bruka se opere

kako doživjeti 50 godina



kurčiću, šta se to bijeli u gori zelenoj, jel to snijeg jel to labudowy? upita kurčića konjska kurčina. ah, ja mislim da je to neko veliko bijelo govno!!! odgovori kurčić. ma nemoj, crnčugo, to je satelitska antena ubaci se kurac u filozofsku dilemu. ja mislim da je to jaje od dinosaurusa, ubaci se u razgovor neki dinosaurus koji je dolutao iz prošlosti i zdrobi onom svojom kokošjom nogom kurca kurčića i konjsku kurčinu. zeko i dorothy zagrliše se i plakaše ko kišna godina na obali neke rijeke.

d.g. "kako doživjeti 50 godina" : djeco, ako mislite doživjeti moje godine : 1. svaki dan budite ili pijani ili drogirani a najbolje oboje. 2. fizičke vježbe : ne dižite ništa teže od boce. 3. jedite kad se sjetite ono što nađete i živite dovoljno uredno da izgubite sat i kalendar.

sjedi kurčić sa pičkom u kafiću i on pije pivce za živce a ona sokić za pičke. i pička kaže kurčiću : ahahaha, kako si malen jadan i inferioran! ma nemoj, hoćeš da ti sad izbacim konjsku kurčinu na stol? a? ahahah, još i laže!!! konjska kurčinooooo!!! u tom trenutku konjska kurčina u letećoj kočiji sleti s neba, kurac ju vozi i psuje ko kočijaš, a konjska kurčina se baci na stol. a? di si sad? uuuu, kurčiću, kaže pička, nisam znala da imaš tako moćne prijatelje winkwink nisu mi to prijatelji nego braća!!!

moraju biti na vlasti. to im je jedini način da dožive da ih ljudi pozdravljaju na cesti.

jiha jihad četiri noge sve četiri kru te jebo

sve više i više žena koje su me inače gledale kao pseto i pljuvale na pod dok prolazim pored njih odjednom mi prilazi sa idejom da se hoće jebat samnom. nisam se obogatio. nisam se čak ni oprao. palac mi viri i dalje kroz rupu na čarapi, na onoj nozi na kojoj imam samo čarapu. na drugoj nozi imam peraju. šta im je, šta im je??? hodam lijevo desno kao profesor baltazar i sine mi : obolile su od JEBOLE.

konjska kurčino, kurvin sine, kako možeš reć da je ebola umjetno stvorena? izdere se kurčić. tako mali, a tako glup i naivan, odgovori mu konjska kurčina. u tom trenutku iz pravca šume dođu kurac, zeko i dorothy. šta se svađate? upita zeko. konjska kurčina laže kao pseto, odgovori kurčić. hm ... najbolje da kurac odluči tko je u pravu, on je nekako najpametniji, kaže dorothy. kurče, šta ti misliš o eboli, izmišljotina ili stvarnost, upita konjska kurčina. ah, boli me kurac, odmahnu kurac bez ruku.

konjska kurčino, šta ovi pričaju? upita kurčić. a, to je talijanski jezik. to su turisti. to su talijani. da, trebalo bi to naučit, pa da ih razumijemo, kaže kurac. ah, koja korist? slušaš naše ljude, i samo im govna izlaze iz usta tj. samo nešto seru. a šta misliš da su talijani nešto pametniji? kaže konjska kurčina. eee, onda bi se trebalo odselit u italiju i živit u nadi ... da je netko nešto pametno rekao, rezignirano će kurčić.

kakve kurve? šta? ajme, dorothy!!! čula nas je, kroz zube će kurčić!!! ma majku vam jebem, nećete vi u politiku pička vam materina, nego ću vas sad zdrobit ko gljive!!! neee neee ne ko gljive ne ko gljiviceeeee počeše moliti za milost kurac, kurčić i konjska kurčina. ma šta milost, kaže dorothy, zdrobi koljenima kurca i kurčića, a konjsku kurčinu zadavi pičkom ko zeca. zadavila si ga ko mene, kaže zeko!!! to se samo tako radi, kaže dorothy!!! a sad zeko u školu, ovaj napaćeni narod puno očekuje od tebe!!!

kurac, kurčić i konjska kurčina se napili i nešto slave usred šume. kad odjednom dođe zeko, nije mu jasno šta je ovima. šta se slavi, gospodo, upita zeko? eeee, kurac je magistrirao, konjska kurčina je doktorirala a ja sam završio postdiplomski studij. sad slavimo jer idemo u politiku, idemo preporodit ovaj napaćeni narod, kaže mu kurčić i trgne još jednu ljutu šljivovicu. eee, jebem ti, šta i ja nisam išao u školu, kaže zeko tuzan eee, kaže kurčić, da si išao sad bi bio faca, imo bi i za kurve, za dorothy!!!

idu kurčić i konjska kurčina šumom i sretne ih kurac. pomoz' bog gospodo, kaže kurac. ma, mrš govno jedno usrano, kurčić mu odgovori bahato. eee, kurčiću kurčiću, lako ti se kurčit kad ti konjska kurčina drži leđa eeee. kakva leđa? a di su mi to leđa, molim te, ajde, nađi mi leđa kad si takav frajer, hoćeš reć da imam i kičmu? na šta ti ja sličim, na lignju? eeee, to se samo tako kaže, moj kurčiću, odgovori mu kurac, glup si ko kurac, sve shvaćaš doslovno!!! ma nemoj!! ja ne znam slova!!!

idu kurac, kurčić i konjska kurčina na kurve i sretnu zeku. i pita ih zeko : kuda, crveni? na kurve! složno mu odgovoriše crveni. e, što se mene tiče : imate zeleno svjetlo! bog ti dao kakvu dobru zečicu, zeleni zeko odgovoriše mu kurac, kurčić i konjska kurčina! i vama se našlo kurvi ko salate, uzvrati im zeko. je je, ja volim francusku salatu, uzvrati mu konjska kurčina. francuskaaaaaa, vive le franceeee povikaše svi i zapjevaše marseljezu.

ćovijek+kurva=natćovijek

osnovni cilj žene je da čovjeka nagovori na samoubojstvo. to joj hrani ego i daje joj na važnosti. zato se čovjek mora oduprijeti, mora drkati i ići na spoj sa čimpanzom, i žvaliti se sa istom tom čimpanzom pred tom bivšom, izvoditi čimpanzu na eltine lokacije i upoznat ju sa svima, da vidi da je zamjenjiva, da vidi da je ustvari jedna obična prasica koja postoji samo radi seksa i rasploda. da vidi da je nitko i ništa. to je jednakost i ravnopravnost spolova.

25.08.2014. u 15:10 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (20)
Srpanj 2014 (43)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi