< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive in me

PALIIIIIIIII SVICUUUUUUUU!!!!!!


Create your own message at BlingyBlob.com



cool blogovi

Ivona
Mirna ZG
Bose
Martina
Matea
Luce i Martina
Maja
Dina
Tere
Donla
Ivonin drugi blog
by:sweet devilish girl

O MENI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smijehTo san jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!smijeh
Ukratko:Zoven se Bruna, ali me vecina zove telekomander ili baca.Iman 14g.Od muzike slusan sve, ali naj grupa mi je RHCP.Sebe opisujen ka nespretnu i kolko-tolko normalnu osobu.Uvik iman lude ideje i stalno kasnin.Iman puno prijateljica i prijatelja, ovo su neki od njih:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerekELAcerek
Moja najbolja prija
Poznata ko cunami
Loodacha ipo
Prava lipotica
Ima neke svoje baze
Tukina kobila
Kraljica!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smijehNelasmijeh
Moja smisnica
Nedavno se osisala i super joj stoji
Savrseno se oblaci
Izlazi s nama u macka
Svakodnevno se svada s materon
Ima prebaza starke
I obozava plesat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zujoDinazujo
Jos jedna carica
Ide u 8.b
Uvik je na msn-u
Od nje kraden pisme
Kad smo vanka nemozemo se prestat smijat
Trenutno sa Sevon
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo je Andrea
Jebacka nada Visoke
Ma zezan se, to van je najveca kraljica
poznata je po ispadima i Bubiju
slusa cajke i plese hip-hop
Voli kacavat mene
Ma legija teska!!!!!!!!!

MySpace Layouts


ludKIKElud
Nasa rukometasica
Smisnica ipo
Poznata kao napaljenka
Bolje van je ne ljutite ju
Ma luda ka kupus!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ivonaaaaaaaaa
loodacha iz 8.d
Ima prebaza pasa koji uzasno laje
Uvik piva
Voli zderat
PRLITA se s mojin sjailon



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
waveBABICKAwave
Legenda,
Bez dlake na jeziku
slusa Green day
Plavusa u dusi
Nakon osnovne ide u Juraj Bonaci

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nutBoseeenut
Tomina mala
Nezna pricat na telefon
Stalno se smije i nikad nije ozbiljna
Niko neplese trbusni ka ona
Ma legija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Martina i Roko
Martina je KRALJICA!!!
Nasa tenisacica
Ta zenska je preprepreluda
Kad nesto odluci niko je nemoze zaustavit
Uvik se sprda i uvik je nasmijana
Bose ju je prezakon osisala

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Adric i Pigi
Adric ide s menon u raz.
Obozavan ga triskat
Uvik se svadamo
Ma dobar je on
Pigi je isto ok
Cesto se kladimo
(uvik popusi)
Zivi priko puta mene pa
me gada s grozden s Teon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zure
Kralj na kubni
Ima predobru kosu
(kad je cista)
Slusa misfitse
Imamo prejaku koreografiju
na pepperse
Car

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sobe
Jos jedna luda
Stalno minja boju kose:)
Imamo istu majicu iz skandala
Neznan za koga se zanima
Ma opicena do daske

A sad par anketica


A ka ono najlipsi muski iz nase smjene
Adric
Juric
Radic
Zure
Roko S.
Marino
Pigi
  
pollcode.com free polls


Najlipsa zenska iz nase smjene
Kike Z.
Bose
Ela
Bruna
Sobe
Dina
Nela
Kike B.
Anamarija
Tea
  
pollcode.com free polls


Najlipsi muski iz druge smjene
Tomo
Tuka
Faba
Nino
Seva
Roko
Gustin
Marsel
  
pollcode.com free polls


Najluda zenska!!!!!!!!!!!!!
Kike
Anamarija
Ela
ja(Bruna)
Nela
Bose
Dina
Sobe
Tea
  
pollcode.com free polls





utorak, 06.06.2006.

Italija, izlet,Kike

Ima tjedan dana da san se vratila iz zabarije i bilo mi je thumbup.Zabari sulud,osin jednogcerek.Italija me i nije nesto odusevila.Nasa pizza je miljun puta bolja, a o vodi necu uopce govorit, rade bi pila nasu iz zahoda al dobro.U brodu je bilo zakooooooooooon.Ja ines i Adela smo radile sve i svasta smijeh.nismo oka sklopile.A sad izlet.Tribamo ic u makarsku.Nevirujen da cu ic jer nas neide pola iz raz.Ako budemo isli nadan se da cemo sidit u busu ka i u italiji.I jos Kike...Jadnica, svi govore kike i puja, kike i puja, a niko nju nista nepita.Njoj je ka Martina rekla da je taj lik u nju, a ona prije toga nije ni znala ko je taj.Onda je na kraju ispalo da je to sve osveta od T.B.(ludludludbangbangbang),a neki govore da je oncerek.Pa daj ljudi odlucite se a nju pustite jer joj se on uopce nesvida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, a Ela je jos uvik u Zuru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S.Ines kako napreduje s Zankoncereksmijehcereksmijeh????????????
Ciao svima a kissInes,Kiki,Eli,Babi,..........

- - 12:11 - pljuni… (9) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.