bruka se opere

zeko i potočić



idu kurac, kurčić i zeko šumom i sretnu konjsku kurčinu. konjska kurčino, di je potočić nestao?, upita kurčić konjsku kurčinu. ah, strpali su ga u ludnicu, hvalio se da je amazona, odgovori konjska kurčina kurčiću. u, jebo te, kaže kurac. odjednom iz šume izleti mrki medvjed : luuud sam, nemam gdje oprat šupak!!! aha, sam si priznao, rekoše okupljeni šumski doktori i strpaše mrkog medvjeda u ludnicu gdje je na miru oprao šupak u potočiću. p.s. zeko u ovoj priči nema nikakvu ulogu.

posjetio nas je saudijski princ. jedan od najbogatijih ljudi na svijetu. kad bi nam dao sve što ima možda bi nam otplatio 1% duga. treba nam još 99 takvih prinčeva. pod uvjetom da nam ovaj da sve što ima, u što sumnjam. a i šta bi bilo da nam sve da : predsjednik josipović bi samo obijesno otfrknuo : pih, i šta ću s tim ... to mi nije ni d od duga. sve ili ništa! ovaj odluči : sve! imam veze! u tom momentu predsjednik nazove washington i telefonskom sjednicom zaduži hrvatsku za još 500 triliona.

šta će nama hrvatima zrakoplovstvo? pa s kojim bi to parama kumovi onda betonirali, radili podzemne garaže, poticane stanove, rukometne arene, slavoluke pobjede, arheološke parkove, golf terene, apartmane i bazene, presvlačili asfalt na cesti da im se suv vozila ne tresu dok divljaju gradom, izmišljali nove besmislice, pelješke mostove ... branit će nas NATO winkwink (moram pazit kad stavljam ove mig znakove u post da mi ne padnu i ne ubiju ostala nedužna slova) oni su tu radi nas a ne mi radi njih wink branit će nas nešto kao što su obranili gazu ili srebrenicu. osobito ako im ne budemo dovoljno kvalitetno lizali jaja i redovno punili konzerve koje nam doniraju topovskim mesom.

ide dorothy šumom, kad odjednom ispred nje ... na podu leži konjska kurčina ... dorothy se sagne, oslušne ... živa je ... šta ti se dogodilo, konjska kurčino, upita dorothy? ra ... ra ... ranjen sam!!! pa tko ti je to napravio? tko? šta onaj monstrum zeko, onaj sotona? ili potočić, ona zmijurina podla? neee ... tko onda??? ku ... ku ... kurac tuzan i tko još? tkoooo!!! i ku ... ku .... ku ... kurčić tuzan o, majku im jebem, dva loša ubiše miloša! pa ... nisu me ubili, ranjen sam tuzan aaa, da ... da ... izvini ...

ide kurčić šumom i traži kurca, negdje mu se izgubio, i usput sretne konjsku kurčinu. konjska kurčino, jesi vidio kurca? upita kurčić konjsku kurčinu. a konjska kurčina mu odgovori : e ako si ti kurac, onda sam ja kurčić ohoho!!! ma neeee, tražim kurca, kaže kurčić! šta, hoćeš da te izjebem, mali pederu, kaže konjska kurčina. ma neeee, nego ne mogu nać kurca!!! pa daj u oglas, kaže konjska kurčina. ma neeee, nego ... ma ... nema veze ...

pojela si konkurenciju, sad sam samo tvoj ... žder ... mljac ... hmmm, daaaa, ja sam prava fem-fatal, to je nešto ko pom-fri, samo žensko winkwink daaaa, ta svinja koju jedeš ... ono kad sam joj nosio mahune u svinjac ... bilo je i nekih ... osjećaja ... a ti znaš kako su seks i osjećaji ... mljac ... povezani ... žder ... kurvin sine! nećeš razbojniče!!! krrrrrk ... ah, zaklao si me!! hehe, lagao sam ti ... imam još jednu ... biljku ... ljudožerku ... općim s biljkom ... ahaha, guram joj ga u one škampe ahaha

ona je ... kustosica izložbe ... ne diže glavu dok ljudi ulaze, čita svoju knjigu, i ždere jabuku ... u galeriji odzvanja "žvak, žvak, mljac ..." di ti je knjiga dojmova? upitam ju. nemamo, sad sam došla s godišnjeg ... pa ju nemamo .... aha, super ... mislio sam opisat dojmove mljackanja i žvakanja jabuke, slike nisam mogao ni skužit, ionako su sličile na tapete ... mogla je usput i pustit onu "suzama sam lepila tapete", da pojača dojam BALKANŠTINE.

novi avioni koštali bi 800 miliona kuna (to su one naprave koje lete, a padaju samo ako ih neprijatelj sruši). nova sveučilišna bolnica blato bi koštala 2 milijarde kuna. to je ono mjesto gdje se liječi narod. novi pelješki most bi koštao 2 milijarde kuna. to je ono čega su se svinje sjetile da operu pare. šta mislite kome će se pogodovati : a) vojsci b) narodu c) svinjama ? (pomoć pri odgonetanju : za poticanu stanogradnju već se odobrilo 280 miliona kuna, pored tisuća i tisuća neprodanih stanova)

nisam siguran da li ženske guzice po rijeci imaju neku auru, ali dok ih gledam više mi izazivaju sumnju u korupciju nego što mi izazivaju erekciju. sve mi dođu kao nekakve bezdušne majke, ne diže mi se na njih a i one mene ne jebu, ni doslovno ni simbolički.

idu kurac i kurčić lungo mare, i kurac pjeva : sićaš li se di je lungo mare ... nemam pojma, odgovori kurčić, imam pamćenje ko riba, nego ... kurcu ... a tko je tvoja kraljica? tko je kraljica kurca? šta pička? ma neee, jesi lud, pička mi dođe više nešto kao garaža ... moja kraljica kurca je ... neki feminizirani kurac, nešto kao ti, samo malo pametnije ... pametna riba! ooooo, nešto kao ... podmornica? daaaa!!! podmornica puna nijemaca, sa pametnim kapetanom, morskim vukom!!! daaaaaa!!!

koja je razlika između kim jong una i rulje koja mu plješće, i nekoga tko odluči promijeniti asfalt u cijeloj rijeci i onih koji mu plješću? šta im kim jong un govori na tom njihovom jeziku? govna su puna vitamina? kiša pada prema gore?

zašto je pao avion? da li mu se pokvario propeler ili auspuh? ne, pao je radi korupcije. pao je jer živimo u zemlji u kojoj su već pali svi avioni, samim time što nisu niti kupljeni. jer su kumovi potrošili sve, na sebe i svoje. jer je sve povezano. za dan domovinske zahvalnosti padne avion, branitelj se ubije na kružnom toku u vodicama, izvižde premijera i veličaju kordića, režisera reality horor show-a "48 sati pepela". mi smo jednostavno propali. nije što nam je pao avion, nego što nećemo nikada ni imati drugi, da ne pričam o 50 aviona koliko bi imala normalna zemlja u kojoj žive normalni ljudi a ne kumovi kojima je normalno da kradu i da im narod plješće. već 20 godina se ovu zemlju pljačka. npr. veliki slavko linić, mali riječki bog, prije 20 godina "zagubi" pare za obranu ... nekako ih slučajno nađe i naravno, shvati da je za njega i njegove kumove najbolje za obranu da s tim parama poploče korzo. šta će vojsci nove čizme, prave face hodaju bosi. ako si boss hodaj bos. i šta se desi jednom liniću? ništa : postane ministar financija, i kralj riječke građevine u sjeni. u švedskoj je žena kupila pelene djetetu na karticu od države i dobila otkaz sa ministarske pozicije. ovdje zakon važi samo za neke. ovo je zemlja u kojoj je društveno štetočinstvo zakon i pravilo. tko je odgovarao za krađu pijeska u gunji? tko je odgovarao za tisuće građevinskih investicija koje se nisu pokazale opravdanima nego su čista kozmetika, prodavanje magle. nitko ovdje ne odgovara za ništa jer su kumovi slizani. to je to. u orgijama bestijalnog kumovskog trošenja ne može biti mjesta za ništa smisleno. zemlja koja ruši svoj nasip za obranu od poplava nema u planu obnavljati svoju vojsku. bitne su samo uhljebljene guzice nekih, a ostali neka crknu u logoru na otvorenom. evo, tu je članak iz novina o linićevim obrambenim podvizima još od prije 20 godina. a koliko je još takvih linića i ... zagoraca?
"Slavko Linić je nedavno u Novom listu detaljno objasnio što je bilo s novcem. Linić je ustvrdio kako je inzistirao da se novac za oružje uplati preko računa pa je novac uplaćen jednoj američkoj banci, zatim je proslijeđen njemačkoj banci i na kraju je došao u Sloveniju. Budući da oružje nije stizalo, a u međuvremenu su počele "padati" vojarne u Otočcu, Gospiću, Delnicama, na Grobniku, zatražen je povrat novca.

Upravo u toj činjenici je "kvaka" kaznene prijave. Traži se trag novca iz Slovenije. Po ranijim Linćevim izjavama novac je utrošen na popločenje Korza."

http://www.novilist.hr/Vijesti/Crna-kronika/Policija-ispituje-gdje-je-nestalo-800-tisuca-DEM-za-obranu-Rijeke

idu kurac, kurčić i konjska kurčina gradom, gradićem i velegradom i kaže kurčić kurcu i konjskoj kurčini : pa nema ništa u dućanu ni za kurčić, ni za kurac, ni za konjsku kurčinu, sve je za ljude tuzan u to iz pravca krivulje naiđu neki ljudi i jedan kaže :"sve je za kurac, sve!!! tuzan " kurac čim je čuo ostavi ove i ode u pravcu krivulje, a kurčić i konjska kurčina se na to okrenu prema ljudima : a za nas??? ah, za vas ništa, rekoše im ljudi tuzan ni med kurcim ni pravice tuzan reče konjska kurčina utučenom kurčiću. http://youtu.be/NutUc78w9BA

idu kurčić i konjska kurčina pustinjom, a za njima oko 500 m mentalno je zaostao i kurac, kad odjednom, opaze kako na cesti ispred njih leži dorothy u polusvjesnom stanju, sva dehidrirana ... oko nje kruže deve, iznad nje lete lešinari ... vodeeee!!! Poviče kurčić konjskoj kurčini ... vadi onu čuturu!!!
... evo, reče konjska kurčina kurčiću i doda mu čuturu. i tako primakne kurčić čuturu dorothynim ustima, a ona onako procijedi kroz zube i prašinu : neeee vodeeee ... kurcaaaa!!! A, kurca, dobro, dobro, konjska kurčinoooo, poviče kurčić konjskoj kurčini ... brzooo ... zovi kurcaaaa ... kurčeeee, brzoooo, poviče kurcu konjska kurčina, imamo hitan slučaaaaj ... aahaha, evooo, evooo ,dolaziiimmm, poviče kurac sa 500 m mentalne udaljenosti tj. zaostalosti ... evo, ide kurac, zvao ga je konjska kurčina, sad će ti doći, izdrži još malo, reče kurčić ... hvala vam, hvala kurcu, konjskoj kurčini i kurčiću, puno vam hvala, spasili ste mi seksualni život ... i dok se zahvaljivala iz pravca el alameina dođe ušata životinjica s repom ... heja ekipa, šta se ovdje zbiva? Ah, ništa zeko, imali smo hitan slučaj, spašavamo seksualne živote, tradicija je to, i kvaliteta, nešto kao končar ili croatia osiguranje, samo u seksualnom smislu ako kužiš šta ti hoću reć???? Nego ... ako tražiš potočića, ovdje ga nema ni nacrtanog ... ma da kakav potočić, pa nisam ja zeko pa da tražim potočić, ja sam pustinjska lisica, ja sam erwin rommel, italiano vero, capisci? Aaaa, capisci herr rommel, odgovoriše mu kurac, kurčić i konjska kurčina. A spašena dorothy s poda onako procijedi kroz zube i prašinu : romeo? A rommel ju pogleda : julija? Zagrize ju za nogu i odvuče u svoju jazbinu gdje su sretno živjeli do prve nesreće, a nesreće su im se događale svakodnevno ... razna pustinjska plemena bla bla ...

07.08.2014. u 12:54 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (20)
Srpanj 2014 (43)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi