Musko trazi zensko - Datiranje za seks

utorak , 25.12.2018.

zensko trazi musko










Click here: Musko trazi zensko






Cesto se dogodi da se jedna strana zaljubi. Ma to je do tebe.. Ja se nadam da su primeri koje koristis kako bi potkrepio svoje stavove u velikoj meri proizvod tvoje maste, jer bi zaista bilo porazno da ovakvi ljudi i dogadjaji u stvarnosti postoje. Sto time zelim reci?



musko trazi zensko

Hvala unaprijed Komentar Br. Evo, mene nikada nijedan drug nije muvao.



musko trazi zensko

Profil - Sto time zelim reci?



musko trazi zensko

Ja moslim da se ne moze dugo odrzati. Cesto se dogodi da se jedna strana zaljubi. Ako se zaljubi musko i ako se to otkrije onda to zene zloupotrebe i iskoriste u svoju korist. Zene to prijateljstvo uvijek iskoriste u svoju korist. Uvijek imaju rame za plakanje. Ako se to prijateljstvo odrzi bez pojave medjusobne ljubavi u slucaju da jedno nadje sebi partnera polako se medjusobno udaljavaju posebno nakon stupanja jednog u brak. Mislim da muskarci i zene mogu biti prijatelji i bez te, ajmo reci, erotske napetosti. Na kraju krajeva, u homoseksualaca je to pomalo slicno, kada pricamo o musko-muskim i zensko-zenskim prijateljstvima. Nije bas sve seks. Recimo, dobar sam prijatelj s nekim zenama, a nema barem s moje strane, ne mogu bas garantirati za drugu stranu seksualne komponente. Sve u svemu, moguce je. E sada, mozda bi bolje bilo pitanje, mozete li biti prijatelji s osobama s kojima ste bili u vezi? Da li se mozete rastati i ostati dobri, ili ipak je za vas kraj, kraj. Kod homosekualaca je to sasvim nešto drugo,jer nemaju te privlačnosti,iako pošto poznam par takvih ljudi,vidim da kako mi,tako ni žene ne žele biti baš u nekom kontaktu s njima. Iz nekakvih razgovora i iskustava rekao bi da muško žensko prijateljstvo ima šanse za uspjeh jedino ako nijedna strana ne pokazuje veće zanimanje od samog prijateljstva,jer onda to drugoj strani postaje tlaka i tu se sve raspada,pitanje je da li i te prijatelje volimo do te mjere da bi bili jako žalosni da se rastanemo s njima,odnosno da su nam privlačni a ne želimo to sami sebi priznati. Oduvijek sam imala muškarce prijatelje i vrlo dobro smo se razumjeli. Naravno, godinama život nas odnese na sve strane pa i neka prijateljstva izblijede. Danas to nisu prijateljstva sa svakodnevnim beskonačnim brbljarijama da jedno drugom dosadimo. U pravu su oni koji govore da prijateljstvo često preraste u simpatiju ili ljubav. Znam neke parove koji su nakon dugog prijateljevanja sklopili skladan brak, ali i one kod kojih se jedno zaljubilo i prijateljstvo puklo. Čekaj malo,kako to misliš s partnerom si i prijatelj,ako se volite onda to prijateljstvo valjda ne igra,nego nastojite jedno drugom ugoditi,na obostrano zadovoljstvo. Prijaeljstvo nakon prekida veze. Slažem se da ima više vrsti prijateljstva,npr,ne družite se ali si pomognete ako ste u nevolji,ili se stalno ili povremeno družite. U biti prijateljem možemo nazvati samo one ljude koji ćeti pomoći kad si u nevolji,ili te iskreno podržati u nečemu itd... Sve drugo su samo poznanstva Naravno, godinama život nas odnese na sve strane pa i neka prijateljstva izblijede. Mislim da je to normalno i inace, za bilo koji tip prijateljstva. Ljudi jednostavno imaju puno poslova, stalno neke obaveze, a prijateljstvo je kao i bilo koji drugi odnos, trazi stalni kontakt. I ako se to ne moze, prijateljstvo oslabi. Ali, ne znaci nuzno da se prekine. I ako kontakt postoji, onda se prijateljstvo isto tako odrzava. Pa, nemam ni ja nesto puno prijatelja, razlikujem prijatelje od poznanika. Poznanik je svatko koga znam, povremeno vidam, s kime znam popricati onako, neobavezno. Prijatelji, to su osobe na koje racunam da ce mi pomoci, kojima se povjeravam sto je isto tako vrlo bitan oblik pomaganja, kada se nekome povjeris. I da, s obzirom na temu, u zadnje vrijeme uglavnom se druzim sa zenskim prijateljima, sto ce reci, s prijateljicama. Pa, nemam ni ja nesto puno prijatelja, razlikujem prijatelje od poznanika. Poznanik je svatko koga znam, povremeno vidam, s kime znam popricati onako, neobavezno. Prijatelji, to su osobe na koje racunam da ce mi pomoci, kojima se povjeravam sto je isto tako vrlo bitan oblik pomaganja, kada se nekome povjeris. I da, s obzirom na temu, u zadnje vrijeme uglavnom se druzim sa zenskim prijateljima, sto ce reci, s prijateljicama. To je pravi odgovor! I ja imam više muških nego ženskih prijatelja. Neke bivše prijateljice su me gadno povrijedile, a ispalo je da su bile ljubomorne za prijatelja ili prijateljicu.. Sto tocno mislis s time reci? Da je posebna razlika izmedu muskog i zenskog prijateljstva, za razliku od istospolnih? Ili da drugacije definiras prijateljstvo izmedu muskaraca i zena od onih izmedu istog spola? Problem nastaje ako se jedna strana zaljubi a druga to počne zloupotrebljavati... Svakom pristupam otvorena srca jer volim ljude, a mnogi to zloupotrijebe. Ipak, na kraju se ispostavi tko je pravi prijatelj. Sreća Dok sam bila djevojčica dnevnike sam pisala sada kad sam starija sve sam u stihove pretvorila. Opisujem događaje domovinu i osjećaje. Svaku tugu, bol i sreću bilo manju ili veću u pjesmu ću pretočiti dušu njome si liječiti. Stihovima sve mogu izreći o suzama ili sreći što mi Bog je udijelio kad i kako on je htio. Dragom Bogu za to hvala za sve što sam primila ili drugima dala. Sreća nije ono što imaš, više vrijedi što drugome daš! Problem nastaje ako se jedna strana zaljubi a druga to počne zloupotrebljavati... Recimo, pravi prijatelj te nece iskoristiti. Prijatelj je onaj tko ce te zastititi. Ili barem ja tako definiram prijatelje. Poznanik, to je osoba koja bi te mogla probati iskoristiti. I jasno, svakako da svi mi mozemo krivu osobu smatrati za prijatelja, to je svakako nesto sto se moze desiti, ali ne bih to svodio pod musko zenske odnose, vec jednostavno, to je stvar karaktera osobe s kojom si. One koji me zele iskoristiti, te nikako ne smatram prijateljima. I kada smo vec i kod ovog vrcenja oko malog prsta, da budem iskren, to se meni vrlo lako moze desiti, stvarno sam svasta spreman uraditi za osobu koju volim ne nuzno u romanticnom smislu , ali opet si ja to drugacije definiram. Ako nekome nesto dajem, dajem to, jer imam i jer mogu dati. I ako netko to iskoristava, to je problem njegove njene sudbine, neki to vole reci karme u koju ja ne vjerujem bas. Sto time zelim reci? Pa, da probam dati ovu ilustraciju: Kada netko prosi, ja dajem nesto novca prije nisam, to moram priznati. I sada, netko kaze, a sto ako je u pitanju osoba koja ima vise i od mene? Iz moje perspektive, ja to ne znam. I dajem novac cista srca, na jedan nacin je to neka vrsta zrtve simbolicno zrtvovanje Bogu, ili bogovima, ovisno o religiji i kako tko to voli gledati , moje je da dajem. Iz perspektive te osobe, ako ona vara, ima puno, ali se pravi da ima malo, to je njen grijeh i nikako se taj grijeh te osobe ne moze odraziti na mene, jer ja to ne znam i ja dajem u najboljoj namjeri. Samim time to ide onda i na prijateljstva. Ako sam ja dobar i dopustam da me se iskoristava, to je isto tako u dobroj namjeri, time sam ja u plusu. Ako netko hini nesto, iskoristava me, onda je ta osoba u minusu, a ne ja. Nadam se da sam ovo dobro objasnio. Nekako mislim da mozda nisam najbolje prenio kako ja to vidim.



BALKANSKE YOUTUBERKE KAO MUSKO ? Ş h K
Molim te , javi nam... I onda kada mu ja stavim do znanja da me ne interesuje kao decko, ali da me interesuje kao drugar.. Smes li da se zakunes da ti nikad nisi nista neobicno isprobala u zivotu, a? Svakako uvek postoji nekakva fizicka i seksualna privlacnost-to je normalno.... Zelim vam od srca sve najbolje, nadam se da cete nam se uskoro javiti sa dobrim vijestima. To je dio tebe,i zelim ti sve najbolje,nemoj se bojati imena to nije bitno. Vi cete sebi udovoljiti,ne njima. Prijaeljstvo nakon prekida veze. Nisi se nikad seksala? Dok nisam dosla u SAD nisam ni znala koliko su za nas tradicionalno pravoslavna imena popularna medju crnackiom populacijom Tamara, Jovan, Jovana,Ivan, Sonja, Natasa, Larisa.... Normalno da ce onaj ko me prvi put vidi ili ne mora prvi put, ali ko me uopste ne poznaje da mi pridje zbog toga sto mu se svidja kako izgledam.. Hej, pa ne muvaju svi.

[Simpatija pjesma|Izravna sjetva sjemena povrća|Stranica za upoznavanje djevojaka]






Oznake: musko, trazi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.