bruka se opere

piercing



Muškarcu s najviše piercinga na svijetu zabranili ulazak u Dubai


http://www.vecernji.hr/zanimljivosti/muskarcu-s-najvise-piercinga-na-svijetu-zabranili-ulazak-u-dubai-956021?utm_source=Facebook&utm_medium=Status&utm_content=95602

Marko ko mu jebe mater armiranu
Sviđa mi se · Odgovori · 44 · Prije 20 sata/i

Ivan Rastija E ovaj nesmije van kad grmi ili sijeva!!!!
Sviđa mi se · Odgovori · 23 · Prije 20 sata/i

Raul Ramadani Smije, kako ne... Samo nije poželjno ..
Sviđa mi se · Prije 11 sata/i
Mir Groblja

Milena Mesić



Sviđa mi se · Odgovori · 7 · Prije 19 sata/i

Su Za Ma nisu oni njemu zbog piercinga zabranili ulazak nego zato jer je lik očito poremećen čim je tak nekaj mogao iz sebe napravit
Sviđa mi se · Odgovori · 6 · Prije 20 sata/i

Ive Seljanovski Novi Profil I ja bi mu zabranija
Sviđa mi se · Odgovori · 6 · Prije 20 sata/i

Štule Zd pa normalno
nisu tamo seljaci pa da im bude atrakcija kao nama
Sviđa mi se · Odgovori · 6 · Prije 20 sata/i

Dejan Kujundzic Cuj nju, sotona
Sviđa mi se · Odgovori · 5 · Prije 20 sata/i

Tomislav Jelic Treba ga u CIOS prodat u staro željezo
Sviđa mi se · Odgovori · 10 · Prije 20 sata/i

Matija Kovačić Takvi samo kisik trose bezveze
Sviđa mi se · Odgovori · 4 · Prije 16 sata/i

Ulfberht Franić ko mu jebe mater!
Sviđa mi se · Odgovori · 10 · Prije 20 sata/i

Stipo Papak Bravo za Dubai.
Sviđa mi se · Odgovori · 3 · Prije 18 sata/i

Romana Harambasic Ex Vucilovski Odvratno
Sviđa mi se · Odgovori · 3 · Prije 20 sata/i

Martin Markovic Nek su.
Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 18 sata/i · Uređeno

Maida Maja Hrvić Edis Halep fujjj.. treba mu zabranit izlazit iz kuce, haha wat n monster
Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 18 sata/i

Ivan Krajina



Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 20 sata/i

Di Ana Nasto ovo slici boze sacuvaj. Strava
Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 20 sata/i

Robert Major valjda im je sje... detektore....
Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 20 sata/i

Ljubomir Frankić Uzet macu pa mu stuc ove rogove
Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 20 sata/i

Leo Lujanovic Trebali su ga cigama poslati
Sviđa mi se · Odgovori · 2 · Prije 20 sata/i

Anto Ivanovic Cuj bizaran razlog , pa ja bi mu zabranio da izlazi na ulicu a kamo li da plasi turiste po Dubaiu i vama ako je razlog bizaran pustite ga sebi u kucu
Sviđa mi se · Odgovori · 5 · Prije 20 sata/i · Uređeno

Oluja Bilić



Ne sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 13 sata/i

Hiba Muratović ljepši je majmun od njega
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 16 sata/i

Martina Vrbanac To treba zavezati za drvo kad je najveća grmljavina vani ! Koja nakaza.
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 17 sata/i

Renata Raič-Popović nek dođe kod nas ! bit će ko manjina zaštićen !!!
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 19 sata/i

Vladimir Buco Štuban nebi ga ni ja pustijaizbešena budala
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 19 sata/i

Anton Batarilo Nakaza
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 20 sata/i

Ljubica Grgic Banovic Ne treba ga pustiti da igdje putuje, sotona
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 20 sata/i

Ivan Sindičić I drugi put!
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 20 sata/i

Danko Komljenovic za Boga milog, sto covjek od sebe uradi
Sviđa mi se · Odgovori · 3 · Prije 20 sata/i · Uređeno

Antonio Šarac de budala retardirana
Sviđa mi se · Odgovori · prije otprilike sat vremena

Gordana Belja prekrasan !
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 2 sata/i

Franck Franjo Župan tajmože samo u RH jedino ovdje bi primili takve rugobe
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 3 sata/i

Mladen Ivaskovic ja bi mu zabranio izlazak iz stana,kamoli ici medju ljude uopce.
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 4 sata/i

Renato Popovic Pa covjek je nakaza, katastrofa.
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 4 sata/i

Izidora Mederal Schifo.
.......fuj kaj.je pretjerano ni s kruhom nije dobroooo.....fuk
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 15 sata/i

Katica Varga odvratan tip da se uplašiš kad ga vidiš
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 16 sata/i

Branimir Klobučarić



Sviđa mi se · Odgovori · Prije 16 sata/i

Stefan Sviderski sta li on ima u mozgu.najvjerovatnije slamu
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 16 sata/i

Dina Jerman Ahhaha "glupi ljudi" a on je bas pametan xD
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 17 sata/i

Stela Batovanja Pametna odluka o zabrani !
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 17 sata/i

Zveki Nina Di Liberto I neka.su...
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 17 sata/i

Josipa Martinović nebi mu ja dala da izađe iz kuće
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 17 sata/i

Marko Brkić kako mu se samo da nosit te đinđure po glavi
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

Nada Šarić Treba ga malo kod psihiojatra da dobije dijagnozu..
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

Davor Ilić hahahaha veli "glupi ljudi" ...eto ti si pametan!
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

Edis Halep Maida Maja Hrvić puno vise mu se treba zabraniti
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

Margita Grlaš 53 godine i erotski model, neš ti lipote.
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 19 sata/i

Jasmin Lović ja bi mu zabranio izlazak iz kuce
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 19 sata/i

Andrea Bilajac Jao strasno..stavlja metal po sebi Sto bi krist rekaoo..Sta mislite..Sto bi rekao? Jaoo
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 19 sata/i

Vesna Rako Odvratan je,bljak
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 19 sata/i

Danijela Rakovic i treba......................
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 19 sata/i

Ivan Krajina Ja bi mu zabranio zivjeti
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/i

Miro Malbaša Majka bi bila ponosna na sina junaka! I ako je ista u svemu bizarno onda je to ova nakaza!
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/i

Tea Majer bolesnooo
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/i

Ivan Piko Cindric ma ni ja mu nebi dao...
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/i

Mladden Jajic pa jasna stvar da cemu zabranit....triba mu zabranit izlazit iz kuce kad je napravia od sebe nakazu
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/i

Babic Goran Ovom bi zabranio da zivi jbt...najjace je sto se on cudi i razocaran je hahaahahaha ajme debila nakaradnog
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 14 sata/i

Smiljan Blažević jedino šta ga još više može unakazit je magnet
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 20 sata/i

Marina Opatija ovo je ludo, spremno za ludnicu
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 20 sata/i

Hrvoje Kapetanović da Bog sačuva,,,pa ja bi to udaro i nedat mu da plače....a sva bi mu ta govna počupo na živo....šta je drugo nego sotonjara......
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 17 sata/i

Antun Domankusic Treba mu zabraniti bilo gdje da ide
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 20 sata/i

Petar Pan Petrovich šta će im nakaza da im plaši djecu???
Sviđa mi se · Odgovori · 1 · Prije 19 sata/i

Denis Sindicic nek se zabije cavao u glavu budala
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 6 sata/i

Slaviša Dikky



Sviđa mi se · Odgovori · Prije 16 sata/i

Zlatko Mance Razlog ok. Debilima ulaz zabranjen, pa ni ja tog retarda ne bi pustio u kuću.
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

Željko Stark Penić čudan je put čovjeka ...... ako se neke i može nazvat ljudima
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

Sandro Ćurko Ja bi mu zabranio da gre van mrež ljude ...
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 19 sata/i

Tea Kim Piercereksia- evo novog poremecaja u sirokom spektru vec postojecih
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/i

Ivan Volf Ni na aerodromima isto bas ne prolazi... terorist xD
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 20 sata/

M G (to sam ja, jedini sam imao kontra komentar) smrdljive zamotane vehabijske hulje, ne bih se išao ni posrat u taj njihov smrdljivi pijesak na kojem možeš peć jaja, a kamo li u turizam. dobro da ga nisu pustili, kad te govna ne žele u blizini znači da si nešto bolje od njih.
Sviđa mi se · Odgovori · Prije 18 sata/i

18.08.2014. u 14:43 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (20)
Srpanj 2014 (43)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi