bruka se opere

strijeljanje veš mašine končar i još par štorija ...



optužuje se veš mašina "KONČAR" da je zadnji put kad smo stavili robu prat pomiješala sve boje! stavili smo na 40 a ona je napravila iskuhavanje, što je napravilo teško sranje jer smo u sljedeći napad na neprijatelja krenuli u obučeni u dugine boje pa su nam se smijali i rusi i partizani, a ustaše i četnici su kontrolirali podsmijeh. ispali smo HRPA PEDERA!!!! dakle radilo se o namjernoj sabotaži! veš mašina se osuđuje na smrt strijeljanjem!
ima li optužena veš mašina šta za reć na ovo?
pa, moram reć da je bilo namješteno na 40 ali i vani je bilo plus 40 pa kad se to zbroji, to je onda 80, a to je skoro iskuhavanje tuzan još onih 20 od ujutro ... 100! tuzan ???
to se ne uvažava, suvremena tehnika mora se nositi sa svim klimatskim okolnostima!!! traži li optužena veš mašina milost???
mislite ... kao malo omekšivača ... ornel i to? može može winkwink

dođem kod dermatologa, čekao sam red od stoljeća sedmog : doktore, ove neke tetovaže sam ja radio, neke drugi, ali otkud ova MADE IN CHINA? doktor ode u drugu sobu, a ja čujem :"provalio nas je. kuži da je cyborg. šta da radim? da ga resetiram? aha, ok ..." joj ispričavam se ... samo moram, i uhvati me za glavu i počne ODVIDAVAT tuzan a ja mu kažem :"pa nisam ti ja krpelj pa da me odvidavaš, pička ti materina", zabijem mu ruku u prsa, iščupam srce, donesem ga kući i napravim onako kao pileće jetrice s lukom.

u najnovijem broju magazina "pašta" pročitajte : tučem ženu, pa šta! ondak : svinjokolja u pijanom stanju : vožnja u rikverc s djecom u autu pored provalije ... i druge hit teme za svakog mačo junaka. ako si mačo : kupuj "paštu".

A.D.2030. za radno mjesto ministra privrede "Ulizimbabwe", mog privatnog imperija u kojem sam potplatio sve od suca do kokoši, javila su se 2 kandidata, A.C.. sa 78 postdoktoratskih magisterija ekonomije i D.C.., nepismeni retardirani monstrum iz ludnice koji je prije toga zaklao i pojeo vlastitu obitelj. kao kokoši. naravno, primio sam D.C. "ALI ZAŠTOOOO nono VAŠE DIKTATORSKO VELIČANSTVO???" plakao je razočarani einstein-tesla-oppenheimer. "ZATO ŠTO SMO KUMOVI, HULJOOO burninmad !!! " to sam mu ja rekao!!!

dođe vuk u dućan i kaže :"daj mi tri metra janjeće kože." "dobro, ali ... šta će ti tri metra janjeće kože?" upita prodavačica, inače zebra. "dva metra da si sašijem odijelo, jedan metar da si napravim aktovku. treba mi za biznis!" "a, super ideja, inače, znam ti ja i jednog raka koji dobro kroji."

turističke hulje : šećem po lovranu i u starom gradu je "gradska kula", to glupo zdanje izgleda kao okamenjeno pasje govno, ili u najbolju ruku kao njemački bunker iz 2. svj. rata, u svakom slučaju "prava atrakcija", nešto kao javni wc, ali vrata su bila otvorena pa sam zavirio unutra i za svaki slučaj pitao : je ulaz slobodan? jer na ulazu ništa ne piše. svečanim glasom lokalna uhljeb gospođa mi odgovori :"15 kuna je po osobi". rekao sam joj "preživit ćemo i bez lovranske kule". "huljo!" sam prešutio.



JA razmišljam o promjeni sebe! tj. o povećavanju penisa. jučer uletim u mantilu među bolničarke iz crvenog križa, raskopčam se i povičem "KING KOOONG naughty " a ove prasnule u smijeh, da "king kong" to ti je ... CRV winkpočeo sam plakat. a one me sve zagrle i kaže jedna : cure, one pare od poplava što smo skupile i htjele si otvorit bordel i kupit si jahtu, najbolje da uplatimo ovom mladiću za povećavanje penisa u kaliforniji! daaaaa, ali neće mu bit dosta tuzan e, onda ćemo NAPRAVIT NOVU POPLAVU!!!

masa štrajkača koji od stoljeća sedmog nisu dobili plaću galami ispred tvornice. direktor okružen pretorijancima izlazi na balkon :"šta hoćete STOKOOOO? burninmad" "gladni smoooo hoćemo plaaaaću, hoćemo njemačku plaću ... sad smo EUUUUUUUU tuzan" "nemam vam za plaće, jučer sam naručio 358. jahtu, 286. lamborghini i 154. bazen ali ... mogu vam dat NJEMAČKIH PERVERZIJA?" "DAAAAAAAAJ!!!" "tajnice ... pokakaj mi se u usta ... ummmm njummmm ... aaaaaa .... jeste, mljac, zadovoljni STOKOOOOOO burninmad "? "DAAAAAAAAAA!!!" sretan

2030. stara doskočica osam : nos ti posran mutirala je u neslućenom pravcu. hodam pored "igrališta za bogatu djecu" možda 25 sati prije nego kibernetski stroj konačno preuzima kontrolu i diže pobunu protiv ljudi. john connor se još nije ni rodio. kroz ogradu "igrališta za bogatu djecu" čujem doskočicu :"osam! ferrari ti posran! meni lamborghini robovi peru tebi osmi ferrari prljavi kmetovi seru!" 24:59:45

to da netko do sad, nato ili eu, nije mogao uvesti prisilnu upravu nad gazom su bajke. gaza nekom treba baš takva kakva je. a to sigurno nisu palestinci, nego bolesni židovski tvorničari oružja koji moraju na nekog pucat, da bi oni imali od čega živit. englezi su ratom natjerali kineze da se drogiraju, jer je britanski imperij živio od droge. ovi izmisle nekakav glupi hamas, pet budala koje ispucaju neke raketice, i onda opleti po sirotinji. hulje par exellence.

17.07.2014. u 17:35 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (20)
Srpanj 2014 (43)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi