Život je kurva koja "daje" još jednom gratis...


Malo čudan naslov, ali ima dosta veze sa ovim što ću napisat.... Život zapravo i je kurva koja ti ponekad može dati sve, a ponekad te može samo zajebat i ne dat ti ništa.... Moj život je u ovih zadnjih mjesec dana dosta zajeban i kompliciran. Trudim se kolko mogu ispravit neke stvari koje sam loše napravio, ali to drugi nekad ne razumiju... Nekad mi se čini da kad pokušam pomoć nekome ili kad pokušam ispraviti neku lošu stvar, onda još više zajebem jer to što sam napravio nije nekome po njegovom ukusu! Ali kolko god loših stvari napravio u životu, on ti pruža još jednu priliku... Tu zlatnu priliku da se iskupiš, da popraviš ono što nisi mogao prije... To je dobra strana života. On ti može pružiti ono najbolje, ali i ono najgore... Ja nikako da se izbalansiram između te dvije sredine, uvijek me nekako vuče prema onom gorem. I silno se trudim da popravim stvari, ali neki ljudi to nevide, neki ne žele vidjet, neki jednostavno prosuđuju osobe po njihovim prijašnjim (ne)djelima pa ih tako zapamte i nežele vidjet tvoju drugu stranu... Onu bolju stranu koju svaki čovjek ima u sebi... Ali u ova dva dana kad sam došao sam mora život mi se postepeno poboljšava... I u moralnom i u socijalnom smislu... Mislim ipak da ovo ljeto neće biti trošak vremena... I evo vam savjet: UŽIVAJTE U ŽIVOTU I U SVOJIM MLADIM GODINAMA JER SAMO SMO JEDNOM MLADI!
I još nešto: Be cool, fuck the school!

Image Hosted by ImageShack.us


01.08.2006. | 19:19 | 37 Komentara | Isprintaj | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Kolko vas je bilo od 26.6.2006.

Free Web Counter






O meni....

rođen sam 16.01.1991.

živim u Zagrebu u Dubravi

navijam za Dinamo (Bad Blue Boys u duši)

slušam sve...narodno, rep, tehno, ali i metal ako se moram nabrijavat za natjecanja...

najbolji hrv. bend: Prljavo kazalište, Hladno pivo

volim: kada profesor dobije slom živaca, jake zvučnike sa velikim wooferima, upaljač koji radi, terorizam, glasno puštat narodnjake, kavu s mlijekom i cigaretu, horor filmove itd...

ne volim: sotoniste, kada nemam cigareta, gay parade nasred Zagreba, popravne ispite, kad se ne nađem sa curom, ogovaranje, laž itd...

idu mi na živce: svećenici, pederi, pedofili, slovenci (alpski srbi), loši horori na koje se uvijek smijem, i najviše od svega - moji pogani susjedi koje mrzim iz dna duše...

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Bad Blue Boys
Germania sport
Lela
Sara
Dros
Gavrankopetarda
Korny
Turbo Folk

Image Hosted by ImageShack.us


Tekstovi pjesama

Stickwit U

I don't wanna go another day,
So I'm telling you exactly what is on my mind.
Seems like everybody's breaking up
Throwing their love away,
But I know I got a good thing right here
That's why I say (Hey)

Nobody gonna love me better
I must stick with you forever.
Nobody gonna take me higher
I must stick with you.
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby.
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you.


I don't wanna go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind.
See the way we ride in our private lives,
Ain't nobody getting in between.
I want you to know that you're the only one for me (one for me)
And I say

Nobody gonna love me better
I must stick with you forever.
Nobody gonna take me higher
I must stick with you.
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby.
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you.



And now
Ain't nothing else I can need (nothing else I can need)
And now
I'm singing 'cause you're so, so into me.
I got you,
We'll be making love endlessly.
I'm with you (baby, I'm with you)
Baby, you're with me (Baby, you're with me)

So don't you worry about
People hanging around,
They ain't bringing us down.
I know you and you know me
And that's all that counts.
So don't you worry about
People hanging around,
They ain't bringing us down.
I know you and you know me
And that's why I say

Nobody gonna love me better
I must stick with you forever.
Nobody gonna take me higher
I must stick with you.
You know how to appreciate me
I must stick with you, my baby.
Nobody ever made me feel this way
I must stick with you. (2x)


(The Pussycat Dolls)



Od sveg zla

Za ruku vodim te,
u svoje odaje,
kroz zemlju divova,
i ratnih strojeva.
Mjesec krvav je,
nit' se zvijezde ne vide,
s dvije krijesnice,
za ljubav tvoju borim se.

Za ruku vodim te,
i šapćem-" Ne boj se".
Kroz zemlju divova,
i riđih zmajeva,
ispod košulje,
stežem evanđelje,
s dvije krijesnice,
za našu ljubav borim se.


Od sveg zla,
čuvat ću te dušo ja. (4X)


Za ruku držim te,
pa onda prenem se.
Ti pitaš-" Što mi je"?
Ja kažem -"Čudan san".
San o ljubavi i drugim silama,
s dvije krijesnice,
za našu ljubav borim se.


Od sveg zla,
čuvat ću te dušo ja.(4X)


(Prljavo kazalište)



Na dan kad si rođena

Na dan kad si rođena
rodilo se sve na svijetu što li
na dan kad si rođena
rodilo se sve na svijetu što volim

Rani ove grudi jer od tvoje
ruke nikada ne boli
rani ove grudi pa od suza
pravi melem, ostaće jelek
da tu si bila u srcu mila

Da li si iz moga oka kanula
dal si dio duše ona strana crna
na dan kad si rođena
rodilo se sve na svijetu što volim

Volim kada osjetim da boli
znak je da sam živ
i da ću možda još jednom
da te vidim. 2x
(pa makar zadnje mi bilo to)


Ako ti je stalo nemoj druge
da ljubiš, budi sama
ako ti je stalo ti me žali
u samoći budi dama
proći ce rana za mjesec dana

Nema te već dugo, žuta jesen
se tiho spušta do srca
nema te već dugo, ali čuva
prošla zima tragove male
da tu si bila u srcu mila

Da li si iz moga oka kanula
dal si dio duše ona strana crna
na dan kad si rođena
rodilo se sve na svijetu, što volim

Volim kada osjetim da boli
znak je da sam živ
i da ću možda još jednom
da te vidim. 4x
(pa makar zadnje mi bilo to)


(Boban Rajović)