Na čistom zraku

08.02.2006., srijeda

Povratak

Nakon jednog teškog depresivnog perioda kojeg sam ipak junački uspjela izgurati i odguliti, nastupilo je ono toliko željno čekano sunce poslije unutarnje oluje i brodoloma...
Uh koji je to kuršlus bio... prava kriza... zbilja nešto što je jako teško opisati riječima.
No, od svega toga uspjela sam izvući toliko moćnih realizacija da mislim da mi je to iskustvo promijenilo život.

Ono čega sam postala svjesna je da smo mi zaista kreatori našeg cijelog života. I da smo u potpunosti odgovorni za sve što nam se u životu događa. U sljedećih par postova nastojat ću vam pojasniti što sam time mislila i nadam se da će vam to svima biti od velike koristi.
Proteklih nekoliko dana nisam imala toliko volje i vremena za pisanje, ali ću se potruditi da to nadoknadim u narednih par tjedana. Duboko se zahvaljujem svima koji me podržavaju u mom pisanju i zaista mi je drago što nalazite zadovoljstvo u čitanju ovih postova.

May the force be with you all.

- 22:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Otvarano ovoliko:

Korisni linkači:

Čituckam: