bruka se opere

Cvrčak



sutjeska, 1943. vladimir nazor sjedi u nekoj pukotini od stijene i pod utjecajem zvuka štuka u niskom letu, bombi i krikova ranjenika piše svoju legendarnu pjesmu "cvrčak" ... "i cvrči cvrči cvrčak ... na čvoru crne smrče ..." ... kako dalje u pičku materinu? ... oko njega stalno kao pomahnitao kruži drug tito, i ispušta nekakve nesuvisle zapovijedi :"DRUGOVIIII ... NAPRIJEEEED!!!! DRUGOVIII ... NAZAAAAD!!!! DRUGOVI ... NEGDJEEEEEE ... " daj tile odjebi više ... jebem tebe i krizu ... DAAAAAAJ ... pišem CVRČKA!!!! PIČKA MU MATERINAAAAA !!! dobro ... dobro ... šta ni ... crtu spida nemaš? a ... nemaš? a za pisat svoje usrane pjesme imaš ... jebat ću ti mater nakon rata, nećeš mi se izvuć ... šta je ovo ... tko ste vi? mi ... mi smo četnici druže tito, poslušali smo tvoju zapovijed o amnestiji za sve koji napuste ULTRA PARTY SPLIT i dođu ovdje kod tebe na sutjesku i donesu speed. A, DOBRO ... DOBROOOOO UIIIIIIIIIIIIIIIIII smokin MENI ... MENI PREDAJTE SPEED, a kod druga nazora po petokrake, on će vam najbolje sašit petokrake ... jel tako vlado smrado ... đubre škrto ... hehe ... gade ... ok drugovi ... idem ja u spilju ... smišljat nove genijalne planove ... jel da hhehehe ... wink
druže nazor, rekao nam je drug tito da nam sašiješ petokrake!!!
hah ... direktiva ... daj vamo te šubarice ... a niste mu dali baš sav ... speed???
možda i nismo druže nazor, videćemo kad sašiješ petokrake na naše ... šubarice ...
dobro ... ali daj mi kokarde vamo, ako bude četnička ofanziva da si ja stavim kokardu pa da četnici zakolju mene, a ne vas ... hehe
jao druže nazor ... kakva krasna pesma ... jel mogu da je prepišem na ćirilicu za braću srbe?
može brate srbine ... samo ti prepisuj ... nek se narod kulturno uzdiže ...
F2@G8 H<@G8 A@18= 0= G2>@C 15;> H<@G5 ... =>A>@
evo druže nazor ..
ma šta si to napiso : cvrči šmrči srbin na čvoru belo šmrče ... nosor ... sprdaš me ... a pička ti materina ... jureeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
šta je gospodine nazor? u čemu je problem? kakvi srbi? moji crnci iz crne legije će to sve riješit!!!! aaaajmooo crnciiiiii!!!!
ma ne ti francetiću, kaštelana sam zvao ... jureeeeeeeeeeeeee!!!!!
oooooj druže nazor!!! šta je bilo?
tjeraj ove srbe u božiju mater ... nek idu partijat tamo po srbiji ... jebem im sve po spisku ...
ne mogu druže nazor ... svi vojnici mi imaju "tifus" ... usrali se od one konjske droge ...
druže nazor ... šalili smo se ... kad će naše ... petokrake?
e, sad kad ste tako bezobrazni ... plaćanje unaprijed!!! da vidim speed!!!
aha ... šmrrrrk šmrrrrkk ...
i jebem ti ... evo i inspiracije ...
aha aha ... :"Svoj trohej zaglušljivi, svoj zvučni, teški jamb...
Podne je. - Kao voda tišinom razl'jeva se.
Sunčani ditiramb.

I pjeva: "Ja sam danas ispio sunce plamno.
I žilice su moje nabrekle ko potoci.
U utrobi se mojoj ljuljuška more tamno.
Na leđima mi šuma, što nagli trgnu srh.
Dv'je st'jene, dva obronka postaše moji boci,
A glava - gorski vrh."

I cvrči, cvrči cvrčak na čvoru crne smrče,
Dok sunce s neba lije na zemlju žar i plam:
"Zemniče, ja sam himna što bruji za oltarom,
Dok šuti gordi hram.

... Izađi! - Što se kriješ pod krošnjom, u rupama?
Na kamu puž se sunča, na travi grije crv!
Rominja s vedra neba ko kiša od iskara
Sunčana sveta krv.

... Izađi - ti, koj' niknu iz zuba ljuta zmaja,
Da budeš grm što gori, luk napet, plamen mač,
Al raznježi ti dušu milinje cvjetnog maja,
Al omekša ti srce jesenjih voda plač.

... Zaprznio te mrak,
Po zemlji sipaš žuč.
A tebe zemlja rodi da budeš čil i jak,
Da nosiš u njedrima radosti zlatni ključ.

... Ja gutam žar sunčani.
I osjećam u sebi, gdje struje šumne r'jeke,
Šumore zelen-luzi svjetlošću obasjani,
Klokoće vrelo, more pjeni se i krkoči,
Modri se grožđe, i zri bobulja sure smreke,
Niz bor se smola toči.

... Zemniče, ja sam pjan.
Oh, sunca, sunca, sunca.
Još led mi noge trni,
Pred očma još se crni
Odurni zimski san."

I cvrči bez prekida, šiba teškim ritmom
Goleti ugrijane, lug mrtvi, sparni zrak.
Trepeće oštra pjesma ko vjetra na krilima
Dugačak svilen trak.
I pjeva: "Slava zemlji i suncu i talasu!
Dajte mi kaplju rose na kori jasenovoj,
I kaplju žuta soka na bobi na smrekovoj.
Al velju snagu novu podajte mome glasu.

... Sunčeve žice idu od neba pa do zemlje,
Napete kao strune. Golema harfa sja.
Mnogo je ruku dira. - Nebesa zabrujaše,
I sluša zemlja sva.
Mir je na vodi, muk je u docu i luzima,
Al čujem velje srce, gdje kuca sred dubine:
Bojiš se, zemljo majko, da onim pod prstima
Ne zamre pjev sunčani, žica se ne prekine.

... Zemniče, čuješ poj?
Šumi ko srebrn-more,
Zuji ko pčelâ roj.
I pjeva: "Sv'jet je lijep, a život dar je s neba,
Al žeđa nek ti bude velika, ljuta glad.
Pa gutaj vatru moju i siši ml'jeko moje,
I bit ćeš sveđer mlad.

... Oh, sunca, sunca, sunca!
I vonja sa doline
I vjetra sa vrhunca!

... Zemniče, ja sam pjan.
Gle, iza žbuna viri,
Pomamnu pjesmu sviri
Na fruli nagi Pan."

I cvrči, cvrči cvrčak na čvoru crne smrče
Svoj trohej zaglušljivi, svoj zvučni, teški jamb.
Podne je. - Kao voda tišinom razl'jeva se
Sunčani ditiramb."

hvala braćo ... evo vam šaka petokraka i ... dođite nam opet smokin

15.07.2014. u 12:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (20)
Srpanj 2014 (43)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi