brook*s world

nedjelja, 04.02.2007.

...samo za chestera...

Ej ljudi...wave
ja bih vam htjela novi post napisati...ali ipak ne...pričekajte još malo....:*)
Budem za par dana...( nemoj da tko pomilsli da neam o čem pisati...)...IMAM....:*)
moram još samo reći da sam u šoku...i to Dojčlandskom šoku....nisu zaslužili titulu svjetskih prvaka...ne...nikako..!!!:*) fuuuujjj.....GAMAD NJEMAČKA....burninmadburninmad...!!!!!*)

P.S.

Ajd....da vas upozorim da će od sada pa na dalje svaki puta na kraju posta pisat neke lijepe stvari o mom Chesteru ( NeNo)....koji je (*evo sada te riječi*) najmiliji...najbolji...najumiljatiji...
najsimpatičniji...najiskreniji...najtalentovaniji...
najslađi...najzgodniji...najšarmantniji...
najpametniji...najljepši....dečko koje poznajem

...eto...on će znati zaš ja ovo pišem...!!!!!!-
CMOK za njega..!!!!!!:*)kisskisskiss

Sve vas ljubim...šaljem kisssse...i pišite mi....šaljite te komentarćiće...love u all...!!!!!*) wavewave

04.02.2007. u 19:24 • 170 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis blogaaaaa...i links....

prvo ćemo links...ali samo oni koje redovno čitam....

danijela-predobra za ovaj ludi svijet...mia principessa:*)

little chester- tip koji se jednom rađa....musicista:*grazioso:*)

dark angel-blog koji nemre opisat 1001 riječ- studentessa:*)

my little world- blog do jaja....cara mia:*)

M@l@ Seljancica- ma predobro da bi bilo istinito:*)

voda- jednostavno najbolji....fotogenico:*)

:: LUCY FAIR::- predobre priče...scrittrice:*)

joe - samo za dame koje znaju praviti kolače:*)

FRENKI- odi i uživaj:::*)

ricana- s njom nikada nije dosadno-fantastico:*)

peyton- super blog....mia cara amica:*)

otkacena...navija za Hajduk...super cura...

ima još par blogova što posjećujem ali ne redovno...
ako sam nekoga zaboravila RECI...thumbupthumbup



::::: sada opissss blogaaaa :::::

ma joj..........sve naj,naj,naj,naj...i opet naj,naj,naj..hehehe...
na ovom blogu ćete često naići na neke priče koje su posljedica moje bujne umjetničke balave..
....sjebane...
sexualno napaćene mašte
...i vjerujte biti će jako zanimljivo..ali to se dešava svake 23. subote svake prestupne godine....stoga nemate brige....!!!!!thumbupthumbup
...ali biti će priča iz surove...sjebane...
užasne....
grube...
napaćene...
bolesne...
tužne....
bolne stvarnosti
odnosno ...realnosti....yesyes

..tu će se ponekad pronaći i moji jednako napaćeni snovi koje samo moj jednako bolesni um može trpiti tj.sanjati....!!!!!!bangbang

....nadam se da će te priče..izmišljotine...koje u sebi mogu sadržavati slike tj. scene sexualno poremećnog nametanja..odnosno sexualnog zlostvljanja biti dovoljno jadne da zadovolje vaš jadni i bolesni moronski um....!!!!!!!partyparty

....priče koje su posljedica tj. prozvod surove..jebene...itd itd itd stvarnosti...čitajte sa dovoljnom količinom respecta i pored sebe čuvajte kutiju tableta za smirenje..jer....troškove sa klinike za lječenje mentalno poremećenih osoba nemojte slati na moju kućnu adressu..!!!! HVALA...!!wink

....ali ove koje su plod moje mašte možete shvatiti kako god želite....meni je sve jedno...jer do sada nisam vidjela većeg bolesnika od same sebe...pa stoga me više ništa ne može iznenaditi...!!!!!!!!!!....smokin
( dobro kada bi me Chad M.M. zaprosio to bi me iznenadilo...ehehhethumbup
ali ja bih tada vjerovatno bila ili napušena ili pijana dovoljno da pomislim da me netko zajebaje pa bih odbila...kao u fazonu nećeš se sa mnom tu zajebavat..!!!- uh tek sada svaćam koji sam ja idot...ajd dosta!!!!)

...uživajte u čitanju mojih predivnih postića...ne dajte se zavarati mada ću ja to pokušati.....ehheehhe...!!!!!!!.....naughtynaughty

....za one srčane bolesnike...ili druge tipove malo težih bolesnika..predlažem da ne čitate...posljedice bi mogle biti katastrofalne..ne odgovaram za vas...!!!!...thumbup

..naime..ako možda budem napaljena dok vam budem pisala post..nemojte se čuditi ako vam po monitoru počne curiti..tj. kapati tzv " tečnost "..ehehee...!!!!
....samo uzmite maramicu i pobrišite to... !!!!!!...njaminjami

....ponekada ću vam možda napisati i pokoji glupi vic o debelim, mršavim...i slično ljudima...ali nemojte se ljutit....jer JA sam inače mentalno poremećena osoba kojoj nije stalo ni do koga...samo do sebe i sex-a...nemojte me uzimati za ozbiljno..ali taj vic će vjerovatno i biti posljedica lošeg sex-a...mog neizlječivog alkoholizma...
nedostatka nikotina u krvi ili pak jednog od mnogih živčanih slomova.
..nažalost..!!!!!!...

...stoga nemojte se ljutiti...mene su vam lječili najbolji lječnici..psihijatri ovog jebenog svijeta..ali prije nego bi me izliječili završili bi u umobolnici...kažu da im nije bilo spasa....šteta...sve su to fini ljudi..joj..joj..jest život KURVA...ali ajde...!!!!..što je tu je..!!!!..namcornamcor

...inače sam ovisnica od SEX-u stoga molim za dovoljnu količinu razumjevanja kada sam par dana bez " toga " ...a trebam da napišem novi post..molim vas...!!!

...zalažem se za to da osobi koja je izmislila KONDOM dodjelimo nagradu SNM
(Sexualno Napaćenih Manijaka )..!!!..izborit ću se ja za to...!!!!...thumbup
..ali do tada...
...ja i dalje živim ovaj usrani tinejdžerski život kako mogu...i što normalnije mogu...!!!!..a vi se držite što dalje od mene...!!!!!thumbupthumbup...Bjež*te dok vas noge nose..!!!!!

Nažalost moji jadni kućni ljubimci ne mogu pobjeći od mene vake budaletine...jbg...
imam vam ja psića...( Jerry)....kako je samo divan..maleni..
crn
..
..ima crvenu ogrlicu..
kaže da navija za Redse pa ju zato nosi...
al eto ne mogu ga natjerat da ju skine...cerekcerek

...Imam Indijskog miša...( Crnjo se zove) ...divan..čupav...joj..ma ko bombon....
...ali jbg..ne voli me baš nešto puno..
kad god da ga uzmem u ruke ili u krilo....popiški se po meni...
a ja kakva sam napaćena uzvratim mu istom mjerom...ma ja..!!!!-thumbupthumbup

ajd sada malo o meni..smijehsmijeh.

da vam kratko opišemmm sebe..( ludaču,drolju,
budalu
itd..itd..
).....

visoka 1.72-3
plavuša.....( curke ne morate biti ljubomorne)
veliki fan Barce....obožavam ju......
obožavam nogomet....skijanje...
plivanje.....flert...
...sex
...itd....thumbup...
...sviram kalvir već 8 godina
i jako sam ponosna na toeto da se vidi da i plavuše mogu biti pametne
i inteligentne
...a ne da ih se
posmatra kao
sex bombe....
treniram ples....
i slušam samo domaći RAP...naravno kralja Marčela...
preko cijelog zida u sobi mi piše Marčelo)..
jako draga pjevačica mi je Laura Pausini...
fina mjuza stvarno...
što se tiče jezika...
Engleski...
Talijanski
( moj omiljeni)...poneš Njemačkog ...mogu se snaći i sa Makedoncima...
Slovencima
i sl...pomalo Španskog...
trudim se naučiti što više jezika....
ma ja sam sebi najbolja
...
.....smijehsmijehsmijehsmijeh

...šta mrzim...šta volim...

....ljudovi evo par stvari koje Brook... mrzi..!!!!!:.....


...1 )..kada me zasipaju onim glupim fazonima o plavušama.....headbang
....mada..vjerujem da je to samo ljubomora...

...2 ) kada me ljudi lažu...burninmad

...3 )..kada me dečko prevari ...mad.( to niti jedna cura ne voli..!!!)

...4 )...kada mi nestane love..burninmad

..burninmad...ima tih stvari...burninmad

.cerek..a šta Brooke voli...cerek

...kratko i jasno.....flert...nogomet...
plivanje...rolanje..shoping..
.lovu....minice...more...poklone..
muziku..ples....iznenađenja..
.i prave frendove...
.to je to.. " mene male stvari čine sretnom " ...cerekparty...hmmmmm...nad ovim se moram dobro..dobro...zamislit...inače sam vam jako probirljiva...zahtjevna...volim krupne.
..skupe.. i vrijedne stvari
.
..na sebi najviše volim...kosu i grudi...( to je fin izraz za cice..sise..ako oćete..)...volim brzu vožnju...imam motor....rolere..
.bike.....skate
...
ma sve na točkove...i snowboard,skije....zadovoljna sam životom...jest da mi je family u raspadu...ali barem mi daju sve šta tražim...ne znam zašto..ali..kod cura budim jako ljubomoru...inače ima više ljudi koji me mrze..nego onih koji me vole...ali ja ih " sve volim...samo neke više neke manje..!!! " -da....hmmmmm...bangbang
... planiram studirati pravo...i medicinu......onako..cool sam cura..uvijek sam za cugu...zubavu...markiranje sa sata...i malo neobavezne " zabave sa dečkom "...
...ne znam ni mašinu uključiti...a dalje da ne pričamo...neam namjeru imati djecu..nea šanse...no!!!!!
...lako se zaljubim...padam na sportaše...ali najsexipilniji su mi Hrvati...mrzim kad je dečko " mamina maza "...volim tzv. " mafijaše "...
...eto..to je bilo nešto malo...hmmmm.... " malo "....thumbupsmokinparty

...top 10...

...rofl 10 meni naj ljudi....

....Dino Omić...thumbup
.... Ines@....nut
....Mario K....kiss
....Peyton..smijeh
....Melissa...njami
....Assmir...nut
....Danijel....zujo
....Schumaher...naughty
....Amra...smokin
....Deni....party

....ovi si vam ljudi zakon...thumbup
...super raja...neke viđam samo preko praznika...
....ali jedva čekam ljeto da se svi vidimo opet....
.....d@@@@...
.....pussssaaa vam u dalekim zemljama..!!!!...kiss

... ja drolja ?!?!?!....

...pitanje za 100.000.000 kn..??!!!!??!...

....Zašto me ljudi...(određeni broj) ...smatraju droljom...??!!!??!!-

....šta ??!?!!
1 ) ...volim brijati sa dečkima thumbup
...kao i svaka druga tipuša.
2 )..volim pocugati malo više party
kada su posebne prilike u pitanju

3 )...pušim smokin
...( šta... to vam neću reći-hmm)...
4 ) oblačim minice :..haljinice..
bretelice...tangice naughty
...kao i svaka cura...
5 ) imam 5 u grudnjaku njami
...ali Božji dar...

6 ) imam dugu plavu kosu thumbup
...nisam ja kriva....
nisu sve plavuše kurve...


...ako tko u ovih 6 razloga vidi mene kao kuju ...neka mi kaže..!!!! bang

zujogreedyrolleyesmadnomouthwashblablacerekgreedyburninmad
puknucupartypuknucusmijehpartythumbupwavecerekmadheadbangburninmadcerekcerekcerek
cerekcerekthumbupthumbupthumbupthumbup
smokinsmokinsmokinsmokin
partypartypartypartyparty