bruka se opere

gužva u praznom autobusu



Uđem danas u bus, prođe par stanica kad evo ti ga bakula (linijska kontrola). Kartu, molim ... i ja
onako pristojno pokažem kartu, kad odjednom moja kara proviri ... šta kara, šta hoćeš ti? Evo, imam
kartu ... evo, sad ću pokazati ... ja gledam, ne mogu vjerovat ... štaaa ... vraćaj se idiote! Ahahaha! Šuti,
kretenu, jer ti se neću dić pred pičkama ... ah ... oh ... dobro onda ... nisam ja ništa rekao ... evo ... evo
gospodine bakula ... kaže moj kurac ... karta za karu ... iako se ja ustvari mogu voziti i bez karte jer ja
sam važan, imam rođake na svim važnim funkcijama ... ahahahah ... ja upravljam ovim sistemom ...
sve na kraju bude KAKO JA KAŽEM ... kužiš? BAKULO. Ahahahahhaa, ma gospodine kurac, vjerujem da
imate sve veze i da se možete voziti i bez karte, ali iskreno rečeno ... ahahahhaa ... pa ja bih vas pustio
jer vi niste kurac ... nego KURČIĆ, a djeca u ovom autobusu ne plaćaju kartu pa tako i djeca kurčeva ...
ma vidi ti njega ... mali napoleon ... ahahaha ... ali da vam kažem gospodine kurac, vi se ustvari
možete voziti i kao invalid, jer tako mali kurčić ... pa to je strašno ... a jeste vi sigurni da niste kinez?
Mislim ... mogli biste tražiti kinesko državljanstvo ... tamo fali ... kurčića ohohohoho ...
Pička ti materina, vrijeđaš me na javnom mjestu, smrdljivi kurvin sine ... ja sam važan, ja imam
kumove, mi ... mi ćemo napravit veliki pelješki most preko rijeke save ... da da pička ti materina ...
ajde bakulo ... ajde reci ... koja rijeka sava teče ispod pelješkog mosta? Ne znaš? Normalno da
neznaš ...
Cijelo vrijeme dok je trajala bučna svađa između mog kurca i bakule sjedio sam kao paraliziran ...
blijed ... ako podržim svoj kurac, bakula me može izbaciti iz autobusa pa ću ići pješke ... ako podržim
bakulu ... kurac mi se neće htjet dignut pred pičkama ... dignut pred pičkama ... dignut pred
pičkama ... i u tom momentu skužim da se u busu stvorila gužva i da oko mene stoje neke pičke ... i
pukne mi film ... konačno se obratim kurcu ... ajde, digni se pičkama! Dosta je bilo zajebancije!
Kad odjednom pičke popizdile, počele me lupat torbicama po glavi ... smeće ... perverznjačino ...
EGZIBICIONISTOOOOOO :O ... neeeee, ne razumijete me ... meine damen ... oh mein gott mein gott ...
bakula uhvatio kurac za vrat i počeo ga natezat ... pička ti materina ZADAVIT ĆU TE! Kurac viče : neeee,
neeee, gazda spasi meeee ... ja se derem na bakulu : pusti ga pička ti materina izdrkat ćeš mi ga tu
pred pičkama pa ću radi tebe ispast peder, a ako se to dogodi jebat ću ti mater!
Ma kome ćeš ti jebat mater pička ti materina, kaže bakula, raskopča košulju, kad tamo dinamit ...
okine detonator! Bum!
Tog dana novine su objavile : bombaš samoubojica raznio se u autobusu. Ni jedna teroristička skupina
još nije preuzela odgovornost za napad. Sumnja se na brigade bombaša samoubojica al akse.

ide onaj auto s razglasom :"jedna od najopularnijih grupa NA SVIJETU ..." šta to meni predstavlja? a šta ako je cijeli svijet lud? gdje su svemirci da daju objektivan sud? šta znači "svjetska slava"? nagledao sam se ja tih urbanih legendi i slave preko veze i plagijata. šta nije ljepše ako ja prije spavanja pjevam svom kurčiću nekakvu uspavanku tj. budnicu "PAJKI PAJKI ...", a on se onako digne i kaže "JEEEE, NAJBOLJI SIIII", a ja njemu kažem :"JEEEE, I TI SI NAJVEĆIIIII". šta nije to prava slava?

.. nemam dobru karmu, ali imam dobru karu ... udaj se za mene ... ali nema seksa prije braka wink hoću dragi, tako si iskren i predivan ... dok vas smrt ne rastavi ... da ... da ... jeeee, uspio si preskočit prag a da se nismo spičkali, ti si supermeeeen ... aha ... soba ... AAAAAAA!!!! to nije dobra kara ... to nije ni kara ... to je KURČIĆ eeee, to ti je LOŠA KARMA wink

ja bi bio novi zamjenik ministra turizma! ali gospodine ne udovoljavate uvjetima natječaja tuzan kad odjednom proviri moj kurčić kroz šlic : gospođo, a ja? vi gospodine, vi ... vi ćete ... ummmm njummmm

idu zeko i potočić šumom i sretnu kurca i kurčića. ahaha, koji ste vi zeko i potočić, kažu kurac i kurčić. ahahah, koji ste vi kurac i kurčić, kažu zeko i potočić. ahahahaha baš toooo, i onda su se zagrlili otišli svi skupa u oz potražiti čarobnjaka iz oza. na putu prema ozu srela ih je dorothy, sjela pored potočića, ispekla zeca na ražnju i nabila se na kurac, a onda i na kurčić.

međunarodni sud za ratne zločine u makarskoj oslobodio je danas 25 izraelskih tenkova od optužbi za ubojstvo 100 djece s obrazloženjem "tenkovi su iz obitelji društveno prihvatljiva ponašanja." očekuje se i izricanje presude riječkog suda za tobogane riječkom toboganu-krvoloku za otkidanje komadića dječjeg prsta. vidjet ćemo iz koje obitelji dolazi tobogan, a onda i presudu u skladu sa prethodnim saznanjem.

oči boje bevande

Oči boje bevande
Klapa „bonaca“ pjesma „oči boje lavande“
Kažu da ljubiš nekog boema ( ... kakav problem što je netko boem? Tin ujević ti ne valja? Bukowski ti
je glup? Šta je s tobom, nakazo? Imaš bager i veze u lokalnoj samoupravi pa bi to značilo i da moraš
imponirat ženama? Vjerovatno si veliki patriot, iz minhenske bojne ... dok su drugi ginuli ti si se
bogatio pa sad imaš pravo da sudiš ljude po tome koliko imaju novaca u džepu. Mrš u pičku materinu.
Mislim, ako hoćeš, bez prisile, mi boemi sve kulturno pitamo.)
skitnicu neku (... kakav problem što netko skita okolo, šta su bolji oni što sjede 20 sati na dan pred
televizijom i gledaju turske sapunice i žderu kobasice jednu na sat?)
Da druga si žena (... kakav problem što se netko promijenio na bolje?)
A ja sam skoro lud od tvoga otrova (... ma ti si ljubomorno pseto ... voliš samo svoj vlastiti šupak i
treba ti čistačica koja ti nosi sarme, u koju guraš kurac, koja ti rađa male psiće i pere ti gaće)
I molim se pred ikonom svetom (... nemoj, bog voli siromašne a mrzi bogate primitivne ljubomorne
uhljebe, majka božja povraća dok te gleda pred njenom ikonom. Bog te gleda i gadiš mu se. )
Ljubavi moja (... nemoj ... nemoj ... ti voliš samo sebe. )
Ja poželim noćas
Vrati mi bože, oči boje lavande (... oči su ti trenutačno boje bevande ... a vratit će ti se stari sjaj nakon
tretmana za liječene alkoholičare, ali moraš se i ti malo potrudit )
Sanjao samkako letiš u krilu anđela, sad je i bog na tvojoj strani, ljubavi moja (... pa šta se buniš ako je
nekome dobro i ako je bog na nečijoj strani ... a ne na tvojoj jer si gad. hahahahaha)

24.07.2014. u 14:36 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (20)
Srpanj 2014 (43)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi