BMW je danas na trkalištu Ricardo Tormo u Valenciji predstavio novog F1.09, svoju interpretaciju novog tehničkog pravilnika.
BMW je, podjetimo, bio jedan od prvih koji je testirao aerodinamički paket za 2009., a njihov tehnički koordinator Willy Rampf je izjavio da je promjena tehničkog pravilnika proces konstruiranja bolida učnila uzbudljivim i izazovnim.
"Razvijanje novog F1 bolida uvijek je uzbudljivo, ali ovog je puta to bilo još posebnije. Uistinu smo krenuli od čistog lista papira." prokomentirao je Rampf.
"Prvo i najvažnije, prelazak na slick gume znači više gripa, ali to istovremeno balans prebacuje na prednji kraj koji sada ima proporcionalno veći kontakt s podlogom i samim time više gripa nego stražnji kraj."
"Kako je bolid značajno drugačiji od svog prethodnika, na prvim smo konceptnim studijama počeli raditi u veljači, dva mjeseca prije nego je F1.08 nastupio na prvoj utrci."
"Naš je cilj bio konstruirati bolid visoke aerodinamičke učinkovitosti stoga smo pokušali osigurati što je moguće više downforcea, koji je otišao sa starim pravilima."
Walter Riedl, izvršni direktor BMW-ove F1 momčadi, je izjavio: "Razvoj F1.09 centrirao se na trima ključnim područjima: aerodinamici, optimizaciji korisnosti guma i integraciji KERS-a. Na tome je bio naš fokus i preko toga smo kanalizirali velike rezerve znanja akumuliranog tijekom prošle sezone."
"F1.09 integrira kombinaciju stručnosti visokomotiviranog tima i naših ambicioznig cilejva koje imamo za četvrtu sezonu u Formuli 1."
BMW je, podsjetimo, bio jedan od prvih koji je prošle godine testirao KERS i nadaju se da će im to u 2009. donijeti prednost.
"Formula 1 će s razvojem KERS-a Formulu 1 smjestiti na pionirsku ulogu a razvoj serijske proizvodnje ove tehnologije," smatra Mario Theissen, šef BMW-ove momčadi.
"Formula 1 će inovativnim konceptima čija primjena u svakodnevnom životu i pouzdanost još uvijek nisu postignuti za serijsku proizvodnju s vozilima dati vatreno krštenje, a njihov će razvoj provoditi pri punoj brzini."
"Mi u BMW-u smo F1 projekt uvijek koristili kao tehnološki laboratorij za serijsku proizvodnju. S KERS-om ovaj pristup unosi sasvim novu dimenziju u Formulu 1 koja će se repozicionirati i promijeniti imidž te naići na pomake u odobravanju javnosti."
F1.09 je prvi instalacijski krug kompletirao odmah nakon fotografiranja, a u toku dana bit će podvrgnut intenzivnijim testovima.
Preuzeto sa: F1racing.com.hr
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Dobro došli na blog koji je posvećen Bruni Senni nećaku legendarnog vozača Formule 1 Ayrtona Senne.
Početna
Bruno Senna
Ayrton Senna
Forum
Galerija
Zanimljivi linkovi
Službena stranica Bruno Senna
Bruno Senna Fansite
Formula 1 fans
F1 Fan Club Hrvatska
Senna bi mogao zamijeniti Fisichellu u Force Indiji
DTM: Bruno testirao za Mercedes
Bruno zadovoljan nakon testiranja LMS bolida
LMS: Senna testira za Orecu
Bruno poštuje odluku Ross Brawna
Senna ostaje realan kada je u pitanju Honda
Bruno potpisao ugovor sa Hondom?
Bruno želi vozačko mjesto na osnovu svog talenta
Bruno vjeruje kako još uvijek ima jednake šanse za mjesto u F1
Bruno: Napravio sam što je Honda očekivala
Bruno: Bio je ovo jako dobar dan
Bruno: Prezime mi nije teret
Bruno Senna debitirao u Formuli 1
Senna želi dokazati da zaslužuje mjesto u F1
Bruno: Honda bi bila idealna
Bruno testira za Hondu
Bruno se nada da će testirati za Mclaren naredne sezone