.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: Little miss sunshine

**bruUnČYycA**

mEein piKččČr.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


*jAa sam bRuUna
*7.aA rAazred
oŠš jUure kAaštelanAa
*SAvicAa
*iAam 13 goOdinaA.
*18.02.1995
*imAam deČka.mOj mAli.
buUkyČ.vOlim ga naAiwiše.<333333333333333

*imAam mnogo
pRiaAtelja
koOje prewiše
woOljaAam.

*bAawim se plEesom.uUU.
*zowuU me:
uNa,uNčy,uNčika,brunči,
brunČica,mUUala,tigRica.(pAatrUuŠkica)


jAaa.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


woOlim<33
×oObiteEelj
×priAatelje
×gnr
×mOOje deEčkiČe
×buUkijAa
×iČ wAankaaA
×cAapUuchino
×saAmbUUku
×zOOkijaAa.zikAa.
×pAarkiČČ
×tuUlume
×pRičAat
×ičČ u aweNi mAall
×slUušAat muUzikuU
×ljEetooO
×pEetAak i suUbotUUu




nEe woOlim

×liCemjerje
×kaAd se nekoo ide tuUč
rAdi doOsaDee.ddD.jAadno.
×doOsAadu
×kAd se neko ljuUti zbog sranJa
×pametowaAnje¸
×pUunkere-->šAalaa.toje da
leEjlu sjebEem.
×depresiwnee ljUude


jAa saAm:
×lOodAa.
×sexY_kUul
×dooObrAa.
×zAaljUbljEEnAa
×iskrenAa donekLee.
×optimističČNaA.



bJuUnAA x)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


sluUšAam x)
cAajke
×seka
×minAa
×anAA nikolić
×jElenaA kaArleuUšaA
×dJogAani
×dRagaAna mirkowiĆ
×jAana
×saAša
×mile kitić
×nesko
×gogAa filipowić
×suUzAana jowaAanowić
×bAane boOjanić
×viki

tEechNo x)
×scooter
×dJ dero
×mAadras
×kaAlwi
×remi

uUum.uređEENa.pikAaSa.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



iZlAazim
×kwAart
×pAarkić
×držiĆ
×strOoss
×prOomAja
×vRrtiČč
×sAaloon.uskoOro.
zD x)
×cayman
×zara
×maraska
...

WARNING!
×jAadni i oČajni komEentari me
NE zanimaju
×ni malo me ne wrjEeđaAju
×boOli me kuUrčiN* zA njiH.
×uwjEek suU dobro došLe kritike
×ali sa poOtpisoom.wlAastitim.
×kRaAđUu slikAa priawljUujem.
×il pJesmicaaA koje suU posebnOO
ozNaČENene.
×il štAfeta.

hwAala.
by:mUalAa

moi kwiZ.dali me znaš??
daj rješawajteee ofai kwizz*
DDDD;


kwiZ
mOi nowi kwiz


sliKEe moOje
doOOlazee lEejter.lAav ja.!

*moe ljubawi*

imaM fkT puno prijatelja....
hwala im šTo mi swakim
danom naprawe žiwot
ljepšim:nEznam kaj bi bEzz njiH
moje jc4...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


pah ewo da wam napišem nešto
wišee o njima.ljudeekim koi
mi čine žiwot ljepšim,zabawnim
i narawno lakšim.ww.



lujkiCh-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ona je moje najdrazhe
i najljepše biče.
jopa sori.hahaha.
shala.jako je dobra.
seksi.kul.pametna.
lepaa.maa
preleepaa.swe kaj
god joj mogu rech.
ima seksi simpu.
oo daa.auČ.
zna ona koe auč.
uwjek je tu
za mene.uwjek
mi pomogne.
i fakat je obozhwam
.i neznam
kaj bi bez njee.
mooe male
plawushice.wt.blondy.




đoZaaa-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah.ona je mojee
intepended seksi
cura.oo da.
obozhwamo
se tuč.ja i
ona.weoma
je seksi.kul
samouwjerena.
pametna.
moram priznat
nije.glupaaa.
hahaha.sHalaa.
imaa simpatiju.
oo daaa.
i too 2.al onO.
waznii je owai.1.
wolim jee puno.
puno prewishee.
mogu joj reci
gotowo swe.woli
se nekak kakti
fensi oblačit.
obozhwa se
zajebawat.i weomaa
je wollim.wt.
barbiko. i daa.
danas sam je
pogodila sa gumicom
u chelo.bwahaha.wt.



ančica-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah.toe moe
malo srcheko.weoma
je swatka.draga.
seksi.kul.koo i swe.
oooo daa.
zabawna prewishee.
pliwachicaa.
rokerichaa.ooo
da.xD
pomogne mi u
tesHkim trenutcima.
uwjek spremna
na zajebaciju..mdaa.
prekrašnaa jee.i
paametna.i
mnogo
mie dragaa.wt.



kikicha-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika je moee maloo biče.
prepereprpeswatka
jee.
pametna.dobra.leepa.
seeksi.macaa
mojaa.swe
mi kazhee.uwjek
spremna na
zajebanciju.
glupachica.moja.
imaaa jaaako
lepe hlačice.lool.
imaaa i supačč
psa.wau.lool.
ne fakat je prewishe
woljaam.
i uwjeek kad je trebam
mi pomognee.
kikichaaa wt kujooooo.*



neniCha-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ahh.nenica je
naša gimnastičarka.
prawo ime
joj je noela(nojela).
jaaaako jee slatkA=)
i rasTezljiwaaa.
lool.
prperpekrešnaa.je
.uwjek
ti pomogne kad ti
nesh treba.
woli se zajebawat
pogotwoo leju
lool.slatka.dobra.
maccaa.seksi.
kul.lepa.pameetna.
znaa ono swe o
kompjuterima.bla.bla.
cura je faakat
preprepsawrshena
(oke niko nije
sawršen).
i punooo.
punooooo je woljaaaam.
wt pičkoooooo.loool.


Image Hosted by ImageShack.us


plawushica.
i taaaako.
leJla.ahh.
o njoj toolko
tog za napisat.
jaako je dobra.
al fakat.
za nish nebi
sjebala ekipu il
nekog od
frendowa.
aa toje čini
jako dobrom
osobom i
frendicom.
kaaj mnogi
ne cjene.jBg.
nikad te neche
tračat.uwjek
brani nekog.
maa treba je
preprejebeena.leepa
seksi.kuuL.
fensi.pametna.
i jako.jako.
jako.je wolim
i fKt joj wjerujem.
oke ko i ostalima
wolim tu moju macu
weery maaač.
wwwt bičč.



dorotejica-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seksi čika.
maa da.
jedna predobra
cura.preljepa.
mrshawa.
atletičarka.
ooo daa.
ljetuje di i jaa.
prperpeseksi.
isto pametna
poprilično.lool.
weomaa je
woljaam.ja.ko
i cjjela ekipa.
woli se
zahebawat.
weoma je
wesela
narawi.i
uwjeek imaa
paara.
weee.wttt.kurwwooo.naiwishe.



haniCha-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

uF.doshla je
prie 2 mjeseca.a
prejebeno se
prilagodila.
zGodna je.
zAljuBljena.vOli
se zajEBawat.
cuRa je prelOOoda.
zoWEmo ju JAŠAA.
hanČika.som.šNicla.
hahahhahaaha.
maa jebena fRendica.
iskrena.dobra.jebena.
sexy_kuL.pRE gOod.
i da sjEDi samNom<33




wilim-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aaaa.wilimiškaa
.xd.
predobar dečec.osoba
od powjerenja.
zabawwan..looD.
zgodan.pametan.
maa supaaččč
swee.fakat je
preprpedobarrr.
znachi mi mnogoooo.i mnoGoo
ga wolim
loolo



bukiĆ-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

buUkyČ.brunoo.boek.
moj deČkič.puuUNO ga wOlim.
nAarawno.zgodAan,slAatki,pAametan,ljeP,
mojJ.<333
puUnooo gaa wooOlimm.
osobAa od powjEerenjAa.
swe mU moOgu rečČ.aA i
kAažem mu swe.
i deEečkOO i nAAiprijaAatelj.
wOolim te ljuBaAWI puuUuno<333.


šTrKEc-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iwaN.šTrkec.šMrkec.
predoBar i prejebEN deČkič.
swi ga mnogo woLImo.
zGODan.paMEtan[NAT] šaalaa.
iskren.doBAr.zabawaaN.GlASan.
sttiListt.i fKt predoBAr pRiateLj.
i taaAAAako.maa swe 5.štRKec
jee predoBAR.vOljam ga mnOgo.


wAnJa-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ma tikwa.xD.
lOodi deČec.
wanja.waNjuška.
iskREn.zgODan.
dobAR freND.
paamettaN.
swe čE za ekiPu napRawiti.
i taakooC.jeben je i fKt
soOo goOd.vOljam gaa=)


pAatruUška-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pAatrik.patruška.mAačak.
prejeben deČkič.
zgoOdAn,pametan,dobAar.
mAa suUpač je on.
swi gaA mnogo woOlimo.
oN me prozwo tigricAa.xD.
vOljam gAA.!


zuUbo-->
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zubo.mAarko.
šAantak.uUu.
pAametan,zgoDAan,
luUd,doObAar,jAk.xD.
swi gAa wole.jeben deČkoo.
sexy_kUul.lOowee yAA!


..oStAali kasnie..


NOWE SLIKe!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ewO doŠlo jEE mnOgO lePih,
nowiH,sexy_kuL slIkicca.
nEmojTE mi ih kRast .
tJ.spRemiTe si iH boli
me kuRac.
al neMOjtE da iH wiDim
na neKom bloGu ewo
slika....
i da nisTE mEnE piTali
jEr to prijawljuJem..jEr
znam taKwe...
naČi ak očete stawit sliKu na
bloG.jawite se pRek msna il komenTara.
brunchica13@hotmail.com
....
naRawno ima iZnimaaakaa.
sswe sliKe moGu uzEti i stawiti
ih di occe.
luca.jopa.ana.hana.leja.kika.
didi.nena.renata.žika.ana.sara.
buki.vilim.zubo.borna.štrk.
đani.eny.pifat.paola.zeko.
mery.melita.bruno.Filek.
ostali NEEE!.ak sam nekog
zaborawila jawite.
Tak je kak je.Pusachi.;)




°°linKowi°°

moj sTari bloGič
cBB
Pičkiceee
°°princEza leJa°°
KikaĆ
Didlina
Nojela
Renata
joPA i haNa
Renata,Žjika i Ana=)
raviČČka
Tenchi pure angel
Borna i Tino
HaliD=)
Čiro
Vaca
Meryca
Melitica
Choko kRAljycca

**pjeeesmiccee**

prijatEljicE

...zajedno smo
momke gledale
,zajedno po
rivi šetale,
pravile se
da smo
važne,ma
da smo pametne i snažne...
sanjale smo
zemlje
daleke...
heej ljepotice,
moja prijateljice..
.gdje su
naši snovi ostali...?
heej sve smo
mi kao ptice selice...
svaka svome
jugu odleti...



pjEsma mom
anđElu

Tiho plačem u
kutu svoje sobe
Da nitko ne vidi
bol iz duše moje
Suze teku niz obraze
Kad na slici vidim l
ice tvoje
Pa se sjetim osmijeha
što na stranu bježi
I srca tvog što se nama
smiješi
Al sjetim se i
onih riječi
Što u pjesmama
znao si reći
I onog kobnog sata
Kad prestao si
biti s nama
Bol u grudima
ubija me
Kad sjetim se
da više nema te
Utjehu Bog mi
šalje ovu
Da s njim si na
Nebeskom dvoru
I sad zahvaljujem
Bogu
I palim svijeću
ovu
Za svog ANĐELA
na Nebeskom svodu


za tEbe

Ako ikada saznaš koliko
sam ti suza poklonila,
saznat ćeš
koliko sam te voljela.
Ali će tada biti kasno.
Možda sam
sama kriva jer ti nisam
htjela priznati svoju ljubav.
Ni
danas ne znam zašto sam
tako postupila. Kajem se
ja zbog toga al' sad je
možda kasno. Ne mogu
zaboraviti
kad sam te upoznala i zavoljela
kao nikog do sada. Ti si
možda sa drugom
sretan, to ti i
ja želim.
Otišao si uz huk
vjetra uz pratnju kiša i zato
znaj da srce te ne želi više.
Nemoj se vraćati niti opraštaj
od mene tražiti, a za ljubav
me nemoj moliti više jer te nikada
ne mogu voljeti.
Uvijek smo sretni bili sa osmjehom
na licu, a sada se
pitam: "ZAŠTO SI ME OSTAVIO
KAO NAPUŠTENU PTICU,
KAO UBOGU SIROTICU?"

ljubaW

Ljubav je
ono divno čudo što
nas štiti od zla,
donosi
nam
sreću,a
ovaj svijet pretvara u
rajski vrt.



anđEo i vrAg

Kad anđeli za vragom kreću...gube svu sreću..
.ali ići ću za tobom i izgubit sreći trag...
tko zna..možda se jednom zavole...anđeo i vrag...



narKomanKa

*Najdraži jedini
prijatelju
uz ovu tihu
jesenju kišu
moji ti tanki i
blijedi prsti
poslijednje
pismo pišu.
*Ako mi slova
nisu lijepa
oprosti ruci
što drhti
jer osijećam
već da tiho
idem
k zadnjem
času smrti.
*Ruke mi drhte,
postaje hladno
moj zadnji dan
će brzo proć
i sad ću sama
s tugom
u drugi kraj ko
stranac poć.
*Kada mi sretneš
majku na putu
uruči joj topao
pozdrav moj
i reci joj da sam
sretna bila
jer sam živjela
život svoj.
*O,kad bi znao
kako je tužno
pozdrave slati
poslijednji put
kako je teško
reći ''ZBOGOM''
i poći na tamni,
hladni put.
*Možda je bolje
da sad odem
nego da dođe
bijela zima
al svakako kad
jednom odem
reci da sam
svima oprostila.
*Ako netko i pusti
suzu
obriši je nježno
sa lica tog
i ne daj da itko za
mnom plače
niti da dođe do
groba mog.
*Ne daj,jer nitko
nije bio
takav prijatelj kao ti
jer nitko nije
pričao
kao što
smo pričali mi.
*Kraj pisma
već se bliži
na slova pade
suza bijela
tek sada mogu
da kažem:
''JEDINO TEBE SAM VOLJELA!''
*Ako te pita
koji neznanac
zašto je na
grobu igla tanka
reci:''TU SNIVA PROPALO
DJETINSTVO
I JEDNA NARKOMANKA''


zaŠto?!

Zašto ne nestaneš barem u snu?
Zašto uopće postoje suze...?
...kad mi ih sve tvoje srce uze...
Zašto ne postoji ljek za tugu...?
Ljek za bol,treper i muku...?
Zašto postoji ljubav kad je tako slijepoa...?
Tako tužna osjećajna,ali ipak lijepa...
ZAŠTO???



˙˙Nikad ne znaš što
ti netko znaći dok ga ne izgubiš˙˙
>prijateeljstwo stwara sreća,
a nesreća prowjerawa<
*prijateljstwo koje je zawršilo
nikada nije ni počelo*
°°Ne plači jer je zawršilo,
smij se jer se doGodilo°°
>jEr znaT če noĆ kada
pRolije se crna boja
swuDa oko nas
naGowori me da
budEm twoja<


weŽi mE za sEbe

Veži me za sebe usnama
veži na milijun
godina
veži me i tako
nemam gdje
u tvom srcu ja
sam zarobljen

Veži me za sebe
rukama
veži na milijun
godina
nek sam cijelom
svijetu zabranjen
jer sam ti u
srcu zarobljen


iGra beZ granica

jEr moj je žiwot igra bez granica...
umoRna priČa trGanje stranica...
na koim niŠta ne piŠe....



moTor
Voze se cura I
dečko na motoru.
cura: "Nemoj tako brzo,
smanji!!!!!"
dečko: "Ne baš je
ludo..."
cura: "Ne,nije...
molim te uspori"
dečko: "Reci da
me voliš!"
cura: "Znaš da te
volim!"
dečko: "Zagrli me"
(cura ga zagrli)
dečko: "Molim te
uzmi moju kacigu
sa glave, meni je
tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"

Sljedeće jutro
u novinama:
Motor imao
nesreću, jer
su kočnice
popustile,
dvije osobe su
bile na motoru-jedna
je preživjela,
a druga
poginula.
ISTINA JE:
Da je dečko ustanovio
na pola puta
da su kočnice
popustile,
a to nije htio
reći svojoj curi...
Želio je posljednji
put čuti njene
riječi- VOLIM TE!
Želio je posljednji
put osjetiti njen-
ZAGRLJAJ!
Zatim ju je
zamolio da
stavi njegovu
kacigu na
svoju glavu,
jer je želio da
ona preživi iako je to
značilo da će
on poginuti..


lonEly

Nobody wants to be lonely
Nobody wants to cry
My body’s longing to hold you
So bad it hurts inside






toŠe proEski:

...woljeni ne umiru...
...dok žiwe oni koji su ih woljeli...
...žiwio si kao anđeo...
...a njima na zemlji nie mJesto...
...nema rastanka...
...nema smRti...
...ako osluŠnemo wjEtar čuJemo twoj glaS...
...ako poGledam nebo wiDim twoj lik...
...jer moj je žiwot iGra bez graNica...
...budi doBar...
...jer samo takwi ostaju...
...u sijeĆanju i žiwE...
...jer saMo hrabri...
...su spRemni woljeti...
...da bi bili woljeni...
...zauwjek u naŠim srciMa...
...otiŠao si wrLo mlad...
...al si ostawio neiZbrisiw trAg...
...boG je taKo odlUčio...
...uzEo nam anĐela...
...hWala ti šTo si bio s namA...
...1981--2007...
...neKa te anĐeli čuwaJu....





pjesmicha.
seka-u kafani punoj dima


height="17"data="http://www.musicuploader.org/musicplayer.swf?song_url=http://www.musicuploader.org/MUSIC/9310661205056263.mp3&autoplay=true"> />

Music Codes






utorak, 29.04.2008.

-->lAžeš kuRwo,laŽeš drOljo..uDrit ču tE šaKOm.zaPalit čU ti ocAAAa.<--

mwahhaha.
bOOok.=)
dada.zNam naslow je naiboLJi.xD.
to je buKi predLožiooo.mwahha.
kOod mENE mnogo sttwaRi nowo.
aL neda mi se saD swe piSSat.ugL.
owai je wikENd bio predoBar.sttogaaa.
čaa jje bilOOOo=)



SUbOtaaaa=)

aAA.dEčKi su rADili gRafiTE.
bObaČ.bUki.iGor.
u podhoDniku taam koD drŽičća..
gRafiti su supEER.maa predoBRI.
sttawit cu wam sliKIce u bOx.
oD gRafitta..,mwahha.bOEk(bojek),poNor te
zahER...maa jebeenO.oNda smOOo išLi
na kwaRT isS.ma bilO nam je predoBRO.
kupiLi...i tOo.i taak.iŠšli onDa iZ wRtiča u
paRkič i tam neke koOlute raDili.i tAAako.
za pROmjeNu ostala sam duŽE.mwahaha.
biLooO je odLIčnO. x)


nEdeLja..=)
aw

ŠtRkecc hEPi bRzday.vOljam teeEE.x)

šTkec je imOO para.paa smo iŠŠli ja i
deČčki u mEGič.taam smo se zajEBawaLi
jEli,i taaakoOo.paa na kwaRT maa šwe u
šwemu bilOOo je jebeeenOo.=)

i tAAAAak dNs sam biLa deŽuRna.
ja i lUJkaa.maa nama je predoBROOo.
lUjo vOljaaam teee.mwaaaaaa.
aa i dAAaa.LUJO+BEEE.hahahaa.

etto stawitt cu waM slikiCE za koE
wRjedi ono pRawilo u boxu.
nakRajuu.nEE kRadii..etto.

PP:)

-LujKici koJu mnoOGGo voLJam.
-Barbie koja see zaljuBILa.poO 3918329 put.šaLa.
-AnČiki koJU puNooOO voLJam.
-Hanky.hhaha.hANčiici mojoj nailjEpšOi.
-REnčy i tiNEKu koi se wolLEEE.aaa
-žJikici
-AnuŠŠški
-sARici
-Vilimu sammOO =)
-šTrkeecu koi je istto zaLJubLJeeen.mwa
-BukiČu.bUkibaNu.koi je mnOgo dobAr.cmOok x)
-patRuškii maČččkU.
-pREbegu dadaadadada.
-zUBEkuu
-đANijU.
-wAnjUški
-jAnu
-kArliČu
-hUsiČu
-sTElli i Zuzy koE sam wiDla juČer u gRadu.cmOKk.
-viktoRiji i waCi lUDoi
-VENKIcama LYBS<33
-Muviji kOi je dNs mi nAPrawio gRafit
-Adisukiss
-Mateku
-Mateu
-ChokO kRaljici
-Rawitchki
-biwšŠim osmašima
-Neneku
-moOima iz zADRa.LY

Pussiceeee.koOomenTIraitEEe.
vOljam was sexxY čIke I cuRE i deČččke

by:bRunČČčicaaaaaaaaaaaaaa x)


sLjikeee:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ma ke liPo.Pussicee.
i da .-
*zaPalit ću ti ocAAa.**

<< Arhiva >>

0