siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

dnevnik dviju **ludih** brineta...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Lucija-super blog,a jos bolja frendica.thumbup
Isabela-fora blog,super cura...wink
LLplavuse-odlican blog...cure ne poznamo,ali se stvarno cine ok...yes

Predivna pjesma...Iskreno,mi smo plakale ko' bebe dok smo citale...

Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto nismo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.


rastajem se sa srecom...
izlazim...
Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim crvenkastim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

srijeda, 10.01.2007.

Hy,people...

Evo sjetile smo se i mi napokon napraviti blog!Pa kad vec svi pisu,pisat cemo i mi...Btw,zovemo se Tanja i Marija i obadvije imamo 14 godina. Volimo drustvo,zabavu i izlaske i sigurne smo da ne bi mogle bez svoje lude ekipe.Ima nas stvarno puno,svaku vecer izlazimo i ludo se zabavljamo...Kad smo vec tu,obecali smo da cemo ih spomenuti u postu,pa cemo pozz: Luciju,Isabelu,Kezu,Hegi,Loru(koja je trenutno na skijanju),Brckanicu,Ivonu,Zanu,Marijinog Dadotacerek(par iz snova),Adama,Tina,Denisa,Ficota,Zizu,Luku,Grgica...Ako smo koga zaboravili,molimo vas nemojte se ljutit...Saljemo vam svima veliku pusu...kissIma tu jos par ljudi koje nismo htjeli spomenuti,iako su stalno s nama...Nas dvije smo nerazdvojne i stalno smo zajedno.Izmedu nas nema apsolutno nikakvih tajni...Nismo totalne sminkerice,ali vjerujte nam,nismo daleko od toga...Volimo se srediti,za sto je potrebno malo vise vremena...Recimo sat,sat i pol za jedan izlazak...Sad vjerojatno mislite da smo lude i kako nam se samo da,al jebiga...Takve smo i ne zelimo se mijenjati...Imamo dosta toga zajednickog recimo kao sto smo obadvije ovisne o cokoladi,slicno se oblacimo,imamo isti ukus i sta se tice deckiju...=)Mislimo da bi to bilo dovoljno za prvi put,javljat cemo vam se jos...veliki pozz i kiss od Tanje i Marije...mah

|komentiraj 48| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.