob pa smo se uputili na Savu tramvajem 7. tamo smo kupili hranu...
doshao Lukin buraz po nas i doma!

to bi bilo to, bilo je jebeno...

- 21:58 - …HiP-HoP... SaMo(24) - …Or DiE… - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.