< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve o meni,mojim prijateljima i najslađem dečku na svijetu-chad m.m........








Music Lyrics - Free Music

Image Hosted by ImageShack.us
ja....ma šta reći...
zovem se jelena..ludlud
13 ipo godina...thumbupthumbup
živim u splitu....roflroflrofl
na bolu,kvartu kojeg obožavam..yesyes
brineta...i zauvik ću ostat..naughtynaughty
idem u 7.d...
najluđi smo...hehehehe..bangbangbang
imam mlađu sestru enu...
davež pravi,ali eto...rolleyesrolleyes
volim:eminema,svu muziku
osim punka i metala,ali najviše
slušam rihannu,gwen,pussycats,
lindsay,50centa,beyonce,
the veronicas,vanessu hudgens,
sugababes,sean paula,shakiru,
pink,nelly furtado,mariah carey,
lilly allen,lillix,letoyu,kelly clarkson,
keshyu cole,kelis,jojo,justina,jameliu,
fergie,evanescence,emmu roberts,
danity kane,deltu goodrem,diddya,
ciaru,christinu milian,bep,
cerish,cassie,christinu aguileru,
blog 27,amerie,avril lavigne,
aly and aj,attomic kitten,,,,zijevzijev
volim još i nogomet,thumbupthumbup
brazil,portugal,kaku,
torresa,niku k,rukavinu,ostale
nogometaše,svoje društvo,kiss
svoj kvart,svoj razred,thumbupthumbup
blogove,internet,izlaske,zujozujo
lito,hvar,ekipu s hvara,wavewave
jednog malog..cerekcerek...čitat,winkwink
one tree hill,chada,zakon braće,cerekcerek
millera,od filmova komedije,horore,
trilere,....naj filmovi su mi:deaddeaddead
mean girls,freky friday,
pepeljugina priča,gospodin savršeni,
step up,pop star,titanic,kako izgubiti
dečka u 10 dana,pirati s kariba 1 i 2,
bez povratka 1 i 2,bring it on,
znam što si radila...,klub mrtvih,
omen 666,tajni prozor,molim za ples,
srcolomke,otmica elizabeth smart,
svi filmovi s blizankama,high school
musical,vrisak 1 i 2 i 3,popust na količinu,
.....nemogu ih se više sitit....deaddead
to je ukratko bilo sve o meni....wavewave


Image Hosted by ImageShack.us
karlica moya,bube moja,kiss
ona vam je brineta,thumbupthumbup
visoka,najstarija od
nas 4(mene,nike,karle,brune).....ludlud
kod nje vam nema nešto između...
ona vam je ili preozbiljna ili prva prihvača
moje lude ideje.....ludlud
kao npr.-skrivena kamera,..itd.winkwink
ma ona vam je super...
najsmirenija od nas 4.....zaliven
i najrjeđe se svađa....zaliven
uvik nam se sviđaju isti tipovi...burninmad
al ovaj put fala bogu nije....
ma kraljica....ide sa mnom u razred od
1. osnovne.....bila je uživljena u th...
ali se fala bogu opametila....bangbang
voli jednog malog.....cerek
ma sve super.......kisskiss


Image Hosted by ImageShack.us
bambolina moya...kiss
kraljica kakvu ovaj svit
još nije vidia...yesyes
smeđa kosa i oči,
visoka(al opet niža od mene)..
ona me najbolje poznaje i zna
ama baš sve o meni....zujozujo
bila je kod mene ovo lito na hvaru...
i bilo nam je savršeno...thumbupthumbup
za par godina će mo napisat knjigu
"Od policije do lovrinca"....partyparty
ma zna ona na šta ja mislin....smijehsmijeh
toliko sam toga proživila s njom...rolleyes
ma uvik je bila tu za mene...
uživljena je u jednog tipa iz 1.srednje...nononono
iako voli jednog naših godina...cerekcerek
bubim je....
ma ona vam je jednostavno moya
chicita...kisskiss


Image Hosted by ImageShack.us
nickica moya...kisskiss
plavushica.....headbangheadbang
kraljica teška...thumbupthumbup
bez dlake na jeziku...
uvik ti kaže sve što misli...yesyes
voli se svađat...
i gledat crtiće....deaddead
i izlazit....
imamo najsličnija mišljenja...smijehsmijeh
i što se tiče tipova....
p.s.-nickice siti se maka,nare,
rokya i njih.......cerekcerekcerek
s njom sam u 5. i 6. razredu bila naj..
ma i sad sam...nutnut
ali tada smo po cile dane bile skupa...
ma s njom se uvik nasmijem...roflrofl
a kad se posvađamo(a to je čeeeeeesto)
odma se pomirimo.....zalivenzaliven
ma super je....kisskiss


Image Hosted by ImageShack.us
moya sonjica...kisskiss
plavuša....bangbang
jednu godinu starija od mene...deaddead
luđakinja teška...nutnut
mrzi rozo i uvik nosi crno..ludludlud
ma uživljenica...rolleyesrolleyes
legenda vam je ona...smijehsmijeh
uvik se smije....i nikad nije ozbiljna..smijehsmijeh
nezna baš dobro čuvat tajne,ali eto..namcornamcor
cile zimske praznike smo provele skupa..roflrofl
ma prezakon je ona.....thumbupthumbup
jednostavno je ludaaaa..ludlud
hoda s jednim tipom....cerekcerekcerek
po njenom običaju mlađi je od nje..lol...namcornamcor
i opet po njenom običaju-plava kosa..winkwink
i sad je uživljena u njega..ma šta ću joj ja..
kad je preeezaljubljena...kisskisskiss
ma ona vam je moya sonj!c@...kisskisskiss


Image Hosted by ImageShack.us
moya kate.....kisskiss
glupacha mala moja...rolleyesrolleyes
ma luđakinja....u pozitivnom smislu...thumbupthumbup
uživljena u 2paca......i u jednog tipa...cerekcerek
koji je stariji od nje 4 godine...lol...ludlud
sluša hip-hop....i te sheme....smijehsmijeh
ima plavo smeđu kosu i visooooka je...yesyes
ma kraljica vam je ona...zujozujo
a najluđi je način na koji smo se nas
dvi upoznale....smijehsmijehsmijeh
hehehhehehehehee....
kate jel se sićaš???deaddead
ma ona vam je super!!!!!kisskiss


Image Hosted by ImageShack.us
m@tej!c@ moya..kisskiss
luđakinja m@la...ludlud
išle smo prije skupa u razred..yes
al više ne idemo..nonono
brinetica..
zaljubljena u jednog
tipa već dvi godine...cerekcerek
a tip ružan i umšljen...
a šta ćeš..rolleyesrolleyesrolleyes
ova vam mala luda ide
sa mnom na talijanski...blablablablablabla
pa uvik odgovaramo skupa..naughtynaughty
(mate-jel se sićaš onog puta)..
najviše se druži s danijelom...deaddead
ma ludica moja mala...kisskisskiss

Image Hosted by ImageShack.us
dane moya...kisskiss
luđu žensku od nje niste
vidili..ali stvarno..ludlud
ženska je skroz otkaćena...deaddead
brinetica...
(p.s.-dane,jel se sićaš
onog tipa iz megića)..rolleyesrolleyes
ženska je skroz svoja...naughtynaughty
zaljubljena u jednog bračanina..nutnutnut
ali još uvik voli...
ehheheheheeh..winkwinkwink
i ona vam ide s mnom
na talijanski...roflrofl
i s njom sam prije bila
u razredu...yesyes
najviše se druži
s matejom..
ma luđakinja.....kisskisskisskiss

evo sad muških:::
Image Hosted by ImageShack.us
moj best best frend vam je boby...wavewave
car teški...deaddead
ma legija...
smeđa kosa...winkwink
nogometaš..thumbupthumbupthumbup
sidi sa mnom(hvala bogu)..rolleyesrolleyes
on je super...
voli se zezat i sve to..yesyesyes
voli ac milan...
a najdraži igrač mu je kaka..smijehsmijehsmijeh
bija je malo zafrkava jednu moju
prijateljicu...i slomija joj srce..cerekcerekcerek
hehehheheeh..
ali šta ćeš...nononono
nas dvoje vam imamo
svoj pozdrav..
al sam mu danas rekla da se više
nećemo tako pozdravljat(zna
on zašto)...nonononononoeekeek
hahhahahahhahahaha...
ma legija...wavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us
tonči moy...wavewavewave
e on vam je car..
teška legija..thumbupthumbup
smeđa kosa..
ne ide u moju školu
ali eto..nonono
super je,ima super mob,
nogometaš...thumbupthumbup
hehehehehehehe..
nisam ga ćula ima 100 godina..headbangheadbang
baš će mo se morat vidit...winkwink
ma car teški..
p.s.-tonči pozzzzwavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us
gospa....wavewave
car teški..thumbupthumbup
ma nema mu ravnog..
plava kosa...bangbangbang
prije je bila duga,al
sad se ošiša(šmrc)..burninmadburninmadburninmad
voli se zahebavat...zujozujo
i zezet mene...
i radit mi dišpete..nononononono
ma super vam je on tip...
najbolji prijatelji su mu(valjda)
juri i lovre..ludlud
ma car vam je on..
iako ponekad ima svoje
žute minute,ali eto...nononononono

Image Hosted by ImageShack.us
lovre..wavewavewave
legija..
on se u životu samo
zahebava...smijehsmijeh
i ništa drugo..
tip je cili uživljen u...eekeekeek
al eto...
danas me iživcira s time...ludlud
al lovre vam je teška legija..
najbolje ga oponaša dudaška...smijehsmijeh
hehehehehe...
moji iz razreda znaju
o čemu pričam...winkwink
ma car vam je on...
teški zahebant,......wavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us
ante o....wavewave
ma kralj..
svi ga zovu pederom...nono
ali car je on..
uvik mi sve pomogne..thumbupthumbup
i da mi da prepišem domaće...
hehehehehheheh..smijehsmijehsmijeh
i onaj put na likovnom..
to mu nikad neću zaboravit..winkwink
on vam ima brata blizanca...
al njih dvoje su vam totalne
suprotnosti....zujozujo
zaljubljen u niku...cerekcerek
ma super vam je on...wavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us
penga..wavewave
eeeeee...
on mi je prije bia najfrend..smijehsmijeh
ali u zadnje se vrime baš
i ne družimo previše..nono
on vam je super..
s njim sam jedinim
od ovih gore
nabrojanih skupa od 1.razreda..deaddead
a penga vam je car..
uvik se svađa s ravnateljom...burninmadburninmad
i s tolićem...puknucupuknucu
ima plavo-smeđu kosu..
vozi motor...thumbupthumbup
sluša cajke...ludlud
ma teški car...





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
BLOGOVI KOJE OBAVEZNO TREBATE POSJETIT!!!!
karlica-moya brinetica
nicka-moya plavušica

bruna-moya chicita
gloria-legenda,brinetica
andrea-plavushica
jelena m.-uživljenica u tokio hotel
teychy-moya prijateljica iz sućurja
luce-uživljenica u gunse
čavarka-moya super prijateljica
goja-car
josipa-blog s predobrom pozadinom
sonja i renata-glupachice
kate-moya mala uživljenica
mia-ženska iz 7b
mihe i gloria-super ženske
mihe-carica

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 05.03.2007.

Everyt!me ! try to fly ! f@ll w!thout my w!ngs, ! feel so sm@ll, ! guess ! need you b@by

aloooo ljudi.....
evo me opet..napokon....wave
ma bila sam se nešto posvađala
s mamom pa mi ne da na internet..namcornamcor
al sam je sad evo izmolila....thumbupthumbup
HVALA VAM NA TOLIKO KOMENTARA!!!
stvarno ste great!!!samo tako nastavite...thumbupthumbup
ovih je dana bilo preeeviše toga....
pa mi se ne da sve pisat....bangbang
uglavnom ošišala sam se...
skoro do ramena....hehehehe...smijehsmijeh
a prije mi je kosa bila skoro
do po leđa.....i tako...eekeekeek
danas je u školi bilo dobro...
jedino šta sam dobila 3 iz matiše...naughtynaughty
al nema veze...ispravit ću ja to...
hehehe....u školi nije bilo karle
i jurija...pa nam je bilo čudnoooo...cerekcerekcerek
p.s.-šoliću,sorry što sam te pogodila
na odmoru,ali BILO JE NAMJERNO!!!!winkwinkwink
eheheheh...jeste gledali doru???
pisma koja je pobjedila je ....ok...
ali prošle godine su bile 1000 puta
bolje pisme!!!!burninmadburninmadburninmad
ali eto..valjda nema ničeg novog
na ovom svitu....zujozujo
što se tiče ljubavi....u razredu je
svatko zaljubljen..kiss...nika je u jednog
malog koji nije u našem razredu,
karla muti s ursićem(bez uvrijede,karla),
bruna ima nekog smješka,ali još uvik....cerekcerekcerek
nije važno.....vedran i marijana se vole...
heheheehhe......ante o. voli niku....kisskiss
ivan o. voli prolića...a i prolić njega...
imamo i ljubav u troje:penga,lovre i gospa..cerekcerek
ali lovre vara ovu ostalu dvojicu s perom..
hehee....za markovića neznam,ali boban
voli------.....ne mogu reč.....zlatko muti
s brunom....to je tako preočito....
ali bruna gleda i lovru(teška istina!!!!),
za krešu mislim da je u leu iz 7c,
a za bruna neznam.....mirna šuti,
no kike govori da se mirni sviđa krešo...kisskiss
hehehe...a kike....nisam sigurna,ali mislim
da je kike u jurija....hehhehe...
a ja....i ja sam in love....hehehe....cerekcerek
punoooo pusaaaa njemu!!!!kisskisskiss
svima puno pozz,ali najviše meni
trenutno najvažnijim ljudima::::wavewave
bambolini(chicita moja,vrijeme liječi sve rane),cerekcerek
nicky(tnx za dizanje kontrolnog),smijehsmijeh
karly(ursićka moya,ozdravi mi brzo),winkwink
sonjici(odsada BRIŠI sve poruke),namcornamcor
mateji(tnx za pitanja),thumbupthumbup
danijeli(ža mi je što si zbog nas dobila asa,
ali svejedno hvala!!!)deaddead
Njemu(obriši please!!!!!znaš ti na šta ja mislim),kisskisskiss
bobyju(hvala za biologiju),thumbupthumbup
gospi(kako si moga ono danas stavit usta!!!),namcornamcor
lovri(hvala za biologiju),thumbupthumbup
vedranu(čini se ono danas kad si mi baca
pernicu da si puka bruni šestar),namcornamcor
ivanu o.(ne ljuti se!!),thumbupthumbup
brani 7a(kako možeš????...znaš ti na
šta ja mislim),
ursiću(držim ti fige s karlom(karla ne ljuti se)
ovaj video MORATE POGLEDAT!!!
PRETUŽNO!!!SVI LJUBITELJI ONE TREE HILLA,
ALI I SVI ONI KOJI SE NE BOJE ISPUSTIT KOJU
SUZU,POGLEDAJTE::::font>





| komentari (91) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.